"Yapmamız gereken bir şey var mı?" Dusk sordu.
"Einpat'a flüt geri ver" dedi Nie Yan. Bai Kaishui'ye baktı ve "Flütü bana ver" dedi.
Günün sonunda flüt bir görev öğesiydi ve ilk etapta ona ait değildi. Bai Kaishui içeri daldı ve flütü Nie Yan'a geri verdi.
Nie Yan, orman çalılıklarına baktı ve alıkşık yaşlı bir adamın kararsız bir şekilde onlara doğru yürüdüğünü gördü.
"Kıdemli saygıdeğer, o aşağılık karanlık elfleri cezalandırdık ve flütünüzü aldık."
"İyi! Evet, bu gerçekten benim flüt! Teşekkür ederim, cesur maceraperestler. Dönüşünüzdeki sarma ve büküm yollarına gitmek gerekmeyecek. Hepinizi çıkıp kendim göndereceğim. Cenazeler sizi korusun! "
Nie Yan olsaydı ve diğerleri flüt tutmaya çalışsaydı, Einpat'ın gazabına uğrayıp muhtemelen tehlikeli bir durumda olduklarını düşünürlerdi. Nihayetinde Treant Forest, kemiklerinin dinlenme yeri haline gelecekti.
"Sistem: Yan arayış" Einpat'ın Eksik Flütü "tamamlandı. 28.596 deneyim puanı aldınız. "
Nie Yan bu bildirimi aldıktan kısa bir süre sonra, kalın bir sis ortaya çıktı ve ekibi kuşattı; Yaşlılar Einpat da kayboldu. Sis nihayet tükendiğinde ve herkes tekrar tekrar görebildiğinde, ormanın girişine geri döndüğünü keşfettiler.
"Calore'da komutanlığa giderek bir başka ödül topluyoruz!" Nie Yan, deneyim barına baktı. Einpat'ın macerası sırasında en çok katkıda bulunduğu takım arkadaşları arasında tecrübenin en büyük payını aldı. Dahası, yan maceradan tecrübe kazandıktan sonra, deneyim barını yüzde yetmiş üç'e yükseldi.
Herkes yüksek ruhluydı. Nie Yan'ı bir zindan haline getirmeyi gerçekten çok iyi hissettim. Ödül aldıktan sonra deneyim barları bir kez daha büyük bir yığınla yükseldi.
...
Tellak kasabasına geri döndükten sonra, tüm ekip transfer noktasını Calore'a götürdü.
Gelen Nie Yan doğrudan kışlaya yöneldi.
Hedefleri şehrin güneybatısındaydı. Kışlaların dış çevresine vardıklarında tepelerinde gönderilen çok sayıda nöbet tutan uzun duvarlar gördüler. Genel olarak, buranın savunması ve güvenliği oldukça sıkı görünüyordu. Nie Yan ve grubu kışlaya girmedi, onun yanında duran yüce beyaz kule yaptı. Burası Komutan Kavrote'nin bulunduğu binaydı.
Grup girdikçe, grup bina içinde çok sayıda NPC olmadığını gördü. Ancak, uzun boylu bir orta yaşlı adam onları selamlamak için hala yürüdü. Yüzünde yara izi vardı ve Viridian İmparatorluğu'nun askeri üniforması giyiyordu.
Nie Yan bu NPC Komutanı Kavrote'yi incelemek için Transandant Insight'ı kullandı.
"Gençler, burası hangi işe geldiniz?"
"Lord Komutanı, Treant Ormanı'nda gizlenmiş iki karanlık elf yakaladık. Onlara sorgulardan sonra, Hilton Stronghold'un güvenliğini ilgilendiren bazı bilgiler aldık. İşte yakaladığımız iki koyu elfin başları. "
Komutan Kavrote, Nie Yan'ın buna göre oyuncu-NPC etkileşiminde standart olan resmi biçimde cevapladığı birkaç soruyu daha takip etti. Daha sonra Dark Elf Başkanlarını Komutan Kavrote'ye teslim etti.
"Sistem: Yan görev" Bilgilendir "tamamlandı.
"Sistem: Hilton Stronghold'taki Etkiniz 11 kat arttı."
"Sistem: Calore'daki Etkiniz 11 arttı."
[Sistem: 32.320 deneyim puanı aldınız.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasiDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...