Bölüm 62 - Ogre

133 14 0
                                    

Nie Yan, Lion King's Shield'i ticaret penceresinin içine yerleştirdi.

"Bu kalkan, yirmi gümüşü üzerinde değerde olmalı, ancak sadece yirmi dolara satmakla alakalı değilim."

"T-bu ... Lion King'i öldürdüğünüzde düşürdü mü?" Bladelight kalkanın özelliklerini inceledikten sonra çalkalandı. Aslan Kralının Kalkanı'nın kendine kıyasla ne kadar iyi olduğunu düşünmeye bile başlayamadı. Aslında, gerçekten karşılaştırma yapılmadı; Ikisi aynı seviyede bile değildi.

Nie Yan kaşlarını kaldırdı. Bladelight Aslan Kralı öldürdüğünü nereden anladı?

Nie Yan tepkisini gören Bladelight aceleyle Aman özür"açıkladı. Anlaşılan biraz heyecanlıyım. Bununla birlikte, bu bilgiyi sızdırmayacağımdan emin olabilirsiniz. "Sonra bakışlarını kalkanına geri döndü. "Bu Aslan Kralının Kalkanı gerçekten yirmi kadar gümüş değerinde. Eğer piyasada görünüyorsa, kesinlikle yirmi beş gümüşü için satmaz. Ne yazık ki, şu an benim için o kadar para yok. Şehre döndükten sonra yeterli para kazanmamı ister misiniz? "

"Emin. Bekleyebilirim, "dedi Nie Yan başını sallayarak.

"Ah! Ayrıca kişisel depomuzda birkaç tane Hırsız ekipmanı var. Birçoğu oldukça iyi ve bazıları da ilgini çekmeli. Onları para karşılığında değiş tokuş etmek ister misiniz? "Bladelight sordu.

"Onları kullanabildiğim sürece, onunla iyiyim," dedi Nie Yan. Aslında, iyi Hırsız ekipmanı bulamamakla ilgili endişe duyuyordu, bu yüzden Bladelight'ın önerisi mükemmel an geldi.

"Tamam o zaman, tamam. Parayı topladıktan sonra sizinle iletişime geçeceğim. Lütfen kalkanı daha önce hiç kimseye satmayın! "Bladelight, Nie Yan'ın elindeki Lion King'in kalkanına bakarken gergin ve endişeli hissetti.

Nie Yan, "Bir gün beklerim" diye cevap vermeden önce bir süre düşündü. O zamana kadar yeterli para biriktirmeyi başaramadıysanız, yalnızca başka yerlerde satmak için sabırsızlanıyorum "diye sık sık temas kurduğu insanlar arasından, sadece Yu Lan'ın (Blue Feather) takımından Bai Kaishui (Düz Haşlanmış Su) savaşçı. Ancak, imkansız olmasa da, Bai Kaishui'nin kalkan için istediği yirmi gümüşü alabileceği ihtimali çok düşüktü. Nie Yan, tedbirli evde kalkan koyarak biraz tereddütlü hissetti. Bereketli sularını kendi alanlarına akıtmaktan çok daha fazla istiyor. Sonuçta, yabancılardan çok tanıdıklarına bu tür teçhizat vermek daha yararlı oldu.

"Bir gün yeter!" Bladelight derhal cevap verdi.

O basit bir kişiydi ve kalkanının fiyatını pazarlık yapmadı, çünkü zaten çok iyi bir pazarlık aldığını anladı. Normalde, bir başkasına satılmışsa, böyle bir kalkan, yirmi beş gümüşten daha düşük herhangi bir teklif için satmaz. Otuz kadar gümüşü veya daha fazla satmak makul bir ihtimal olsa da makul idi. Bununla birlikte, yirmi gümüşler hala önemli bir toplamdı. Hah ... Biraz para ödünç almam gerekecek gibi görünüyor.

Bladelight heyecanla ve beklentiyle doluydu, böylece Return Scroll'u harekete geçirdi, böylece şehirde ihtiyaç duyduğu fonları artırabilir.

"Ah, başka bir konu var. Hei Zhuo (Siyah İnanılmaz) arkadaşınız mı? "Diye sordu Nie Yan. Düşündükten sonra, Bladelight'ı uyarmanın en iyisinin olduğunu hala fark etti. En çok nefret ettiği insanların tipi iki yüzlü geri döndü. Hei Zhuo ve Bladelight arkadaştı. Yine de eski arkadaşı, kız arkadaşıyla bir ilişki kurmayı seçti. Bu tür davranış ... Nie Yan gerçekten onu kınanabilir buluyordu.

"Evet o. Bladelight ses tonunda şaşkınlığın karıştığını sordu. "

"Ne tür bir kişi olduğunu kuşkuyla çevreleyen çok hoş olmayan söylentiler duydum. Onunla bir arkadaşım arasında küçük bir olay oldu. Arkadaşım onunla ve Calore'daki Midnight Charm'de Zhi Yan (Güzel Angelica) adlı bir kadınla bir araya geldi ve bir karışıklığa karıştı. "Nie Yan, Bladelight'ın ifadesine baktı. Daha önceki hayatında, Bladelight'ın kız arkadaşını keşfettiği bu bar, zina işlemişti. Nie Yan, daha önceki bir tarihte Hei Zhuo'nun yaptıklarını açıklamaya aldırmadı.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin