Bölüm 22 - Geyik Sandığı

103 6 0
                                    

" Arcane Mages'ın yalnızca çok yetenekleri var. Yapmanız gereken tek şey, Fire Chaser setini kullanmak, yeteneklerinizi biraz uygulamanız ve kendinizi hiç vakit kaybetmeden bulacaksınız. ]

" Yirmi kişi var. Hepsiyle ilgilenmeyi nasıl planlıyorsun? Diye sordu Tang Yao. Nie Yan ne kadar güçlü olursa olsun, o hala sadece tek bir kişiydi.

" Bu, Hırsızlar ve diğer meslekler arasındaki farktır. Hırsızlar mutlaka kafasına saldırmak zorunda kalmaz! ]

Bir Hırsızın uzmanlığı, pusuları ayarlama yeteneklerine dayandı.

Tang Yao bu kelimeleri duyduğunda biraz anladı. Nie Yan, gizli bir saldırı düzenlemeye, onları bekçi yakalayıp birer birer çıkarmaya hazırlanıyordu. Bununla birlikte, bu kolaylaşmayacaktı. Dikkatli olmaz ve yakalanmaya başlarsa, o zaman büyük ihtimalle ölü kalırdı. Tang Yao yardımcı olamadı, ancak belki de Nie Yan'ın biraz kendinden emin olduğunu düşünüyordu.

Küçük tepeler, göz görebildiğiniz kadar gerildi. Yoğun yaprak ağaçlarıyla kaplıydı ve manzara üzerinde yükselen garip biçimli kayalar vardı. Her yamacın tabanında küçük miktarda akarsu akıyordu, burada yoğun miktarlarda taş ve moloz yakındaki bölgenin altına çökmüş gibi görülebiliyordu. Buranın arazisi oldukça karışıktı. Hiç kimse onu keşfetmeden Tang Yao'nun bu bölgede bu kadar uzun süre gizleyebileceğini merak etmedi.

Uzakta, bu yamacın birinin üstünde birkaç belirsiz figür görülebilir. Nie Yan bu yönde ilerledi.

Tang Yao, tam tepenin üzerinde bir mağaranın içinde saklanıyordu.

Bu haydutlar oldukça acımasızdı. Tang Yao'nun partisini tamamen yok etmeye çalışan zamanlarını harcamak iyi görünüyordu, çünkü basitçe ikisi arasında ufak bir çatışma çıkmıştı. Gerçekten çok kısır davrandılar ve böyle davranmaya cesaret ettiklerinin tek sebebi, Tang Yao'nun grubunun kendilerini destekleyen bir loncası olmadığını fark etmesiydi. Bu nedenle, Tang Yao ve arkadaşları öldürüldüyse bile, şikayetlerini ortaya çıkaracak hiç kimsesi olmazdı. Bugün Radyan Kutsal Alev üyeleri, bir seviyeyi düşürmelerini sağlamak için Tang Yao'nun grubunu öldürüyorlardı. Bunu ilerlemelerini engellemek amacıyla yapmışlardır. Bu, Tang Yao'nun ve partisinin gelecekte dengelendiğinde daha zahmetli hale gelmesini önlemek içindi.

Nie Yan yoğun ağaçlıkları dolaştı. Tang Yao'nun saklandığı mağaradan yüz metre uzakta kaldı.

" Senden çok uzak değilim. Şimdilik, dışarı çıkmadığınız en iyisidir, bu yüzden saklanmaya devam edin. ]

" Dikkatli ol, zayıf değiller. "Tang Yao, Nie Yan'ın ne yapmak istediğini biliyordu ve biraz da endişe edemedi.

"Endişelenme . Seviyeleri ile onlarla birlikte kolayca öleceğim. Nie Yan'ın çantası iksirlerle doluydu, dişli bronz derece ve birçok yeni beceri öğrenmişti. Dahası, aşırı derecede güçlü olan Intermediate Combat Medic becerisine sahipti. Birini ya da ikisini öldürmek onun için bir sorun olmayacaktır.

Tang Yao, Nie Yan'ın çok değiştiğini hissetti. Aslında o çok değişti ki Tang Yao artık onu tanımıyordu. Geçmişin korkak Nie Yan böyle sözler söylemeye cesaret edemez.

Nie Yan, geçmişteki kendine kıyasla çok daha güvende oldu. Sadece bu değil, aynı zamanda kendisine olan güveni sıkıca yerleştireceğiniz duygusunu verdi.

Nie Yan ve Tang Yao konuşurken, mesafeden hafifçe hışırtılan bir ses duyuluyordu.

"Onlar buradalar." Nie Yan'ın kaşları bir ağacın arkasına sığdığında büyüdü.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin