Nie Yan, gümüş hazine sandığına gitti ve Gümüş Anahtar ile açmaya başladı.
' Sistem: Hazine sandığı açılıyor ... Tahmini tamamlanma:% 20 ...% 50 ...'
"Tık!" Göğsün kilidi açıldı.
Dayanıklılığını üçten ikiye indiren anahtara baktı. Kötü değil ... Hâlâ bunu iki kez daha kullanabilirim. Nie Yan anahtarını sırt çantasına attı ve daha sonra sandığın içinde hissetmeye başladı. Eninde sonunda bir kalemi kavradı; Küçük, yuvarlaktı ve elinde pürüzsüz hissetti. Bu bir yüzük! Nie Yan'ın şaşkınlığı, öğeyi göğüsten çıkarırken düşüncelerinde yankı buldu.
Grubun küllü bir gri rengi vardı ve hangi malzemeden yapıldığını ayırt etmek zordu. Grubun bir yanına eklenen üzerine, ortada süslü, opak beyaz bir mücevher oturdu. Bu opak beyaz mücevhere oyulmuş bir örümcek imgesi idi. Küçük boyutlarına rağmen gravür canlı ve canlıydı. Sanki bu mücevheri gerçekten bir yeşim beyaz örümcek gibi göründü.
İpek Fikstür Halkası
Özellikleri: Kimliği belirsiz"Bu bir İpek Yüzücü Ring" dedi Nie Yan şaşkalandırdı.
The Silk Spinner Ring, yalnızca örümcek türü canavarların ortaya çıktığı alanlarda bulunabilen Bronz dereceli bir aksesuardı. Ayrıca, 60 seviyesine kadar kullanışlılığını koruyan bir halkaydı. Bu, yüzüğün benzersiz özelliklerinden kaynaklanıyordu; Çoğu yüzeyde yapışmış ve uzunluğu on metreye kadar çıkabilen, sağlam, esnek bir iplik örümcek ipeksi dışarı atabilir. Özünde, çatılar, duvarlar, çıkıntılar veya ağaçlar gibi engellerin üzerinde ölçeklendirme veya atlama yapmak için mükemmel bir hazinedir.
"İpek Dönen Halka nedir?" Tang Yao şaşkınlık içinde sordu.
Nie Yan hafifçe gülümsedi ve yanıtladı, "Sadece işçiliğe bak. En azından Gümüş dereceli bir aksesuar olmalıdır. "
Bu yüzüğün özellikleri henüz değerlendirilmemiş olmasına rağmen, sadece isimlere bakarak bunun gibi ekipman sınıflarını ayırt edebildi.
"Ah ... yani Silver sınıfı bir aksesuar miydi? Çok heyecanlı olduğunuza şaşmamak gerek! "Tang Yao ani bir gerçekleşmeye geldiğinde yanıtladı.
Nie Yan'ın bakış açısına göre, bu İpek Yüzük, Meteor beceri kitaplarından çok daha değerli idi. Bunun nedeni, bu yüzüğün kendisini çok daha yönlü hale getireceği, dolayısıyla belirli bir hedef doğrultusunda çalışırken göz önüne alması gereken daha fazla seçenek olacaktır. Kalbinde yardım edip düşünemiyor : Artık sadece Treant King'den bir mücevher alabilseydim, her şey mükemmel olurdu.
"Bir arkadaşım beni Treant Ormanı'nı yarınla birlikte davet etmeye davet etti ve hala birkaç açık nokta var. Katılmak ister misin?"
"Elbette, ama ... beni kabul ettiler mi?" Tang Yao biraz endişeli bir sesle sordu. O ve arkadaşları geçmişte bir takım kurmak ve bir zindan kurmak istiyorlardı; Ancak, tek bir takım onları istemedi veya katılmalarına izin vermeyi kabul etmedi.
"Endişelenmeyin, beni yanınıza almaya başlayın. Üstelik, sihirli hasarın elli şimdi. Böyle yüksek bir hasar Arcane Mage ... bir tane bulmak istediklerini bile başaramayacaktı. Kendinize biraz güvenin. Sonuçta benim kardeşimsin! "Nie Yan gülümsedi ve Tang Yao'yu omuzlarına vurdu.
"Anladım! Eğer verecek daha fazla tavsiyeniz varsa lütfen şimdi bana bildirin. Bana ne söylersen uygulamayacağım. Öğrenemeyeceğim bir şey olduğuna inanmıyorum! "Bu sözleri dinleyerek Tang Yao çok alkışladı ve Nie Yan'ın sözleriyle dokunulduğunu hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...