Bölüm 71 - Elemental Sihirbaz

121 7 0
                                    


-20 ... -20 ... -20 ...

Ne kadar güçlü bir aşındırıcı zehir var!

Nie Yan, Serpentine Lizard'la baş etmeye cesaret edemedi. Zehirli buğudan kurtuldu, başını salladı ve hemen yanına indi. Aslında, her karanlık siyah ölçeği görebildiğine çok yakındı.

Serpantine Lizard hemen kalın ve güçlü kuyruğunu ona yanıt olarak süpürdü.

Kuyruk, havada saçma bir hızda ıslık çalarken bir kamçıa benziyordu.

Eğer kertenkele saldırısı karaya çıksaydı onun için yapılırdı. Hayatta kalacak kadar şanslı olsaydı bile, sağlığının yarısını kaybedebilirdi!

Swift Retreat!

Hareket hızı patlayıcı bir şekilde yüzde otuz arttırıldı. O zaman bile, Serpentine Lizard'a ayak uydurmasına izin vermedi. Hızlı bir şekilde çekildi ve saldırıyı bir saç teli ile kaçındı. Ardından kuyruğunu döndürdü ve iri bir saplamanın üzerine sıçradı ve ardından zarifçe yere indi ve hayatının için kaçtı.

Serpentine Lizard, beş metre uzunluğundaki cesedini kaydırdı ve derhal takip etti.

İki büyük silüet, biri büyük, diğeri küçük bataklıkları hızla geçiyordu.

Nie Yan gözlerinin köşesinden geriye baktı ve Serpentine Lizard'ın her saniye mesafeyi kısalttığını farketti. Temel bir Haste Scroll'u çalıştırdı ve hızını yüzde yirmi kat arttırdı.

Hedefleri daha da uzaklaşmış olmasına rağmen, Serpantin Kertenkele ıskalaşmadı ve kovalamaya devam etti. Bataklıkla uğraşacakları en zor canavar olarak biliniyorlardı. Yöreleri, avın üzerine koydukları andan itibaren, hala bataklığın sınırları içinde oldukları sürece, peşinde kayıtsız kalacaklardı.

Nie Yan'ın aklı karıştı. Swift Retreat'in süresinin uzun süreceğini ve zamanlayıcı bittiğinde, Serpantin Kertenkelesi mesafeyi kapatıp yakalayacağını biliyordu.

Yaşamak için bir yol aradığı için gözleri çılgınca çevrenin üzerinde dolaştı. Bu karşılaşmadan sağ çıkmanın inanılmaz zor olacağını bildiği halde, oturup ölüm beklemek istemedi.

Her şey kaybolmuş gibi gözüktüğünde, bazı uzak çalılıklardaki boşluklar arasında elektrik dalgalanması ortaya çıktı. Öğrencileri, kalbi hızla heyecanla atarken küçüldü. Hemen bu büyünün kaynağına doğru ilerledi.

Düşük seviyeli oyuncular için yasak bir bölge olmasına rağmen, Natlan Marsh uzmanlar için harikalar diyarıydı, özellikle elit takımlar için gerçek bir ifade. Çoğu, buraya, bu bataklıkta bulunabilen belirli bir öğeyi almaktan başka bir sebeple -Rivive beceri kitabı- buraya geldi!

Marsh Monitörlerin bu beceri kitabını on bin şans düşürecek bir şansı vardı. Düşüş oranının düşük olmasına rağmen, bir takımdaki inanılmaz değeri nedeniyle çok arandı ve o kadar çok önemi her şeyden önce oldu. Beceri öğrenen bir Rahip düşen bir takım arkadaşını canlandırabilir. Böyle bir etki potansiyel kayıplara karşı önemli bir tampondu. Bazen ekibin tamamen silinmesini önleyebilir!

Revive beceri kitabı dışındaki oyuncular, Lightning Damage +9 ve Intelligence +5'i veren Moon Chaser Çalışanları ve Holy Shield +8 ve Resilience +5 veren Sacred Wind Mallet gibi iyi ekipman bulabilirlerdi. Bataklığın ortak çeteleri Gümüş veya Altın sınıf ekipmanı bıraktı ancak Revive kitabı gibi düşme oranları oldukça düşüktü.

Bu haritadan çıkan ekipmanlar iyi kalitede idi. Ayrıca, burada bir ekip eğitime devam ederken Revive beceri kitabını bulduğu için giderek daha fazla oyuncu bu haritayı aramak için akın etti. Bu nedenle bataklıktaki uzmanların sayısı o kadar az değildi.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin