Kader, kaçınılmaz bir şekilde çalışmak eğilimindeydi. Bir kişiye acı çektiği süre boyunca kısa bir mühlet verebilir, ancak daha sonra onları doğrudan ebedi kahramana gönderir.
Yaşam yada ölüm? Hiç kimse kaderin onlar için ne sakladığını kesinlikle bilmiyordu.
Eğer risk almayı kabul etmezse, kafatasını ilk etapta ezemezdi.
Nie Yan zorla zihnini sakinleştirdi ve elini kalıp üzerine uzattı. Bol miktarda ödül ya da kötü niyetli bir lanet, kumarının nihai sonucu bu son ölene kadar durmazdı.
Kader Ölümü, bilinmeyen kaderi ona seslenince havada sallanmaya başladı.
Öldüğünde baş döndürücü bir hızla döndü, soğuk bir terrafta patladı. Lütfen ... Lütfen bunun bir lanet olmasına izin vermeyin!
"Dur!" Kalbi göğsünden patlayacakmış gibi geldi.
Ölüm hemen durdu ve gözler önüne serilen garip şeytani karakter şok edici bir şekilde ... beş oldu! Beş tane daha! Belki beş şanslı numarasıydı!
Son rövanşın şaşırtıcı sonucu, Nie Yan'ın tarif edilemez miktarda bir mutluluk duygusunu terk etti. Tek umudunu başka bir lanet sallamamasıydı. Gerçekten ödül alacağını hiç düşünmemiş, ödülün ne olacağı çok daha az olacaktır.
Sonuçta, üç Kader Zarının yuvarlanması sıradan bir oyuncunun karşılayabileceği bir şey değildi. Bu son derece tehlikeli kumar, sanki bütün stresinden kalbi sıkışmış gibi hissettiriyordu.
[ Sistem: Pandora'nın Kutusunu aldınız. 」
Pandora Kutusu (Kader Öğe)
Ne oluyor be! Başka bir Kader Eşyası !? İlki ona yeterince baş ağrısı vermişti, ama kendisine ikinci bir tane verildi! Bu birincisi gibi olsaydı ve lanetlenmesine neden olabilirse, o zaman onu yok etmeyi tercih ederdi. Kader Zarının kararsız doğasını yaşadıktan sonra, o kadar korkunç bir kumar oynamaya asla devam etmeye söz vermedi.
Böyle bir tehlikeli kumar oynamak sadece fazlasıydı, ikinci şansın kaybolmasına pişman olmazdı.
Pandora'nın Kutusu mükemmel şekillendirilmiş, gümüş renkli gri bir küpdü. Her yüzünde, günahkâr kafatası, cimri bir şeytan, bir meleği ve benzeri gibi çeşitli şeyleri tasvir eden farklı bir oyma vardı. Sadece oymalar canlı ve canlıydı, aynı zamanda titizlikle detaylandırılmışlardı.
Buna ek olarak, bu oymalara tuhaf bir enerji ile dolaşılmış görünüyordu.
Nie Yan Pandora'nın Kutusunu biraz daha yakından inceledi. Neyse ki onun için, Cursed Skull ile aynı kategoriye girmedi. Aslında aslında tam bir hazinedir!
Pandora'nın Kutusu (Öğe Öğesi)
Madde Açıklama ➢Pandora'nın Kutusuna eşit derecede üç adet ekipman koyun ve daha yüksek bir sınıf ekipman elde etme ihtimaliniz% 10'dur. Tüm ekipmanlar arızalardan sonra imha edilir. ➢ Bir parça ekipman ve Fortune Mücevherini birer birer adet yükseltme şansı için yerleştirin. Başarısızlık üzerine, ekipman parçası bir derece indirgenir. ➢Counter (devre = 3 saniye) etkinleştirildiğinde başlar. Çevrim numarası eşitse, şans +5. Eğer döngü tek ise, Luck -5. Kullanıcı Kısıtlama: Tüm gruplar tarafından kullanılabilir.Bu madde aslında oldukça nadirdi. Geçmişte böyle bir öğeyi duymuş olmasına rağmen, Nie Yan aslında kendi başına rastlamamıştı. Buna ek olarak, efsanevi dereceli ekipmana kıymeti bir bit kaybetmedi. Pandora'nın Kutusu'na üç adet Altın ekipmanı koyabilir ve bunun karşılığında Karanlık Altın ekipmanından bir parça alma şansı yüzde 10'dur. Tabii ki, yüzde doksan yüzde başarısızlık şansı vardı, bu da onun yerleştirdiği tüm öğelerin kaybedilmesi anlamına geliyordu, ancak potansiyel geri dönüş de riske değerdi. Örneğin, kutuya üç adet Dark Gold ekipmanı takarsa, efsanevi bir parça ekipman elde etme şansına sahip oldu! Hafif uyarı, çok az sayıda oyuncu aslında Dark Gold ekipmanlarının üç parçasını böyle bir kumarla oynamaya cesaret edebilecekti. Hepsinden sonra,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...