Nie Yan ayağa kalktı ve hedefine doğru kesildi ve Sulgata Rampart'ın dar, bükümlü geçitlerini dolaşırken iskeletleri temizledi. Birkaç pasajı temizledikten ve yakınlardaki son Skeleton Mage'yi bitirdikten sonra, deneyim çubuğu yüzde iki oranında arttı. Yol boyunca birçok öğe bulmuştu, ancak yine de onları ayırmak için zamanı olmadı.
İleriye doğru ilerlediğinde, sonunda iskelet kalıntıları olmayan bir alanla karşılaştı. Sonunda ... Bu güvenli bir alan olmalı.
Oturdu ve yakında yakaladığı eşyaları ayırmaya başladı: yirmi yedi bakır ve iki alt parça Bronz ekipmanı.
Tıpkı envanter menüsünü kapatmak üzere olduğu gibi, pencerenin alt köşesinde perişan görünümlü bir kaydırma gözlerini kaptı. Ancak o zaman böyle bir maddeyi aldığını hatırladı mı?Daha önce yok ettiği Skeleton Mage'inden almalıydı.
Bu sarı renkli kaydırma üzerine yazılmış olan Dragon ırkının eski karakterleri vardı. Okuyor: "Antik ruhlar gölgelerden uyanıyor."
Bu, Spirit Summoning Scroll adı verilen özel tek kullanımlık bir öğeydi. Adından da anlaşılacağı üzere, oyuncu bu kaydırmayı etkinleştirerek eski bir ruh çağırabilir. Ancak, downsides vardı. Oyuncu ruhu kontrol edemediği takdirde, sırayla yiyip bitirileceklerdi.
Oldukça nadir bir şeydi. Sulgata'da düşüş olasılığı iki binte bir oldu. Biri şanslıysa, bölgedeki iskeletleri öldürürken bunu her an sıkça bulurlardı. Bu madde tarafından çağrılan hayalet o kadar da güçlü değildi. En iyi ihtimalle, et kalkanı olarak kullanılabilir. Bununla birlikte, Sulgata gibi sayısız dolaşım iskeletiyle doldurulmuş bir alanda, bu madde şaşırtıcı derecede kullanışlıydı.
Yine de hafif bir problem vardı. Düşük seviyesi, çağrılan hayaletin kontrolünü zorlaştıracak ve bu da onu yutmaya çalışmanın mümkün olduğunu ifade ediyor.
Hmm ... kullanmalı mıyım yoksa kullanmamalı mıyım?
Nie Yan bir an merak etti. Bunu kontrol edebiliyorsam, elimde bir et kalkanı olacak. Ancak başarısız olursam, tek kaybım bir kaydırmadır.
Bu düşünceler düşünülerek çevrildi ve çevresini inceledi. Burası oldukça geniş ve şu an için beni rahatsız edecek herhangi bir canavar olmayacak.
Biraz düşünce sonra baş parmağını kesti ve kanını kullanarak koyu kırmızı bir iz çizmek için kağıdı bastırdı.
Kanının kademeli olarak kendi elyaflarına sızmasıyla birlikte, parıltı parlak bir ışıma ile yaymaya başladı.
Kaydırma üzerine yazılan eski mühürler yavaş yavaş harekete geçmeye başlamıştı.
Yakında, karanlık bir korkunç enerji, parşattan ortaya çıktı ve yavaş yavaş bir insan formuna yoğunlaştı. Çağırdığı ruh bir Hayalet Suikastçısıydı. Şeffaf göründü ve elinde bir gölgeli hançer tuttu.
Hayalet Assassin: Seviye 10 Sağlık: 230/230
İstatistikler aslında 10. Seviye bir çağrı için kötü değildi. Daha önceki zaman çizelgesinde, bu öğeyi Seviye 10 ya da öylesine olduğunda kullanmıştı. O günlerde, Spirit Summoning Scroll'un fiyatı sekiz gümüş madeni değere sahipti; bu da ortalama bir oyuncu tarafından satın alınabildiğinden pahalıydı. Kaydırma makinesini pazarda şimdi satacak olursa, şu andaki nadirliğini göz önüne alırsak muhtemelen yaklaşık on gümüş tozu gidecekti.
Ghost Assassin'in muharebe gücü iyiydi ve otuz dakikalık bir çağrı süresi vardı. Aynı zamanda üç beceriye de sahipti: Örtü, Darbeli Darbe ve Kendini Detroit. Onun yanındaki bu çağrıyla, tesviye hızı kesinlikle önemli derecede artacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...