Bölüm 7 - Seviye Boşluğunu Atlama ve Bison'u Öldürme

132 7 0
                                    

Nihayet geniş bir ova alanından geçerek Nie Yan, sonunda bir barikat ve taş bölgesine ulaştı. Göz görebildiğiniz kadarıyla, yüce ve tuhaf biçimde şekillendirilmiş kayalar alan boyunca düzensizce saçılmıştı. Bu kayalar arasında dar çatlaklar ve geçitler vardı.

Burada olmalı. Nie Yan anakentleri bir an için inceledi. Kuşkusuz bunların doğru koordinatları olduğunu teyit ettikten sonra, özellikle dikkatli davrandı ve yavaş yavaş gizlice dolaşmaya başladı. Bu bölge, Bisons'un aktif olarak dolaştığı yerdi. Bütün alan korku ve tehlike hissiyle nüfuz etti. Dikkatle, kayalardaki dar geçitlerden birine kendini sıktı.

Koordinatlar (567.528.192)

Bu bölgenin topografyası tuhaf ve eksantrikti. Bu kayalardaki dar geçitler sadece tek bir kişinin geçebileceği alanlara izin verdi. Dar geçitten geçtikten sonra baktığında, yaklaşık yirmi altı metre uzaklıktaki bir bölgedeki koyu renkli bir Bison vizyonuna girdi. Geniş ve sağlam, tüm vücudu yoğun olarak kasla doluydu. Kafasının üstünde hançerlerin ucuna benzeyen iki keskin boynuz çıkıntı yaptı.

Bison Şefi (Lider): Seviye 8
Sağlık: 300/300

Nie Yan, tezgahını çıkardı ve sol eliyle tuttu. Açıyı doğru ayarladığından emin olmak için kalibre etmeye başladı.

Şans eseri tesadüfle, Bison Şef saldırı menziline girdi. Varlığı keşfetmek olsa bile, vücut büyüklüğü o kadar büyüktü ki, kayaların pisliği içindeki dar geçitleri hala geçemedi. Sonuç olarak, ona saldırmak tamamen beceriksizdi.

Bu tipik bir arazi sömürülendi!

Bu, Arcane Mage arkadaşının oyunda keşfettiği bir patlamaydı. Ancak şu an bu arazi kullanımından haberdar olan tek kişi o!

Bu istismarı istihdam ederek, Nie Yan seviyedeki farklılığı aşarak bu Bison Şefini zahmetsizce öldürebilir!

Nie Yan, yaylıyı, cıvatalı olarak yüklemeye başladı. Üç saniye sonra üç tane çapraz cıvata tamamen yüklendi ve tezgâh ateşlendi ve ateş etmeye hazır. "Wsh! Wsh! Wsh! "Bison Şefi'ne doğru düz bir çizgi ile uçan hızlıca art arda üç cıvata ateş edildi.

"Koymak! Koymak! Put! "Üç yaylı cıvata Bison Chief'i neredeyse aynı anda vurdu.

Bayan
-1
Bayan

Bison Şefi başının üstünde üç hasar değeri kayboldu. İki taraf arasındaki seviye farklılığı nedeniyle, Nie Yan'ın Bison Şefine yönelik saldırıları zayıftı. Çoğu zaman bir özledim olurdu ve hedefe ulaşsaydı bile, yalnızca bir miktar hasar görürdü.

Saldırıya uğradıktan sonra, Bison Şefi büyük miktarda küfürlü hava üfürdü ve Nie Yan'ın yerine doğru çılgınca saldırmaya başladı.

"Boom!" Büyük bir çarpışan ses patladı. Bison Şefi kayalara girmiş ve geri püskürtülmüştü. Saldırı Nie Yan'a ulaşamadı. Başka bir hareket tarzı kalmadan sadece dönüp kayaları çevirebilirdi.

Nie Yan, ustaca kapıyı yeniden yüklemeyi bitirdi ve daha önce olduğu gibi, Bison Şefi'ne doğru hızla art arda üç cıvata attı.

Hasar son derece düşük olmasına rağmen, Nie Yan'ın kesintisiz ve acımasız saldırıları altında Bison Şefi'nin sağlık barası hiç bu kadar hafif düşme belirtileri göstermeye başladı. Ancak, çok yavaştı, sadece en ufak miktarda düşüyordu. Her şimdi ve sonra, hafif bir fraksiyonla bile kurtarıldı.

Nie Yan'ın yangın hızı oldukça kararlıydı. Saldırılarını çektikten sonra, Bison Şefi öfkeyle kestirdi, tam da Nie Yan'a yaklaşmaktan aciz kaldı.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin