Nie Yan ahşap çantayı kaldırıp kapağı dikkatlice çıkardı. Hemen haddeleme gelgitleri gibi, sihirli enerjinin şişmeleri türbenin alanına yayılmaya başladı. Böyle bir olgunun kaynağı, kasanın içinde sessizce bulunan güzel ayakkabıların parıldayan bir çiftiydi.
Hata yok, işte bu! Nie Yan içeri bağırdı. Bu çizmelerin göz kamaştırıcı ışıltısıyla karşılandığında kendi heyecanından neredeyse boğuldu.
Önceki hayatında Efsaneye dönük kalemler, asla elde etmeyi umdukları ölçüde ulaşılamayan varlıklardı. Elindeki eşyalar sadece bir parça olsa da, fiyatı insanları bayıltacak kadar yüksekti. Oyunun sonraki yıllarında Büyük Hırsız'a geçtiğinde bile, yalnızca efsanevi bir efsanevi parçadan tek bir parça elde edebildi. Sadece Fighters'ın teçhiz edebileceği göğüs plakasının bir parçasıydı ve yiyecekleri masaya koyma ve kendini destekleme uğruna isteksizce sattı. Paranın satışından elde edilen para ile, Dark Gold ekipmanlarının tam bir setini satın alabildi ve hayat masraflarını karşılamak için hâlâ fazlasıyla kalmış halde halen +9'u yükseltmek için yeterli Fortune Gems'i satın alabildi.
Bu örnek göz önüne alındığında, bozulmamış bir efsanevi ürünün ne kadar yüksek bir fiyat elde edebileceğini iyi düşünebiliriz.
Sulgata'nın Gölgesi üç parçaya bölündü: Sulgata'nın Boots, Sulgata'nın Tüyü ve Sulgata'nın Bezi.
Botları orijinal haline geri getirmek için kalıcı büyülü enerji toplamak gerekiyordu.
Sulgata'nın Botları (Efsanevi) Gereksinimi: 130 Güç Açıklaması Sulgata'nın Gölge Parçasının üç parçaya bölünmüş bir parçası. Bu çizme kalıcı büyülü bir enerjiye sahiptir ve bu nedenle hala donatılabilir. Oyuncu, Sulgata'nın Gölge'sini tekrar kurması için Sulgata'nın Boots, Sulgata'nın Feather ve Sulgata'nın Bezi olmak üzere diğer parçaları da aramalı. Özellikler: Dexterity +30, Hız +10, Zıplama +10, Gizli +10, Gizleme +10, Refleks +10. Steal (Sıra 3): Oyuncunun diğer oyuncuların veya canavarların paralarını veya eşyalarını çalmasına izin verir. Gölge Waltz (3. Sınıf ): Gizli +30, Gizleme +30, Hız +30; Aktivasyon üzerine 6 sn için gizli yoluyla tespit edilemez. Daha sonra, gizli insanların görme şansı var.
Efsanevi bir parçanın bir parçası olarak, Sulgata'nın Boots'un özellikleri gerçekten şaşırtıcıydı. Hız, sıçrama, gizlilik, gizleme ve refleksi düzgün bir şekilde yükseltti. Dahası, oyuncunun her ikisi de 3. derece olan iki ek beceri olan Steal ve Shadow Waltz'ı hediye etmiştir. Oyuncu, Seviye 30'a ulaştığında öğrenilebilen üst düzey becerilerdi. Sözü söylemek gerekirse, oyuncu bu becerileri üçüncülüğe yükseltmek isterse, en azından Seviye 40 veya daha yüksek olması gerekiyordu.
Çelik bir hırsızın oyuncular veya canavarlardan ek kazanç elde etmesini sağladı. Ancak, yalnızca oyuncunun çantasındaki öğeler çalınabilir, yani Hırsızlar bir oyuncunun vücudunda doğrudan donatılmış vites çalamıyor demektir. Becerinin başarı oranı ve hangi öğe çeşidi çalınmıştı Hırsız ve hedef arasındaki seviye farkına bağlı; Ancak, oran hesaplama formülü karmaşıktı, çünkü seviye dışında bir çok değişken de hesaba katılmıştır. Genellikle, başarılı kullanımlar hedefin parasını çaldı ve bazı ender durumlarda teçhizat ve diğer öğeler de çalındı. Shadow Waltz'a gelince, altı saniyede bir çok şey yapılabildiğinden, hedefi geri çekilmek veya gizlice yaklaşmak oldukça yararlıydı. Buna rağmen, oyunun gizliliği görülemez olsa bile, Yenilmez oldukları anlamına gelmiyordu. Tek fark rakibin onları göremeyecek olmasıydı. Başka bir deyişle, becerinin ilk altı saniyesinden sonra, rakip oyunda bir tur olarak sayılan her üç saniyelik aralığında oyuncuyu tespit etme şansı buldu. Rakip oyuncuyu tespit edemezse, oyuncunun kendisini ortaya çıkıncaya veya gizli hareketleri görene kadar her tura devam edeceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...