Nie Yan'ın düşünce treni aniden ayrıldı. Sadece Sosil Vadisi değildi. Diğer zindanların gelecekteki açılışlarında benzer durumlar meydana geldi. Örneğin, Golden City'nin açılışı ile Dark Resistance +5 veya daha üstü olan ekipmanların fiyatları on kat arttı; Spectre Gorge açıldığında Focus +7 veya daha üstü olan ekipmanların fiyatları yirmi kat arttı. Bu tür bir durum, yeni bir zindan açıldığında sıklıkla görüldü, bu nedenle hiçbir şekilde Sosil Vadisi izole edilmiş bir durum değildi.
Zaman içinde geri döndükten sonra, her yere zengin vurma fırsatları vardı, ancak yine de yeterince para kazanmamak için endişelenmişti?
Nie Yan açık artırma evine geldi ve katalog sayfalarını açtı. Simya bölümünde, büyük miktarda Siyah Fenol bulmuştu. Toplamda iki şişe için satılan her bir şişenin yüzü aşkın seksen şişesi vardı. Bu Siyah Fenolün sahip olduğu mevcut kullanım miktarı oldukça sınırlıydı ve bu da satılmasını zorlaştırdı ve fiyatlarının daha da yükselmesine sebep değildi. Nie Yan, yüz seksen şişeyi en ufak bir tereddüt etmeden satın aldı. Ardından Alchemy Tarifler için alt bölümünü kontrol etti - toplamda elli altı Siyah Fenol Formülü, her biri yirmi kadar polis için satılıyor. Bütün bunları tek adımda da satın aldı.
Bu noktada, Siyah Fenol işe yaramaz bir madde olarak sınıflandırıldı. Bununla birlikte, çok geçmeden oyuncular hızlı bir şekilde değerinden öğreneceklerdi. Sosil Vadisi açıldığı andan itibaren, Siyah Fenol'ü satın almak için geri döneceklerdi, ancak fiyatı zaten neredeyse düşünülemez seviyede keskin bir şekilde artmıştı.
Bundan sonra, Siyah Fenol'ün piyasa fiyatı, şişe başına ondan az olmamak üzere stabilize olacaktı. Dahası, daha yüksek fiyatlarla satılabilir.
Müzayede evinden ne istediğini satın aldığında, Nie Yan kişisel saklama alanına geçmeye başladı. Sosil Vadisi açılana kadar bu eşyaları orada bırakmayı planladı. Sonuçta, vücudunda onları tutmak çok zordu.
Her biri gümüş ay şeklindeki bir rozet takmış olan beş Alchemist, Nie Yan'ın yanından geçti. Görünüşe göre şakalaştılar, geçtikleri gibi ona kulak verdiler.
"Ne kadar garip ... Simyamı düzeltmek için bir Siyah Fenol Tarifi almak istedim, ama kim satılmıştı kim olurdu. Bunun yerine bir Gümüş Fenol Formülü satın almaktan başka seçeneğim yoktu. "
"Bu nasıl mümkün olabilir? Kaç kişi o çeşit bir eşya satın alırsa? Sabah kontrol ettiğimde, açık artırmada satılık elli veya altmış formul vardı. "
"Neden sana yalan söylesem ki? Bana inanmıyorsanız, kendiniz kontrol edin. Sadece formülü değil, öğenin hepsi bile satıldı! "
"Gerçekten de, bu garip ..."
Nie Yan, bu Alchemistlerin konuşmalarını dinlediğinde, ağzının köşesi, bu birkaç oyuncu yürürken hafif bir gülümsemeye dönüş yapamadı.
Nie Yan, Ney Yan'a geldiğinde, Siyah Fenol Formüllerini ve şişelerini Saklamaya Hazırladı. Ardından birkaç tane daha sarf malzemesi satın aldı: Haste Scrolls, Strength Scrolls, Sualtı Solunumu Hapları, vb. Sonra Tellak kasabasına transfer noktasından geldi ve Rando Gölü yönünde koştu.
Sunucular kapanana kadar hala yarım saat vardı. Mümkünse, arayışı çevrimdışı olmadan önce elden geçirmek ister.
Nie Yan, Temel Haste Scroll kullandı ve hızını yüzde yirmi arttırdı. Otuz saniye sonra parlaklık kayboldu. Bununla birlikte, Basic Haste Scroll'un cooldown'u kaybolduktan sonra, yüksek sürüş hızını korumak için derhal bir tane daha kullanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantastikDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...