Çok sayıda örümcek, tünellerin kesiştiği geniş alanda birleşti. Sürekli olarak devriye geziyorlardı, bu da pozisyonlarının sürekli değiştiği anlamına geliyordu.
Nie Yan, sabretle ortaya çıkma fırsatı bekledi. Uzun süre beklemesi gerekmiyordu; Yaklaşık yarım dakika sonra örümcekler merkeze doğru toplanmaya başladı. O zaman Nie Yan, geride kalmış tek bir örümcek olduğunu fark etti. Nereye gittiğinden çok uzakta değil, yanlarından uzaklaştı.
Nie Yan'ın gözleri aydınlandı; Onun şansıydı! Kaybedecek vakit yoktu. Yalnız örümceği hedef alan tırmanıyordu ve ateşledi.
"Pa! Baba! Pa! "Üç kızak cıvatası hedeflerine girerek kızdırdı. Örümcek saldırganına dönmek için hemen döndü ve suçladı.
Neyse ki, diğer örümceklerin hiçbiri takip edilmedi, bu nedenle Nie Yan saldırılarını açık kollarla karşıladı.
Çatışmaları sonuçlanınca, örümcek ölü yere kadar düştü. Nie Yan cesedine doğru yürüdü ve yağma olarak düşen tek parça ekipmanı aldı: Beyaz Sınıf Seviye 5 Dark Leather Thief Tunic.
Ekipmanların düşme oranları, ekipmanın fiyatlarının her zaman yüksek kalacağı ölçüde hangi sınıfa ait olursa olsun son derece düşüktü. Mesela, bu deri tunik piyasaya sürülecekse, en az altı ya da yedi polis için satacaktı.
Nie Yan deri tunik torbasına attı, sonra başka bir fırsat beklemek üzere geri döndü.
Yaklaşık altı dakika süreyle, üç örümcek çıkardı ve öldürdü. Daha sonra, Nie Yan geride kalan canavarları toplayıp kalan oniki kaldığını fark etti.
Maalesef, bu örümcekler her seferinde birer tane çekilmek için çok yakından tıkıldı.
Nie Yan uzunca bir süre aradı, ancak önceki taktiklerini tekrarlamak için uygun bir yer bulamadı.
Hmm ... bu hala en iyi pozisyon gibi görünüyor, ancak hala biraz eksik. Herhalde işim biraz tehlikeli olmasına rağmen buradan bir adım atacağım.
Nie Yan siperini bir kez daha kaldırdı ve ateş etti. Daha sonra havada üç cıvata delilerek gönderildi.
-5, -5, -5
Bu cıvatalar yakınlardaki bir Rock Spider'ın cesedini vurdular. "Scritch! Scritch! "Örümcek öfkeyle ona zarar verene doğru dua ederek haykırdı. Bununla birlikte, o sürüklediği önceki örümceklerin aksine, bir başkası tarafından yakından takip edildi.
İki tanesini çimdikledim ... Nie Yan'ın kalbi mağaradaki dar tünellerden birine geri döndüğünde sıktı. olması, iki anlamına .
Yeterince yaklaştıklarında, Nie Yan hançerini çıkardı. İlk önce saldırdığı Rock Spider'la doğrudan etkileşime girdi ve ona sürekli bir saldırı zinciri yaptı.
Örümcek tekrar tekrar Nie Yan'a geçti. Birbirlerinden sonra, darbeler değiş tokuşunda Nie Yan'ın başının üstünde bir dizi hasar değeri belirdi.
Yüzde 92, yüzde 87, yüzde yetmiş iki ... Yavaşça ama emin adımlarla Nie Yan'ın sağlığı düşmeye devam etti.
Nie Yan, muharebede iken hem çevresi hem de ayak seslerinin konumlandırılması konusunda farkındalığı sürdürmeyi emretti. Şu anda dar tünel içinde ona saldırabilecek durumda olan tek örümcek, önce saldırdı. Arkasından sıkı sıkıya takip eden ortak için çaresizce ağlamaktan başka bir şey yapamazdı.
Nie Yan'ın sonunda Vital Strike ile bitirdiği örümcek sonuna geldi. Sağlık çubuğuna baktı; sağlığının dörtte biri civarında kaldı-sonra şu andaki pozisyonundan hızla geriye çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...