Nie Yan bir saat okuduktan sonra antrenmana geri döndü. Ne zaman acıktıysa, buzdolabından tonik bir kısım tüp alıp sonra okumaya geri dönecekti. Öğleden sonra saat 01'e kadar bu eğitime, eğitime ve yeme döngüsüne devam etti.
"Yüzük! Ring! "Nie Yan'ın evindeki telefon çaldı.
"Merhaba. Bunun kim olduğunu sorabilir miyim? "Nie Yan telefonu açıp sordu.
"Nie Yan! Dışarı çıkıp oynamaya ne dersin? Ben evde kalıp neredeyse boğuluyorum. "
Nie Yan'ın duyduğu ses, Tang Yao'ya aitti. Anılarının sayfaları bir kez daha dönmeye başladı. Tang Yao en yakın arkadaşıydı-ikisi çocuk bezlerinde oldukları için birbirlerini tanıyordu. Tang Yao'nun ailesi sonunda zenginleşti ve şehre gitti. Ancak aileleri, bu kasabanın yakınında bir villa satın almışlardı. Bu yüzden her yaz ziyaret etmeye ve bir süreliğine kalmaya gelirdi.
Tang Yao, bu kişi özellikle sadık bir arkadaştı. Nie Yan'ın daha önceki hayatında, çok fakir hale geldiğinde, Cao Xu'nun keşfi riskini cesaretlendiren ve gizlice ona maddi destek sağlayan Tang Yao idi. Bu, o sert günleri daha kolay geçmesine izin verdi.
Bununla birlikte, Tang Yao'nun bir ölümcül zayıf noktası vardı; Barları sık sık ve kadınsılaştırmayı severdi. Bir bardaki içki içerken bir keresinde bir kadının üstünde başka bir adamla kavgaya girdi ve o kişi tarafından dövülmeye son verdi. Diğer tarafın geçmişi çok büyük olmasından ötürü dava huzursuz bırakıldı.
Tang Yao, hala yaşıyorsun! Bu harika. Bu ömür boyunca, kesinlikle böyle bir şeyin gerçekleşmesine izin vermeyeceğim.
Aniden gözyaşları sızmaya başladı ve Nie Yan'ın gözlerinden dökülmeye başladı.
"Merhaba? Nie Yan, sadece benim adıma ölmeyin. Bir şey söyle."
"Nereye gidiyoruz?" Nie Yan duygularını kısıtladıktan sonra sordu.
"PK barına gidelim. Ilgileniyor musun Son zamanlarda, bu Düşünme oyunu gerçekten popüler olmuştur. Hala oynamış mısın? "
"Ben oynuyordum. Ben Level 2 Tempest Hırsıyum, "dedi Nie Yan. PK bar, oyuncuların karakterlerini oyundan aktarabilecekleri ve çeşitli senaryolarda diğer oyuncularla rekabet edebilecekleri bir oyun ve eğlence kulübüdür. Bu tür düello bir oyuncunun seviyesini yükseltmez ve oyundaki ilerlemelerini etkilemez. Sadece oyuncular ara sıra diğer oyuncularla kumar oynayarak bir veya iki adet ekipman kazanabilirlerdi.
"Hiç de fena değil! Zaten Seviye 2'ye yükselmiş bulunuyorsunuz. Ne zaman bir oyun kaskı satın aldınız? "Tang Yao biraz şaşkınlık içinde, diye sordu. Nie Yan'ın ailesinin iyi olmadığı gerçeğini hatırladı.
"Bir süredir yaşadım."
"O halde gidelim. PK Lounge'a yürüyün. Bu arada bir 3. Seviye Arcane Mage'im var, "Tang Yao şaşkınlıkla biraz gururlu bir ses tonuyla söyledi.
Nie Yan hafifçe gülümsedi. On sekiz ila ondokuz yaşındaki çocuklar, en ufak başarıları bile göstermek istiyorlar. Doğal olarak, bu insan doğasıydı. Bununla birlikte, Nie Yan o yaştan çoktan geçmişti.
Şimdiki aşamada, 3. Seviye yükselmeyi başardı herkes terbiyeli yetenekli bir oyuncuydu. Bu tür oyuncular oyuncu tabanının yüzde on üstündeydi. Bununla birlikte, Nie Yan, PK Lounge'a gitmek istediğinde Tang Yao'nun yeteneklerinin hala biraz eksik olduğunu biliyordu. Salondaki uzmanların sayısı az değildi. Her türlü uzmanın toplandığı bir yerdi.
"Orada oynamak için gidiyoruz iyidir. Ancak, eğer kumar oynamazsan iyi olur, "dedi Nie Yan. Hatıralarından Tang Yao kumar oynamayı severdi, ancak bir daha asla kazanamazdı. Ancak bu onu asla cesaretlendirmedi ve tadını çıkarmaya devam etti. Şans eseri, Tang Yao'nun sahip olduğu cep harçlığı çok fazla değildi, bu nedenle kaybetmek büyük bir anlaşma değildi. Mevcut öğretilerle, ailenin başı çocuklarına fazla para vermez. Bu, o çocuğun kötü alışkanlıklar oluşturmasını ve ileride hiçbir şey için iyi bir şey olmasını önlemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasiaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...