Karanlık Gladyatör, diğer iskelet ejdesine acımasızca saldırdı ve onu yeraltı zindanına atarak ağır bir şekilde surlara fırladı.
Boom 「! Patlama! Boom! "İskelet ejderhası zindan boyunca sola ve sağa vurulduğunda, gök gürültülü sesler havada yankılanıyordu. Acımasız saldırıların ortasında iskelet ejderine bir açılış buldu ve misilleme yaptı, kuyruğunu Dark Gladiator'ın göğsüne attı! "Boom!" Saldırı kuvveti Dark Gladiator'a bir kaç adım geriletti. Bununla birlikte, Dark Gladyatör saldırısını sürdürdüğü ve iskelet ejderine tekrar koştuğu için neredeyse hiç etkilenmemiş görünüyordu.
Savaş yoğunlaşırken, Karanlık Gladyatör ve Undead Ejderha, hayat ve ölüm mücadelesinde iki eski canavarı andırıyordu.
İki ejder savaşırken, Nie Yan envanterinden Crossbow of Blood'ı aldı ve onu ele geçiren Blackgold Cıvataları ile ustaca yükledi. Direkleri göğsüne sallayarak hedeflerini hizalayıp ateşledi. "Whoosh! Vızıldamak! Whoosh! "Cıvataları, iskelet ejderhasına çarptı ve başının üstünde üç hasar değeri yükseldi. Zarar gülünç derecede yüksek olmasa da, yine de anlamlıydı. En azından, cıvatalar otuz ila kırk puan birleşik zarara uğradı. Bir örnekte, bir zırh koptu ve Nie Yan 100'den fazla hasarla baş edebildi.
İki ejderha tümüyle savaşa girmişti ve yoğun telaşa rağmen Nie Yan, diğer iskelet ejdesinde kesin bir doğrulukla ateş edebiliyordu.
Nie Yan, Undead Rite'yi kullanan iskelet ejderhalarından birini kontrol etmenin dört denemesi yapmasının oldukça talihsiz olduğunu düşünüyordu. Dahası, dördüncü kez atmak için, mümkün olan en kısa sürede tükenmiş sağlığını yenilemek için tüm kurtarma ürünlerini kullanmaya zorlanmıştı.
Kalan sağlığına baktı-başka bir Undead Rite'yi atmaya bile yetmiyor. Sağlığının çok düşük olmasından rahatsız olmasına rağmen, Combat Bandages ve diğer sağlık kurtarma öğeleri hala cooldownda olduğu için bu konuda hiçbir şey yapamadı.
Dark Gladiator'ın acımasız saldırıları ve Nie Yan'ın sürekli ateşi sonunda iskelet ejderini kritik sağlık durumuna getirdi.
Başlangıçta, kalan iskelet ejderhasını da hizmetkarına çevirmeyi planladı, ancak şu anki duruma bakarak, Dark Gladiator'un fazla sağlık kalmadığı için böyle bir fikir artık mümkün değildi. Savaşa sürüklenmesine ve öldürme darbesini kasıtlı olarak ertelemesine izin verilirse, Dark Gladiator kesinlikle diğer iskelet ejderinin öldürmesine neden olacaktı. Bir iskelet ejderhası elde ederek çok fazla sağlık harcadıktan sonra, onun potansiyelini tamamlamadan ölmesine izin vermedi.
Savaş başladığından bu yana yirmi ikinci sırada, Dark Gladiator tırnaklarıyla püskürtüp göğsündeki diğer iskelet ejderine çarptı ve aynı anda kalan sağlığının rakibini hafifletti. Diğer iskelet ejderinin ölümünden sonra, havada giderek kaybolmadan önce göğsünden korkunç bir alev topu çıktı ve yukarı doğru süzüldü. İskelet, artık sahibi olmayan bir kabuk parçalandı ve yere yüksek sesle düştü.
「Jingle! Jingle! "Ejderha çöktüğünde, melodik bir melodi Nie Yan'ın cesedinden çıkan parlak bir ışıltı olarak çaldı. Sonunda Seviye 6'ya kadar yükseldi.
Level 10 Undead Dragon Gladyatörünü öldürmek için oldukça büyük bir deneyim kazandı. Ondan beş katlık olması nedeniyle, temel deneyim değerinin on yedi katına ulaştı.
Nie Yan kemik yığınına doğru yürüdü ve Undead Dragon'dan düşen eşyaları topladı. Maddenin şaşırtıcı bir şekilde Gold-grade omuz gardiyanları: 57-62 savunma, Mukavemet +13 ve Resilience +17 idi. Kesinlikle iyi bir ekipman parçasıydı. Müzayede evinde biraz satabileceğini düşünüyordu.
Tek başına sağlanan ham savunmaya dayanarak, bir çift Altın sınıf omuz koruması istenmeyen özelliklere sahip olsa dahi, Güç ve Dayanıklılıkta ikramiye verenler bir yana, yine de uygun bir fiyata satacaktı. Bu ekipman parçasının değeri, Bladelight'a satmayı planladığı Lion King's Shield'den biraz daha düşüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasiDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...