Tang Yao, Leader sınıfı Rock Spider'a saldıran ilk kişi değil, aynı zamanda en fazla zarar veren kişi oldu. Bunun nedeni, örümceğin agregasının sıkıca ona yerleştirildiği idi. Bu arada örümcek, bir takım becerilerle saldıran Nie Yan'ı tamamen görmezden geldi ve Tang Yao'nun peşinden koşmaya devam ederken geride bıraktı. Nie Yan şu andaki durumdan yararlandı ve örümcek hala Tang Yao tarafından dikkatini dağıtmıştı, sırtındaki zehirli şişeyi çıkardı ve hançerini kaplamak için kullandı.
Beş saniye sonra zehri uygulamayı bitirdi. Örümceği arka tarafından yaklaştı ve Vital Strike kullanırken hançeri batına bastı.
-10% Savunma
-52
Kaya Örümceği zehirlendi ve durum debuff uygulandı.
Buna ek olarak, Nie Yan'ın Vital Strike kritik bir hit oldu ve bir miktar hasar aldı!
"Scritch! Scritch! "Örümcek acıyla çığlık attı. Nie Yan'a odaklanıyor ve ona doğru ilerledi.
Örümceklerin hedeflerindeki ani değişikliği Nie Yan'ı bekçiden yakaladı ve aceleyle geri çekilmek zorunda kaldı.
-78
Kaçmaya çalışmasına rağmen Rock Spider'ın saldırısı hala sağlığının daha büyük bir bölümünü boşaltmayı başardı. Sağlık çubuğunu hızla tükettiğini görünce, Nie Yan dikkatsiz olmaya cesaret edemedi. Hemen bir Temel Sağlık İksiri'ni avladı ve yere indirdi, sonra devrildi ve geri çekilmeye başladı.
Örümcek peşinde gitti.
Örümceğin ilgisinin başka yerlerde olduğu Tang Yao, bir büyü örme ateşi yapmakta serbest kaldı. Arcane Füze, Arcane Blaze ve Arcane Fireball'u birbiri ardına gönderdi.
"Yakında bir mana çıkacağım ..." Tang Yao sağlığına ve mana çubuklarına baktı ve manevrasının yaklaşık dörtte birinin kaldığını keşfetti. Mana harcaması çok acımasızdı, doğal yenilenmesini sağlayacak hiçbir şans yoktu.
"Herhangi bir Mana Potyonunuz var mı?" Diye sordu Nie Yan.
"Temel Mana İksirim var."
"O zaman acele et ve iç. Bunu daha sonra halledeceğiz, "dedi Nie Yan. Rock Spider'la yüzleşmek için geri döndüğünde, durumuna çoktan yaklaştığını fark etti. Buna karşılık, hançerini salladı ve şarj örümcüsünü hareketlerini ani bir şekilde durdurması için zorlayarak Vurucu Blow ile vurdu. Nie Yan bu avantajı kullandı ve örümcekle arasında biraz daha yer kapladı.
Örümcek, Concussive Blow tarafından vurulmuş olsa da, döviz sırasında yine de bir saldırı düzenledi. Nie Yan sağlık banyosuna baktı ve kabaca sekizinci kaldığını farketti. Bunu görünce aceleyle kendinde bir Combat Bandage kullandı.
+20 ... +20 ... +20 ...
Bütün bunlar boyunca, Tang Yao sırtındaki mavi bir sıvı ile doldurulmuş bir şişeyi avladı ve içti. Saklamayı içtiğinde aslında hafif bir kalp çekti. Çünkü iksirin kendisi değil, tek mavi sıvı şişesi on bakire değecekti. Ona göre, hayat kurtarıcı bir hazinedir, korkunç koşullarda bile kullanmayacak bir hazinedir.
Tang Yao'nun mana anında yüzde doksan yüzde restore edildi. Mana'sı artık doldurulduğunda ard arda birkaç büyü bıraktı. Her biri, yüksek miktarda hasarla temas halinde patladı.
İki saniye bile geçmeden önce, Rock Örümcek, sersemletilmiş halinden uyandı. Uyanma üzerine, hemen Nie Yan'ı takip etme girişimini bıraktı ve bunun yerine Tang Yao'ya doğru koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...