" Çektim acı çektim. Acı çekmek ölümle sonuçlanır.
Arzuyla ayrılmak acı verir.
Acılık, kimsenin arzulamadığı şeylere yol açar,
Arzularını elde edememek, acı çekmeye yol açar. ]
; Kahramanımız bu acılardan beşten azını yaşamamıştı. Doğumundan beri hayatı temelde trajik bir tarih yazmıştı. Neyse ki, kısa bir tarihçiydi, çünkü ölümüne bakmadan önce yalnızca yirmi sekiz yaşına kadar yaşıyordu.
Belki de hayatının o noktada sona ermesi gerekirdi. Fakat o anda, kader tek bir dönüm noktasını düşünüyordu.
Nie Yan döndü. Giysileri derisine sıkıştıkça sırtından bir ıslaklık hissi doğdu. Bu rahatsız edici bir sansasyondu. Arka planda vurulduğu ve yere çöktüğü konusunda belirsiz bir şekilde hatırladı. Kanı akıyor, yeryüzüne sızıyordu.
Bu sadece ölüm değil mi? Orada sakin sakin yere çöktü. Böyle sessizce uzaklaşmak için ... Bu aynı zamanda barışçıl bir ölüm olarak da düşünülmez mi?
Cao Xu Konağın kapılarında beş gün boyunca pusuya yatmıştı. Orada, hedefi ortaya çıkmak için büyük bir umutla bekledi. Cao Xu aracına neredeyse kaybolduğu anda Nie Yan tetiği çekti. Keskin nişancı tüfeği kullanarak, Cao Xu'nun kafatasında düz kurşun sıktı. [Bang!] Kan yere boyandı. Uzaktaki bir bakış açısına bakarak, Cao Xu'nun başında düzgün bir şekilde kan akışı yaşandığını fark etti.
Cao Xu gözleri nihayetinde boşalmadan önce boşuna baktı, çünkü ışık yavaş yavaş soldu.
Olayı aklında tekrarlayan Nie Yan, yüreğine eşsiz bir zevk hissetti ve Cao Xu'nun kafasından kurşun geçiren olayı hatırladı. Doğal olarak, çünkü onun nefretinden kurtulmuştur.
Cao Xu bir ömür boyu görkem ve görkemine sahipti, ancak Nie Yan gibi kimsenin elinde öldü. Hayalet olmasına rağmen, Nie Yan çok acı olmayacaktı. Ölüm karşısında herkes eşit bir konumdaydı. Rakip ulusların zenginlikleri olsa bile, hayatını kurtaramadı.
Cao Xu çok kötülük yapmıştı ... Öbür dünyada cezalandırılmak onun için zordu.
Cao Xu'nun beyinleri patlak verdiği anda, Nie Yan bir hayata geldi. Yaşam konusundaki perspektifi tam bir dönüşüm geçirdi. Hayatta her şey, keskin nişancı tüfeğinin tek bir atışından başka bir şey tarafından belirlenemez. Belki de yarın resmi sabah gazetesinin ön sayfasında sıvanmış görünürdü. Başlık "Millionaire Cao Xu Assassinated!" Yazısını okuyacaktı Aşağıda, ortak insanlara saygı ve ibadet etmeleri için dev bir kupa çekimi yapıyordu.
Nie Yan'ın Cao Xu'ya suikast yapmasının hemen ardından, Cao Xu'nun kişisel muhafızları konumunu keşfetti ve peşinde gitti. Nie Yan'da vuruldu ve tek mermi sırtından vurmayı başardı.
Keskin bir acı hissetti. Böylece vurulmak nasıl hissettiriyor ... Hayat gücü vücudundan hızla kaçtığında kalbi yavaş yavaş soğumuş.
Ölmek üzereyim mi? Diye düşündü ve hafif bir kahkaha attı. Hayatın acı kısalığına güldü. Karışıklık ve tereddüt hayatına güldü. Sadece ölmek üzereyken nihayet gerçekliğe uyandırdı.
Bu gerçekleşmeden kısa süre sonra, gözyaşları yanaklarından aşağı doğru eğilmeye başladı.
Ailesine karşı hissettiği derin düşmanlık zaten ortadan kalkmıştı. Geçmişin olayları, bir çeşit film gibi sanki aklında tekrar oynuyordu. Bu dünyadaki solgun zamanında özlem ettiği tek şey , soluk, kusursuz gülümsemesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...