Sipariş Kitabı gerçekten muazzam bir ayartma öğesiydi. Ve şimdi, yeni hayatında, Nie Yan, ilk cildin altı bölümünün tamamını toplama şansına sahipti. Tek bir sorun vardı, yapabileceğini bilmiyordu.
Nie Yan, ilk cildi oluşturan altı bölümün nerede olduğunu oldukça net bir biçimde biliyordu. Dünyaya dağılmış diğer otuz fasılda gelince, kabaca kendi yerlerinin çoğunu biliyordu! Şu anda aradığı kişi, Emir Kitabı'nın üçüncü bölümü - Cesaret Bölümü idi.
"İlerlettiğimizde ne yapacağız?"
"Mağaranın sonuna kadar beni takip et. Bundan sonra geri dönüp eğitime devam edebilirsiniz. Gitmeyi planladığım yer, ulaşamayacağınız bir yerdeydi "diye yanıtladı Nie Yan. Hırsızı, kendisi gibi bir Hırsız bile olsa ulaşmak biraz zor. Böylece, Arcane Mage'i Tang Yao gibi düşünmeye hiç gerek yoktu.
"Tehlikeli mi?" Tang Yao merakla sordu.
"Evet, çok" Nie Yan başıyla başını sallayıp yanıtladı.
"Tehlikeli olursa, o zaman neden oraya gitmek istiyorsun?" Tang Yao karışıklık yaşarken derdi.
"Orada almak istediğim belli bir öğe var." Nie Yan yanıtladığında güldü. Oyun kısa süre önce ortaya çıkmıştı ve Tang Yao gibi oyuncular, Sipariş Kitap'ından tek bir bölümün ne kadar etkileyici olduğunu bilmiyorlardı.
"Görüyorum." Tang Yao başını yavaş yavaş başını salladı. Tehlikeden haberdar edilmesine rağmen Nie Yan'ın neden gitmek istediğini hala anlamıyordu. Bununla birlikte, Nie Yan'ın zaten bir planı olduğu anlaşıldı, bu yüzden daha fazla araştırma yapmadı.
Konuşmalarını bitirdikten sonra, ikisi mağaranın derinliklerine doğru ilerledi. Geçişler son derece dar, bu da Meteor'un etkililiğini büyük ölçüde azalttı. Sonuç olarak, ikisi yavaş ilerledikçe yolunu temizlemek için sıradan yöntemler kullanmak zorunda kalmıştı.
Rock Spider'lar birbiri ardına düştü. Nie Yan'ın rehberliğinde, Tang Yao becerilerini önemli ölçüde geliştirdi.
"Hızlı ilerleme kaydediyorsunuz. Böyle pratik yapmaya devam edin ve kendinizi hiçbir zaman uzman bulamazsınız. Oh evet, yarın bir zindere gidiyorken sana birkaç temel hususta bir özet vermeme izin ver. Anahtar özellikler, aggro yönetimi ve konumlandırmadır. Yarın koştuğumuz zindan biraz zor olacak, bu yüzden özellikle Treant King ile uğraştığımızdan dikkatli olman iyi "diyor Nie Yan Tang Yao ile karşılaşırken. Devam etti ve Arcane Mages'la ilgili tüm bilgilerini aktardı ve Tang Yao'ya gizlice girdi. Zaman zaman, Treant Ormanı'nın kilit kısımlarından birkaçını açıklayacaktı.
Tang Yao, söylediği her kelimeyi hevesle dinledi. Nie Yan'la görüşmeden önce, ortalama bir oyuncu sayılabilirdi. Ne yetenekleri ne de teçhizatı özel bir şey olarak düşünülmüş olamazdı. Sonuçta, yalnızca alt kademelerde başkalarını geride bırakmaya devam edebilirdi. Ancak şu an Fire Chaser Seti kullanıyordu, bu da ekipmanlarının en iyileri arasındaydı. Bu büyük başarıyla kendini bilinçli hissettirdiği gibi, aynı zamanda kendisine karşı muazzam bir baskı oluşturdu. Kendi beklentilerini karşılamak için Tang Yao gerçek bir uzman kadar zor çalışmaya başladı. Aslında Tang Yao'nun kabiliyeti oldukça iyi idi. Üst kısmında düşünülmemesine rağmen, yine de oldukça yetenekli sayılırdı. Bununla birlikte, Nie Yan'ın işaretçilerini aldıktan sonra, tamamen değişime uğradı. Beceri bakımından bir uzman olarak görülmese bile, nasıl iyileştirileceğini bildiği açıktı.
"Başka ne not almam gerekiyor?"
"Bir Arcane Mage için en önemli istatistikler İstihbarat, Farkındalık ve Odaktır. Bu üç arasında İstihbarat birincil stat ve şüphesiz en önemlisidir. Şimdi bu, yardımcı istatistikler olan kalan ikisini, Bilinçlilik ve Odak'ı terk eder. Bilinç verme, gizlilik kabiliyetine sahip olan düşmanlarla yüzleştiğinde hayatta kalabilirliğinizi artırır; Focus ise büyülerinizin kesilmesini zorlaştırır. Dolayısıyla bu iki istatistik de son derece önemlidir. Yardımcı istatistikleri dengeleyerek geliştiremezsiniz; dolayısıyla bunları geliştirmek için pasif becerilere güvenmeniz gerekir. Yani başkalarıyla başa çıkmak istiyorsanız, ilgili pasif becerilere sahip olduğunuzdan emin olun. Bu arada, gelecekte uygun bir kitap bulursanız ve onları satın almak istiyor, ancak paradan yoksun diye bana bildirin. Onlara ödeme yapmanıza yardım edeceğim, "dedi Nie Yan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasiaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...