Bölüm 76 - Sulgata Antik Kenti

128 8 0
                                    

Bu sefer, savaşın son galibi Nie Yan'dı. Ebedi Günah, Candy ve ekibinin geri kalanı gelince, hepsi kendi kartlarını oynuyorlardı. Bir kin tutmanın yanında yapacakları bir şey yoktu.

Ebedi Günah ve ekibinden kaçtıktan sonra, Nie Yan ana hedefine geri döndü ve Sulgata'nın kalıntılarına doğru yola çıktı. Hedefine doğru koşarken, Serpantin Kertenkele'sinden çantasından aldığı beceri kitaplarını aldı. Kaçmak için acelesi olduğu için aslında ne olduğunu görmek için kontrol etmemişti.

Kahretsin! Bu sadece bir Revive beceri kitabı!

İç çekişe yardım edemedi. Gerçi aslında, şansı aslında kötü değildi. Gelecekte ilerleme kaydetmek istiyorlarsa, bu beceri kitabı ekipler için yaşamsal bir zorunluluktu ve daha iyi elde edebildikçe o kadar iyi olur. Bu nedenle, mevcut piyasa fiyatı gülünçtü. Bir oyuncu bir altın için listelemiş olsa bile, elde etmek için hala çok sayıda ekipte deli bir dolaşma olurdu.

Beceri Kitabı: Revive Description: Bir Rahibe'nin düşmüş bir yoldaşını canlandırmasına izin verir. Gereksinim: İnanç, Hareket ve Malzeme Özellikleri: Düşen yoldaşları canlandırın; Sadece dövüş sırasında dışarı atılabilirler. Bu beceri kanallamak için 10 saniye gerekiyor. Cooldown: 30 sn Sınırlandırma: Priest; Sadece Dürüst bir hizip üyesi tarafından öğrenilebilir.




Çantasına geri koymadan önce tarifini gözden geçirdi. Gelecekte onun için oldukça değerli olurdu, bu yüzden onu satmayı planlamadı. Ayrıca, parası da azdı.

Geniş bir çatlak yığınının içinden geçtikten sonra bataklığın merkezinde kurulmuş yıkık bir şehirle karşılaştı. Kentin çevresine yaklaşırken, bakışları öğelerle aşınmış olan bir zamanlar yükselen duvarlara düştü. Daha yakından incelendiğinde hâlâ ihtişamının izlerini görebiliyordu. Duvarlara bakacak olursak, şehir merkezinde bulunan taş levhalarla yapılmış heybetli bir piramit duruyordu. Uzaktan bile olsa, Karanlık Dönem'den her karaktere kadar çeşitli karakterler görebiliyordu; her birinde eski bir aura yayılıyordu.

Bu eski kaleci sayısız savaş ve savaşlar yaşadı. Kimse hangi yıla ya da hangi ay geçtiğini bilmiyordu, fakat şehir çoktan hayattan yoksun kaldı. Geride kalan tek şey, rüzgar onlardan geçerken yalnız bir baladın ıslık çaldığı sütunlar ve duvarlardı.

Hata yok, doğru yeri buldum!

Nie Yan, ana kapılar bulununcaya kadar şehrin dış çevresini bir süre gezdirdi.

Şehir kapılarında ayak basmadan önce envanterini sıraladı. Kapılardan geçiş yolunun eşiğini geçerken sayısız ören yerinde görüştü. Ayrıca, o duvarlara girdi an, gökyüzü aniden karanlık döndü. Sanki başka bir boyuta taşınmış gibiydi. Karanlık her şeyi örtüyordu ve artık şehrin dışını göremiyordu. Eski kalıntıların önünde sadece ürkütücü görüş vardı.

[ Sistem: Sulgata Rampart'ı keşfettiniz!

Uzakta dev piramidin kesilmesini sağlayan yıpranmış binaların sıralarının üstünde sıra gördü. Ana yoldaki geçitten bakarken, ölülerin korkunç kemiklerinin patikayı, caddeleri ve kaldırımları süzdüğünü gördü.

Birdenbire, boynunun arkasına soğuk bir soğuk saldırı düzenledi. Soğuk bir rüzgar patladı ve dağınık kemikler kendiliğinden hareket etmeye başladı. Bunu görünce aceleyle daha yüksek bir noktaya çıktı.

Makul bir yüksekliğe ulaştıktan kısa bir süre sonra, çeşitli ebatlarda sayısız kemik birlikte toplanmaya başladı. Görünüşe göre Cüceler'e ait olan kısa boylu bazıları vardı. Sırtlarından çıkan muazzam kanat kanatları göz ardı ettiyseniz, başka bir grup doğada neredeyse sürüngen görünüyordu. Muhtemelen bunlar Ejderha yarışına aitti. Gerisi İnsan ve Dev ırklarına aitti.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin