Nie Yan bakışlarını ormandaki her kuytu ve cranny'yi süpürür. Dağın tabanında belirli bir çalı tespit ettiğinde, bakmaktan aciz kaldı.
Bu çalılar dizlerine kadar uzandı ve birçok şubesi vardı. Görünüşü saf, yarı saydam ve canlı renklerle yayılan yeşim heykeline benzemiyordu. Çalıların yaprakları arasına sıkışan kiraz ihalelerine benzeyen ve parlayan tek kırmızı kırmızı meyve oldu.
Bu bir Kırmızı Çilek! Böyle bir bitkinin bu kadar düşük seviyeli bir alanda oluşabileceğini sanmıyordum!
Nie Yan'ın anıları hala oldukça açıktı; Geçmiş hayatının son yıllarında, tek bir Kırmızı Urnberry'nin satış fiyatı, birkaç yüz altın değerine ulaştı. Dahası, her Kırmızı Urnberry farklı özelliklere sahipti.
Nie Yan dik dağ duvarına doğru yürüdü ve Kırmızı Çilek'i dikkatle çalılardan hasat etti. Neyse ki toplayıcı yeteneğini zaten öğrendi, aksi takdirde bu meyveyi geri çekme şansına sahip olamazdı - bu gerçekten talihsiz bir olaydı.
Kırmızı Çilek (Nadir Meyve)
Tanıtım: Bu meyveyi yiyen oyuncunun kalıcı olarak +2 güç kazanması beklenir.
Kısıtlama: Her oyuncunun meyve yalnızca üç kere tüketebilir. Daha fazla tüketim ek bir fayda sağlamaz.Kırmızı Urnberry'in doğal nadirliğini ve bir oyuncunun istatistiklerini kalıcı olarak artırabileceği gerçeğini göz önüne alırsak, bu meyvenin birkaç yüz altın için satabileceği merak edilemezdi.
Nie Yan, sonunda meyveyi yemek kararı almadan önce bir süre düşünüyordu. Sonuçta, bu nadir bir fırsattı. Ayrıca, bu meyve yenilecekti; Sadece bir aptal onu satacaktı.
Ek bir iki İrade gücü oldukça iyi idi. Willpower, bir oyuncudaki debuff'ların etkinliğini (hastalık, zehir, lanetler, direniş debuff'ları vb.) Azaltan bir statti. PvP veya PvE olsaydı, Willpower daima yararlı olacak bir stat olurdu. Sonuçta, bir oyuncu üzerinde debuff'lar yapabilen çetelerin ve sınıfların sayısı sadece birkaçdan fazlaydı.
Nie Yan ağzına meyveyi koydu. Neredeyse anında eridi ve doğrudan karnına akan sıcak bir akım haline geldi.
Willpower statüne hızlı bir bakış attı. Sıfırdan ikiye gitmişti.
Böyle düşük bir seviyede iki irade sahibi olmak oldukça yararlıydı. Kırmızı Urnberry yedikten sonra, daha fazla ilerlemedi ve ormana daha derin girdi.
Yaklaşık beş dakika boyunca çimlerin altında gizli bir yolda yürüdükten sonra, sonunda ormanın daha derine girdi. Burada ağaçlar daha yemyeşil ve coşkundu, ancak ışık alttaki yere ulaşmak için çok daha fazla bitki örtüsüyle nüfuz etmek zorunda kaldığı için daha karanlıktı.
Orman zemini, gözün görebileceği kadar uzanan bir ölü yaprak tabakası ile kaplandı.
Karanlık orman içinde, yoğun yapraktan parlayan tek bir parlak ışık ışını görülebilir. Başka herhangi bir ışığın bulunmaması yalnızca daha belirgin ve net olmasını sağlar.
Işık ışınının merkezinde taştan oyulmuş gibi görünen bir metre yüksekliğinde silindirik sütun vardı. Bu sütunun tepesinde, elemanlar tarafından aşınmış görünen kalın bir kitap yerleştirildi. Aşınmış hali, kitabın uzun ve uzak geçmişine bir vasiyet gibi görünüyordu.
Nie Yan'ın hatıralarına göre, bu kitap, "Ortak Yönetişim Çağının Annal'ı" olarak adlandırıldı. İçeriği, Paylaşılan Yönetişim Çağında meydana gelen tüm tarihi olayların detaylarını verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...