Nie Yan, eğitim planının ikinci adımıyla ilerlemek istedi. Bununla birlikte, bunu yapmak için yirmi polisten istendi!
Aynı anda yüksek hızda bir eğitim yaparken para kazanmak, verimli olmanın tek yoludur. Nie Yan bir an düşündü, daha sonra Tellak kasabasına girmeye başladı.
Koordinatlar: (309.289.221) Tellak Town, NPC: Hunter Klaus
Görev: 50 Dev Silverdust Rat Kafatası Topla
Koordinatlar: (290.231.256) NPC: Farmer Ende
Görev: 50 Giant Silverdust Rats'ı öldür.
Koordinat sayısı: (350.220.389) Tellak Town Etta, Gizli NPC: Simyager Oer
Görev: 21 Giant Silverdust Rat kuyruğu toplayınNie Yan, dev Silverdust Sıçanlarını öldürmekle ilgili görevleri dağıtan iki ortak NPC ve üç gizli NPC'yi buldu. Gizli NPC'lerin koordinatları önceki yaşamından bir strateji kılavuzunda sağlandı. Bu gizli NPC'leri bulmakta sayısız oyuncu, bu koordinatlardan habersiz oldukları için büyük zorluklarla karşılaştılar.
Beş görev aldıktan sonra Nie Yan, Tellak kasabasından kaçtı ve Dev Silverdust Rats'ın doğduğu bölgeye doğru yola çıktı. Dev Silverdust Sıçanları gümüş rengi bir kahverengi ceketli engebeli büyük kemiricilerin bir türü idi. Onların yapıları biraz su manda muazzamlığını aştı ve dolaştıklarında küçük hareketli tepelere benzedi. Ancak, hareketleri oldukça halsizdi ve saldırıları o kadar da yüksek değildi.
Dev Silverdust Sıçanları: Seviye 1
Sağlık: 100/100Oyun sunucuları bir haftadan biraz uzun bir süredir oynuyor ve çalışıyordu ve oyuncuların büyük çoğunluğu 2. veya 3. Seviyeye ulaşmış durumda. Dolayısıyla birçoğu zaten daha üst düzey bölgelerde avlanmak üzere ilerlemişti. Bu nedenle, bu Seviye 1 alanında sadece az sayıda seyirciler hâlâ eğitim görüyordu.
Nie Yan, dev Silverdust Rat'ı keşfettikten sonra hızla hareket etti. Sırtında birkaç bıçaklama izi bırakarak saldırdı.
-21
-20
-21Dev Silverdust Rat'ın başının üzerinde yüzen üç hasar değeri ortaya çıktı.
Dev Silverdust Rat, Nie Yan'a saldırmak için başını çevirerek misilleme yaptı. Ancak yapamadan önce, Nie Yan Vital Strike'ı etkinleştirdi ve Dev Silverdust Rat'ı bıçakladı.
[ Sistem: Vital Strike başarılı! Saldırı +% 5, ek hasarla sonuçlanacak! ]
-38
Bir başka hasar değeri Dev Silverdust Rat'ın başının üzerinde yüzdü. Dev tozlu fare mutsuz bir ses çıkarmasına ve hemen yere düşmesine neden oldu.
Fena değil, Vital Strike oldukça iyi. Nie Yan, yağma olarak düşmüş Dev Rat Skullunu topladı.
Vital Strike'ın cooldownu otuz saniye oldu ve Nie Yan'a başka bir Dev Silverdust Rat'ı bulmak için yeterli zaman tanıdı.
Dev Silverdust Rats'ın oldukça hızlı geliştiği bir alanı bulduktan sonra Nie Yan, boşuna canavar ezmeye başladı. Çok sayıda dev Silverdust Sıçan sürekli yenildi ve yere düştü.
Nie Yan'ın deneyim barını yavaş yavaş yükseldi. % 1,% 2,% 10 ... yaklaşık iki saat sonra Nie Yan, iki yüzü aşkın dev Silverdust Sıçan üzerinde biraz da katledildi. Deneyiminin barında nihayet% 15'e ulaşana kadar devam etti.
Dev Fare Kuyrukları, Dev Fare Kafatası, vb ... Tüm bu parçalar büyük bir yığın halinde toplandı. Ayrıca, yağma düştüğünde toplam üç bakır da almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...