Dusk bir an sonra " Onu temizledik, " diye yanıtladı.
"Testere ile yaptığı beceriler inanılmaz!" Sleepy Fox hayranlıkla bağırdı. Nie Yan'ın ilk başta Tribünlerle Başörtüsü'nü tutmaya başladığı videonun parçasıydı. Birinin olağanüstü becerileri olsa bile, bu üç cıvatayı kısa bir süre içerisinde doğru bir şekilde ateşledi ve böyle bir baskı altında neredeyse imkansız bir başarı elde edildi. Nie Yan'ın becerileri sıradışıydı.
Halihazırdaki oyuncular oyuna girdiler, bu nedenle yetenek açısından Nie Yan'dan çok uzaktaydılar. Bu üç cıvata, eski zaman çizelgesinde günlük bir beceriden başka bir şey değil. Bununla birlikte, Sleepy Fox, Dusk ve diğerlerinin gözünde, bir tanrının becerilerinden farklı değildi!
Sleepy Fox, zindan çalıştırması sırasında bir Hırsız'ın önemini asla değerlememiş ya da fark etmemişti. Sonuçta, yoksun birçok takım hala zindanları temizlemeyi başarabilmişti. Bu nedenle, Nie Yan'ın bir Hırsız olarak davet ederken neler yapabileceğine asla önem vermedi. Günümüze dek, bir zindan keşif ekibinde iyi bir Hırsızlığa sahip olmanın biraz önemli bir konu olduğunu düşünmeye başladı!
Ekibin belli bir şeyden yoksun olduğunu her zaman hissetmişti, ancak şimdi ne olduğunu anladı mıydı. Neyden yoksun oldukları tam olarak Nie Yan gibi uzman düzeyinde bir Hırsızdı!
" Taş doğruydu. Gerçekten bir uzman, "dedi Dusk. Stone'un kararı her zaman cansız olmuştu, ancak bu sefer ... Bu ne zaman ne olmalıydı bilmiyorlardı, iyi bir analoji muhtemelen ölü bir fare bulan bir engelli kedi gibi bir şey olurdu, ancak bir şekilde onlar için bir tanrıça uzman çağırmayı başardı. takım.
" Agmota Çamur Sileceği'ni şimdi temizleyebilmeliyiz. "Videoyu tamamladıktan sonra," Başarılı bir Hırsız, ekibin hayatta kalmasını yüzde otuz ya da daha fazla arttırabilir "sözcüğünü anladı, biraz daha iyi. Bu çizgi sadece üç oyunculu partilere değil sadece beş oyuncu taraflarına uygulanmış değil, yirmi oyuncu ve hatta otuz oyuncusu olan takımda da aynı şey ifade ediyor!
Bireysel becerisinin yanı sıra Nie Yan'ın liderlik yetenekleri de övgüye değer. Eğer onun için değil olsaydı, Yu Lan ve diğerleri, zindan alt parçaları nedeniyle zindandan geçmek imkansız bulurlardı.
Nie Yan'ın Dusk'u Kutsal İmparatorluk'un bir parçası olduğu konusunda bulduğu anın, Sleepy Fox tarafından görüleceğini söyledi. Bu nedenle yapabileceği en az şey, Sleepy Fox'un zihnindeki bazı kuşkuların ortadan kaldırmaktı.
Şimdi Featherfall Jewel'in elindeydi, Nie Yan'a ünlü Elit Canavarı Gato the Lion King'den hatırlatıldı. Aşırı büyümüş kediden kurtulmak istiyorsa hâlâ birkaç hazırlık yapmak zorunda kaldı.
Nie Yan müzayede evinde dolaşmaya başladı. Siyah Fenol'ün talep ve satış fiyatı kötü olmadığından pek çok simya araştırmacısı sahip oldukları kalıntıları toplamış ve müzayede evine koymak için onu Siyah Fenol haline getirmiştir. Şimdilik, yüz şişenin üzerinde bir miktar vardı ve satış için birkaç düzine tarif vardı. Ancak birkaç gün içinde bu kalemlerin değeri önemli derecede yükselirdi. Bununla birlikte, birkaç gün henüz gelmemişti, bu yüzden Nie Yan en ufak bir tereddütsüz satın almayı bastı ve tüm Siyah Fenol, Siyah Fenol Tarifler ve hatta Siyah Fenol oluşturmak için kullanılan bileşenlerden tümü açık artırma evini temizledi.
Nie Yan , tüm ürünleri satın aldıktan sonra fiyat sıralamasına göre sıralandı ve satılık en pahalı trabzan güverte dokuzunu satın aldı: İki bin Blackgold Cıvata, üç bin Nightmare Cıvata ve dört bin Temperli Cıvata Cıvatası.
Blackgold Quiver (1000 cıvata): Hasar +12 | Fiyatı: 2 gümüş Nightmare Quiver (1000 cıvata): Hasar +10 | Fiyat: 1 Gümüş, 50 bakır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...