Bölüm 17- Kesik

104 5 0
                                    

Nie Yan ders kitabını açtığında, karmaşık matematikten teorik fizikçeye kadar çeşitli denklemler gözlerinin önünde belirdi. Hepsini hızlı bir şekilde kısa sürede çözmeyi başardı. Bu gelişimin ışığında, onun bilişsel yeteneklerinin reenkarnasyondan bu yana büyük ölçüde iyileştiğini fark etti. Fotoğrafik belleği geliştirdiği noktaya gelmemiş olmasına rağmen, belleği hala oldukça gelişti. Dahası, zihninin de daha keskinleştiğini hissetti. Örneğin, okuduğu zaman yarısı kadar iki katı iş bitirmişti.

Buna ek olarak, daha da şaşırtıcı bir keşif oldu. Oldukça uzun bir süre yoğun olarak uygulansa da, ne yorgunluğun ne de yorgunluğunun en ufak bir kısmını hissetti. Aslında, her eğitim oturumundan sonra, gücünün küçük ama gözle görülür artışlarla arttığını hissetti.

Nie Yan, şimdiki bedeninden oldukça memnundu. Doğru miktarda besin aldığı sürece, lisedeki son yıllarında geçmişte olduğu gibi hızla dönüşebilir ve boyu yükselirdi. Bununla birlikte, tek bir komplikasyon vardı: ihtiyaç duyduğu besin takviyeleri çok pahalıydı. Günümüzde masraflar baş edebileceği bir şey değildi. Aslında, en düşük kalitede besin takviyeleri yaklaşık beş yüz dolarlık bir fiyat etiketine sahipken orta kalitede olanlar ise birkaç bin dolara mal olabilir. Maalesef evleri sadece iki porsiyon taşıyordu; Bunlardan biri daha önce sabah erken saatlerde kullanmıştı.

Nihayet öğleden beşinci saat Nie Yan bir kez daha oyuna girdi.

Yeniden bağlanıncaya dek, etrafında kendinden dolaşan Su Örümcekleri'nin neredeyse bitmeyen bir sürüsü keşfetti. Çevredeki her canavarın can vermiş olduğu ortaya çıktı.

Neyse ki, oyuncular yeniden bağlandıktan sonra ilk otuz saniye boyunca yenilmezlerdi. Bir ruh gibi sanki eterik bir devrede görünürlerdi. Bu durumda, sadece saldırıya geçmekle kalmazlar, aynı zamanda canavarlar da onlara saldıramazdı. Nie Yan, bu Su Örümcekleri etrafında bir dolambaçlı yol geçti ve kendini gizlediği bölgeden yüzerek kaçtı.

Otuz saniye geçtikten sonra, çevredeki örümcekleri bir kez daha yetiştirmeye başladı. Şu anda, bir önceki gün Su Örümcek Lideri'nden gelen yirmi Beş İğne ve beş Nadir İnce İpek toplamıştı.

Mevcut avının hızıyla Nie Yan, bu görevin tamamlanmasının yaklaşık üç saat daha süreceğini tahmin etti.

Kasabaya döndüğümde kesinlikle daha fazla para kazanmam gerekecek. Bu şekilde, başka bir buluşma arayışıyla karşılaştığım zaman, bunun yerine pazardan gereken malzemeleri alabilirim. Bu planla Nie Yan, malzemelerin kendiliğinden toplanmasının sıkıcı emeklerinden geçmeye gerek kalmayacaktı.

Bir saat geçti ve Nie Yan bir bildirim aldı - Yao Yao'dan geldi.

" Nie Yan (Nirvana Alev), şu an neredesin? ]

" Ben hala su örümcekleri yetiştiriyorum. Neden, bir şeye ihtiyacın var mı? Yao Yao ile sohbet ederken bile Su Örümceklerini öldürmeyi bırakmadı. Sağ eliyle Suikaste aktive olduktan sonra hançeri ile yakınlardaki Su Örümcekini bıçakladı. Öldüğünde perişan bir şekilde üzerine döndü ve kıvrılmıştı.

"Arkadaşlarım ve ben bu sabahın başlarında Treant Forest'a gittik. ]

" Oh. ]

" Nasıl gittiğini sormayacaksın değil mi? ]

" Bana sormaya gerek yok. "Bu Treant Ormanı ile ilgili olarak, Nie Yan zaten bu örneği çok iyi anladı. Geçmişte, kendisinin ve arkadaşlarının davayı beş kez denemesine yol açtı. Eğer partinin en az altmış savunma ve iki yüz yirmi sağlığı olan Warriors yoksa, şansın olmazdı. Bu nedenle, örneği temizlemek olanaksızdır.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin