Bölüm 45 - Uzmanlık Zorluğu

117 7 0
                                    

"Featherfall Jewel? Bu ne çeşit bir üründür? Geçmişte bu zindanimizi beş ya da altı kere çalıştırdık ve asla bir kez 'Featherfall Jewel' alamadık, "Dusk sürprizle haykırdı.

Dusk Featherfall Jewel'in ne olduğunu bilmiyordu, çünkü Uzmanlar'ın zorluğunda bir düşüş oldu. Dahası, sadece Treant King'den düşer. Zindanın zorluğu ekibin genel seviyesine bağlı olarak değişti - ekipte daha üst düzey oyuncular varsa, zindan telafi etmek için güçlük artıracaktı.

Oyuncular Uzman Treant Ormanı'nı temizlemek isterse, kesinlikle kolay bir iş olmazdı. Büyük guild'lerin seçkin takımları bile zindan temizlenmesinde oldukça zorlanıyordu. Bu gerçeği göz önünde bulundurarak, Featherfall Jewel'in değeri daha belirgindi.

"Zamanı geldiğinde bileceksin," dedi Nie Yan donuk bir sesle yanıtladı.

Alçakgönüllülük biraz şaşkın görünüyordu. Bununla birlikte, bir miktar düşünce, Nie Yan'ın kendisine şu anda söylemediğinden beri fark etti ve eninde sonunda ekibin geri kalanıyla birlikte öğreneceğini söyledi!

"Bu Tang Yao'nun donanımı biraz garip. Açıkça bir Arcane Mage, ama neden Fire Chaser setini giyiyor? "Dusk karışık bir sesle sordu.

Normalde, ekipman dağılımı ekipler halinde yönetilme şekli ile takımın Elementalistleri kesinlikle Fire Chaser setleri gibi damlaları ön planda bulurlardı. Bu nedenle, bir Arcane Mage'e verilen set oldukça garipti.

Nie Yan hafif bir gülümsemeyle cevap verdi, ancak açıklamayı zahmet etmedi.

Tang Yao konuşmalarını dinlerken utanç duygusu içinde biraz kızardı. Bu Fire Chaser setini takarken gerçekten de biraz suçluluk duyuyordu. Ancak, bu onu daha da kararlı hale getirdi. Kesinlikle kendi gücüyle sınıfında birinci sınıf ekipman seti almalıydı. Ancak o zaman bir takım güven toplayabilir ve kendi kendine saygı duyabilirdi.

"Nie Yan, Kutsal İmparatorluğun lonca lideri ile nasıl tanıştınız?" Yao Yao sordu. Parlak ve meraklı bakışları onu çok şirin göründü.

"Gerçekte, hepinizin bunu düşündüğünüz kadar şaşırtıcı değil." Nie Yan daha sonra dün olayları Yao Yao'ya anlattı. Ancak, Cesaret Bölümüyle ilgili meseleyi dışarıda bıraktı.

Yao Yao derhal "Hâlâ yardım edemem ama oldukça şaşırtıcı olduğunuzu düşünüyor" dedi. Ancak, eğer bu madde Uykulu Tilki ile alakalı değilse, aynı zamanda bu kadar çok Nie Yan'ın da düşünülmezdi.

"Hâlâ olayın biraz garip olduğunu hissediyorum. Neden bir ejder neden birden kasabaya işten çıkarmaz ki? Genellikle, Elite ve Lord sınıfı canavarlar topraklarından ayrılmıyorlar, "diye belirtti Dusk merakla. Bütün durum üzerinde hala şaşkınlığını koruyordu. Bu tür etkinliklerin nadir olarak çağırılması oldukça zayıf bir ifadeydi.

Nie Yan çantasındaki Cesaret Bölümüne baktı. İçtenlikle, hiç kimsenin Emniyet Müdürü görünümünü onunla bağlantılandırmasını ummadı.

"Bu konuda ne garip? Oyun geliştiricileri muhtemelen canavarın kasaba kuşatmasını oyuncular için bir olay olarak almıştı. Biliyor musun, baharat uyandırmak ve heyecan katmak için. Böyle bir şey bu tür oyunlarda hiç de nadir görülen bir şey değil "dedi. Tang Yao, gerçekte bir tonda söyledi. Sözleri, konuyu açıklayarak istemeden Nie Yan'a yardımcı oldu.

"Ah, muhtemelen haklısın." Dusk, anlaşma yaparak başını salladı.

Yirmi oyuncunun partisinin geniş bir açık çayırdan geçmesinden sonra, uzak bir dağın eteğinde yemyeşil ve yemyeşil bir ormanla karşılaştılar. Yorgun bir sutun varmış gibi duruyor, sanki yoğun ormanı çevreleyen gibi görünüyor. Bu alan, tanınmış bir yirmi oyuncu zindan-Treant Ormanı idi. Tellak şehrinden bu hedefe ulaşmak için seyahat süresinin on dakikadan fazla sürdü.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin