"Tsk, ne dersin onur öğrencisi olursa? Benim gözlerimde, osuruktan başka bir şey değil. Böyle minik bir vücutla, ona tek bir yumrukla uçup gönderebilirim. Hey, bebeğim ... Bu akşam otele gidip biraz eğlenelim sen ne dersin? "Bao Wei adlı genç adam, Lin Jia'nın dikenli kalçasını onun sapkın eliyle saptırdı. Bir dakika sonra, el eteğinin altına derinlemesine yaklaşmaya başladı.
"Hehe. Buranın babamın yeri olduğunu biliyorsun, değil mi? Eğer seni yakalarsa, seni ölüme kadar bilebilir. "Lin Jia gelişmelerini reddetti ve elini bir yana itti. Yine de, onu kınarken kıkırdayan hareketleri ve tonları nazik davranıyordu.
Nie Yan, masanın arkasında olan şeyleri bir bakışta yakaladığında içten içe kıvrandı. Sırtını döndürerek gücünü test etmek için makinelere geçti.
İlk makine onun çekme gücünü test etmekti. Nie Yan arkaya yaslandı ve her iki elini makinenin saplarına koydu. "Nhgh ..." Ağır mırıldandı ve makine kollarını yere indirdi. Ani güç değişikliği altında, makinenin ekranı hızla numaralarla yanıp sönmeye başladı.
"60 kg" → "80 kg" → "100 kg" → "161 kg" → "162 kg"
Nie Yan artık tutunamadığında kolları üzerindeki tutamağını serbest bıraktı. "Hah ..." Nefes nefese nefes aldı.
Değer, önceki beniyle karşılaştırıldığında çok eksikti. Bununla birlikte, nispeten konuşmak gerekirse, halihazırdaki bedeniyle çoktan iyi kabul edilebilir.
Aşağıdaki makine, ne kadar kilo verebileceğini test etti. Nie Yan ona doğru yürüdü ve artan kilolarını sırtüstü yere koymaya başladı.
"80 kg" → "90 kg" → ...
Makinede görüntülenen numara sürekli arttı. Yakında doksan kilograma ulaştı, bu ağırlık bazı amatör atlet savaşçılarının sınırlarını aştı.
"Hey, ne bakıyorsun?" Bao Wei yanına Lin Jia'yı dürterek sordu.
"Nasıl mümkün? ..." Lin Jia belli bir yönde bakarken kendine mırıldandı. Aklı çok gergin bir hal aldı.
"Ne mümkün değil?" Bao Wei başını aynı yönde hareket etmeye çevirdi. Gözleri geniş ve yüzünde boş bir ifade ile orada dururken bir an için şaşkına dönmüştü.
Nie Yan'ın boyu biraz küçük ve ince tarafta olduğu belli oldu. Oysaki şu anda, kendi ağırlığının birkaç katı olan küçük bedeni, çökerken yavaş yavaş düşüyordu. Bir kişi baktığında, çöp kutusundaki ekran yüz altmış kilogramın üzerinde bir değer gösterdi! Böyle bir sahne korkunçtu ... Ne tür canavarmış o?
Uluslararası müsabakalarda bin kilogramın çok üzerine çömelmiş sporcu eksikliği yoktu. Bununla birlikte, bu insanlar, uzmanlaşmış eğitimle geçip giden eşsiz güçlü adamlardı. Ortalama savaşçı için iki ya da üç yüz kilo kadar çömelebilirlerdi zaten oldukça iyiydi. Ningjiang gibi küçük bir kasabada, yüz altmış kilogram üzerinde emekli olan insan sayısı hala iki elle tutulabilir. Nie Yan, böylesine ufak ve ince bir vücutla böylesine müthiş bir güce nasıl sahip oldu?
Squat makinesi üzerinde yüz altmış kilo aldıktan sonra, Nie Yan zımbalama gücünü test eden makinenin yanında geldi. Biraz gerginlikten sonra, Nie Yan temel bir mücadele duruşuna girdi. Yumruğunu yumrukladığı anda bir çita'ya benziyordu. "BOOM!" Makineye çarpan yumruk sesi yankılanıyordu. Makinedeki ekran yüz otuz kilogramlık bir delme kuvveti gösterdi.
"Delme Gücü: Yeni bir kayıt yapıldı!"
Ningjiang küçük bir kasaba olduğu için, bir uzmanın Lin Family Martial Arts Facility gibi bir yeri sıklaştırması daha da nadirdi. Bir tesiste yeni bir kayıt yapmak için gereken şey yüz otuz kilogramdı? Daha az uzak bölgelerdeki diğerleri bunun bir çeşit şaka olduğunu düşünürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasiDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...