Bölüm 95 - İman Edilen

88 3 0
                                    

"Ama Scorching Meteor kullanmadıysak, ekip kesinlikle silinmiş olurdu. Bir anda aynı anda birçok Manticores'la nasıl baş etmemiz gerekiyor? "Diye sordu Sleepy Fox. Nie Yan'ın büyük ölçekli büyü kullanmadan Manticores'u böylesine geniş bir alana kadar temizleyebileceğine inanmadı.

Nie Yan, "Acılı Meteor'u harcamaksızın onu temizleyebilirdik ancak yöntemim çok yetenekli bir Hırsız gerektiriyor" dedi. Onları bir Uzman zindanına götürmeye cesaret edindiğinden doğal olarak, bu da çukurların nasıl temizleneceğini bildiği anlamına geliyordu. Scorching Meteor gibi büyüler, bir koşu sırasında tekrar tekrar atılamayacakları için yalnızca bir defaya mahsus kalmıştı.

Sleepy Fox cevap vermedi; Bunun yerine, sessiz kaldı ve derin düşünceye battı. Nie Yan gerçekten bu kadar büyük bir mantıkale sahip olabilseydi sadece yetenek ve bu mevcut oyuncu grubuna dayanarak yapamazsa, bu Nie Yan'ın kendisine, kaptan ve lonca liderine göre daha fazla liderlik edebileceği anlamına gelmez mi?

"Tamam, o zaman çıkış yolunuzu deneyelim," diye kabul etti Sleepy Fox, nihayetinde sessizliğini kırıyor. Ününü önemseyen dar görüşlü bir kişi değildi. Eğer daha yetenekli biri varsa, kolayca gönderebilirdi. Yeteneğe ve yeteneklere sahip olanları takdir etti. Ve Kutsal İmparatorluk'ta, ondan daha yetenekli olan oyuncular her yerde bulunabilir, ancak halen lonca lideri olarak kaldı!

"Kaptan! Biraz Altın ekipmanı düştü! "Diyen üyelerden biri hoş bir şaşkınlık içinde seslendi.

"Ne tür teçhizat? Gelip bana gösterin, "dedi Sleepy Fox.

Sleepy Fox, Nie Yan ve diğerleri ekipman parçasını inceledi. Rahibin İlahi Şükran Setine aitti.

"Henüz çok heyecanlanma. Mevcut tüm zindanların arasından, Agmota Muddy Wetlands on Specialist, en kaliteli ekipman için en yüksek düşüş oranına sahip. Dolayısıyla burada bir tanesi tuhaf değil. Nie Yan, biraz beklemek, bu kalitenin daha yüksek veya daha fazla ekipman görürsünüz "dedi. Bu kalitede ekipman görmeye alışıktı. Sonuçta, Efsanevi teçhizata kıyasla, diğer normal damlalardan farksızdı.

Ekibin, bu ekipmanın kiminle gittiğini kimin nasıl alacağına gelince, onunla hiçbir ilgisi yoktu, çünkü koşunun sonunda, sözü edilen payı ne olursa olsun alacaktı.

Sleepy Fox, bilgili ve tecrübeli olmanın yanında Nie Yan'ın kendine güvenen olduğunu da sezmişti. Bu tür insanlar etrafında emir almayı sevmedikleri için astlar olarak seçmek en zorlu kişilerdi. Nie Yan'ın Kutsal İmparatorluğa saptırılması, başlangıçta düşündüğü kadar kolay olmayacak gibi görünüyordu.

Sleepy Fox, set öğesini daha güçlü Rahiplerden birine verdi ve bundan sonra bir sonraki alana yöneldi.

Başka bir kaz ile karşılaşmadan önce fazla zaman geçmedi. Bu, yaklaşık on yedi Mantikor içeren daha önceki boyuttan kabaca aynı büyüklükteydi.

Sleepy Fox Nie Yan'a döndü ve "Şimdi yönteminizi görelim" dedi.

Nie Yan, başını sallayarak çevresindeki araziyi uygun bir yer için taradı. Komutanlığı sırasında ekipteki bir ve üç numaralı hırsızlar, belirtilen pozisyonlarına getirildi.

Bu dört kişi daha sonra belirlenen pozisyonlarına geldi ve bir kare formasyon aldı. Daha sonra, Nie Yan, her üyenin hangi rolü oynayacağını ayrıntılı olarak açıklamaya başladı.

Manticores, tembellik ederek etraflarındaki sakinleri dolaşırken, yakında saklanıp av gibi gözükmüyordu.

" Unutma, onlarla karıştırma. Onları aggro gördüğünüz anda kaçınız. Sakın da etmeyin. Senin için çok hızlılar. Bir saniye bile yavaşsan , kurtulamayacaksın, " dedi Nie Yan dikkatle hatırlattı.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin