Bölüm 75 - Etkinlik Dönüşü

103 7 0
                                    

Nie Yan savaştan kaçtı ancak hemen bölgeyi terk etmedi. Bunun yerine, dolambaçlı bir yol aldı ve çevresini taramak için durmadan önce çevreyi dolaştı. Sonunda, uzaktaki çok uzak olmayan bir eğimi gördü. Eğimi doğru kesip derhal zirveye ulaştı; ardından Ebedi Günah ve ekibi yönünde baktı. Görünürlüğünün biraz düşük olmasına rağmen, sihirli ve gösterişli ışık şovu, savaşın hala devam ettiğini ve oldukça şiddetli olduğunu gösterdi.

İlk başta, hayatını korumak uğruna, yalnızca Serpentine Lizard'ı öldürmek için ellerinden ödünç vermeyi planladı ve başka bir şey yapmadı. Bununla birlikte, onu öldürmeye çalıştığından beri boş yere oturup barış içinde yemelerine izin vermezdi.

Hayır, Seviye 7 Alt Elite tarafından düşürülmüş ekipmanı elde etme cazibesi o kadar kolay terk edilemezdi.

Böylece, Candy ve diğerleri, Nie Yan'ın gerçekten tamamen çekilmediğini bilmiyorlardı, ancak bunun yerine bir eğimin üstünden casusluk yapıyorlardı.

İnandıktan sonra nihayet nefret eden Hırsızı uzaklaştırdılar, Ebedi Günah ve ekibi içten içe bir nefes aldı. Bir dakika önce, bataklığın kök salmış olması nedeniyle oldukça panik içinde idi. Arka papazın başına bir şey olursa, o da başını eğemezdi. Neyse ki, Candy bu Hırsız'ın çok geç olduğunu keşfetti ve ekibin silinebileceği bir felaketi önlemelerine yardım etti.

" İyi iş! Hepiniz, iyi yaptı Ebedi Sin takımı sohbet övdü 」.

" Sadece şanslıydık. O adamın başa çıkması o kadar kolay değil. Gelecekte onunla karşılaşırsak dikkatli olmalıyız, "dedi Candy, kutlamaları erkenden bitirerek.

Ebedi Sin, becerileri ile diğer tarafın onun üzerinde en ufak bir avantaj elde edemeyeceğini, ancak varsayımın yanlış olduğunun anlaşıldığını ileri sürdü. Bu hırsız oldukça şaşırtıcıydı.

Nie Yan'ı uzaklaştıktan sonra, Serpentine Lizard'ı öldürmek çok daha rahatladı.

「Bang! Bang! Bang! "Serpantin Kertenkelesi birkaç büyü ile boğuldu. Cesedi yakılmış ve kanlıydı ve terazilerinin çoğu açık olarak bölünmüştü. Baraj, sağlığından yüz altmış payı tıradı ve ölüm kapısına bıraktı; Sadece bir nihai dürtü yoktu. Ancak ölüm sümerlerinde bile, kertenkele vazgeçmedi ve nihai kartını açıklamıştı. Birdenbire, daha önceki zamanlardan farklı olarak, çok daha yoğun ve zift-siyah renkte olan tuhaf bir sutu tüketti. Hızla genişledi ve yirmi metre yarıçapındaki her şeyi kapsadı ve herkesin vizyonunu tamamen engelledi.

Sünger genişlediğinde Su Yan (Beyaz Duman) ve diğer Mages aceleyle çekildi. Yeteneğin merkez üssünde olan Ebedi Sin, saldırısını kaçırdı ve kertenkelenin gölgesini kaldırdığını gördü.

Ani değişim ona şaşkınlık yarattı, neyin olup bittiğini fark etmeden önce birazcık kafasını bulandırdı.

"Şuraya ! Kaçmaya çalışıyor! Ebedi Sin kükredi.

Düşük sağlık koşullarında ilk elden kaçan bir Alt Elit ile karşılaştılar. Bununla birlikte, onları hiç duymadıkları anlamına gelmedi. Birkaç Elit sınıf saha patronu, belirli bir sağlığın altına düştükten sonra da kaçmaya ve denemek için bir yetenek kullanır.

" Nerede "Mage'den birine sordu.

Sis örtüsünün altında, vizyonları tamamen engellendi ve hedeflerini bulmaları mümkün değildi.

Su Yan aniden bazı çalılıklar önündeki gölge flaşlarını gördü. Kadrosunu kaldırdı ve bir büyü yapmaya hazırlandı. Tıpkı heceye olan ilk heceden bahsettiği gibi ...

[ Sistem: Hedef büyü aralığının dışında.

O çaresizce büyü iptal etti.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin