«Kürek çekmeyi kes! Çabuk ol ve Meteor'u yakalayın! "Nie Yan sesli sohbetle uğraştı.
" Meteor atış için on saniye sürer! Dökümü bitirdiğim zaman zaten çok geç olacak! "Tang Yao endişeyle yanıtladı. Büyü büyütmeyi tamamlamadan önce örümcekler tarafından aşırıya kaçılacağını tahmin ediyordu.
" Umurumda değil, oynamaya başlayın! Hadi, acele edin! ]
Tang Yao dişlerini sıktı ve Talisman'ı çözdü. Görevlilerini yağmaladıktan sonra Meteor'u atmaya başladı. Yakında, çevredeki büyük miktarlarda yangın özü yerine yerleşti.
Yangın özü toplandıkça, yanan yangından gelen aşırı ısı, çevredeki havadaki sıcaklığın yükselmesine neden oldu.
Tang Yao, Nie Yan'ın yirmi artı Rock Örümceklerini geçitten içeri girip mağara kavşağına götürdüğünü izledi. Örümcekler kavşakta büyük bir dalga gibi yükseldi. Nie Yan, Tang Yao'nun geri çekildiği dar geçitten içeri girdi. Geçit çok dardu, tek bir örümcek kendisini sıkıştırmayı başardı, ancak bunu yaparken arkasındaki örümceklerin geri kalanı için pasaja erişimi engelledi.
"Darbeli Blow!" Nie Yan arkaya döndü ve başın önde gelen örümcekine çarptı ve sersem bir duruma girmesine ve örümceklerin arkasındaki hareketlerini durdurmasına neden oldu.
Sekiz saniye ... yedi saniye ... altı saniye ... beş saniye ...
Tang Yao'nun etrafında düzenli olarak toplanan yangın özünün zamanı yavaşça geçtikçe giderek yoğunlaştı.
Çoğunlukla, bir dizi heceyi gerektiren büyüler de nispeten geniş bir etki alanı olan büyülerdi. Nie Yan'ın bilgi ve tecrübesinden Meteor, Elementalists and Arcane Mages'ın Seviye 0'da öğrenebildiği efekt büyü alanının tek alanıydı ve birçok canavarı öldürmekte oldukça etkiliydi. Bununla birlikte, bin Elementalistleri ve Ateşli Mages toplamak için olsanız bile, mutlaka Meteor'a sahip olan birini bulamazsınız.
Üç saniye geçtikten sonra, örümcek sersemletilmiş halinden uyandı ve hemen Nie Yan'a doğru fırladı. Nie Yan, hançerini kaldırdı ve Rock Spider ile çatışmaya başladı. Örümceği sıkıca yerinde tuttu ve büyünün kesilmesini önlemek için saldırılarının Tang Yao'ya ulaşmasını engelledi.
On saniye - bu an uzun ya da kısa birinin bakış açısına bağlı kaldı. Ancak konunun gerçeği, anı bir ile on arasında sayıldığında bir anın bitmesi idi.
Trance benzeri bir devrede iken, Tang Yao ekibini kaldırdı ve anlamını bile bilmese bile garip heceler dizisi söyledi. Döküm işlemini tamamladığında, "Bom!" Dan devasa bir ateş topu düştü. Ateş topu örümcek grubuna düştüğünde sağır bir patlama yankılandı. Ateş topu, her yönden darbe saçan ateşli çiçekler üzerine gibi görünüyordu. Bu yanan çiçekler yere indiğinde hemen sönmedi. Bunun yerine patlamada yakalanan örümceklere her saniye sabit bir miktar zarar vererek yanmaya devam ettiler.
"Scritch! Scritch! "Patlamada yakalanan yirmi artı örümcekler, acı içinde bağırdıkları gibi karışıklık içindeydiler. Ne tür bir devlet olursa olsun, yine de Nie Yan ve Tang Yao'ya saldıramıyorlardı.
Yani zaten her şeyi hesaplamıştı. Birden fazla canavarı bir araya getirmeye cesaret edeceğine şüphe yok.
Nie Yan ve Tang Yao, bu kavşağın benzersiz topografyasından yararlanarak sadece bu şekilde canavarları öldürebildiler. Bu taktiği kullanmaya ve geniş bir düşman grubuna ateş topu açmaya çalışmak, açık alanda olsalardı intihara neden olurdu. Normalde, Meteor'un neden olduğu yıkım bunun gibi dar alanlarda son derece sınırlı olacaktır. Bununla birlikte, ortaya çıktıkça, mağaradaki kavşak büyü yapmak için oldukça uyguntu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...