Sanırım önce Spiritmyth Pond'u kontrol edeceğim. Orada birkaç hazine sandığı olmalı, damlaların çok da kötü olmadığını söylemeliyim. Sandığın zaten başka biri tarafından bulunup bulunmadığını bilmeme rağmen. "Ding!" Bu konuyu düşünürken, Nie Yan aniden bir bildirim aldı.
[ Sistem: Oyuncu Yao Zi (Genç Sparrow Hawk) size bir arkadaş talebi gönderdi. ]
" Nie Yan, benim, " dedi Tang Yao endişeli bir tonla.
" Sorun ne? Diye sordu Nie Yan. Tang Yao'nun tonundaki endişe, kaşlarını oymalarına neden oldu.
" Levin Hills'de köşeye sıkıştım , " dedi Tang Yao üzücü bir sesle. Şu an ona kimin yardım edebileceğini düşündüğü tek kişi Nie Yan'dı.
" Ne, kimin köşeye sıkıştın?" ]
" Radiant Sacred Flame guild'tan insanlar. En az yirmi tane var! Takım arkadaşlarımın beş tanesi o piçler tarafından öldürüldü. Yalnız ben kaçmayı başardı ... Lei Zi'nin (beni koruyor) beni korumaması olsaydı, o zaman da ölürdüm. Şu anda o adamlar Levin Hills'teki iki çıkış noktasını engelliyor. "Lei Zi ortaokulda Nie Yan ve Tang Yao'nun sınıf arkadaşıymış. Bununla birlikte, Tang Yao'nun aksine, Nie Yan'a yakın değildi, çünkü geçmişte yalnızca kısa bir iletişim kurmuşlardı.
Radiant Kutsal Alev ... Nie Yan, daha önce bu loncayı duymuştu. Zafer Dönüşüne benzer, büyük bir londuydu. Eskiden, 60. seviyeye ulaştığı zamanlarda, Conviction'ın geliştiricileri lonca sıralama sistemini uyguladı. Radiant Sacred Flame ilk altmışıncı sırada yer alan loncalardandı. Yıllar geçtikçe bile hiçbir zaman ilk yüzün altına düşmediler.
"Sakin ol. Bir an orada olacağım, "diye tavsiyede bulundu Nie Yan. Tang Yao, birkaç dakikalığına geç kalırsa büyük ihtimalle öldürülürdü. Ölmek bir seviyenin kaybolması anlamına geliyordu. Bu, Tang Yao için son derece talihsiz bir sonuç olacaktır.
Nie Yan bir kaydırma atölyesine girdi ve beş İade Makaralı, Beş Temel Höyük Kütük ve Beş Temel Kuvvet Kayanını satın aldı. Sadece Tang Yao'ya bir İade Kaydırma yapması gerekiyordu ve İkincisi en yakın şehre ya da kasabaya güvenli bir şekilde teleportedilebilecekti. Diğer kitaplardan gelince, onlara daha sonra ihtiyaç duyması için hazırladı.
Tek bir İade Kaydırması, otuz kadar bakıcının üstesinden gelecektir. Temel Haste and Strength Scrolls'a gelince, her biri yirmi bakırdan biraz daha ucuzdu. Her iki pul da otuz saniye sürdü. Basic Haste Scrolls hareket hızını yüzde yirmi arttırırken, Basic Strength Scrolls gücü beş puan arttırır.
Çok zengin olmayan oyuncular için, bu kaydırmalar pek çoğunun dayanamayacağı öğelerdi. Hiç kimse Nie Yan gibi davranmaya cesaret edemez ve bu birçok kaydırmayı tek seferde almaya cesaret edemez.
Ayrıca, geleceğe hazırlık amacıyla Temel Sağlık Potionsı satın aldı.
Nie Yan sayfaları kaldırdı ve acele ettirerek en yakın aktarma noktasına doğru yol aldı. Dexterity +5 ve Move Speed +2 gibi stat ikramiyeler veren Bronz dereceli ekipmanlarla donatıldı. Sonuç olarak, mevcut hareket hızı, ortalama bir oyuncuyu geride bıraktı.
Aktarma noktasına çabucak geldi ve doğrudan Link şehrine teleportladı. Kasabada ortaya çıktıktan sonra hemen kuzeye doğru koşmaya başladı.
" İlk başta onlarla bir karışıklık içine nasıl girdiniz? ]
" Seviye 3 çetelerin avlandığı bölgede bir Lider sınıf canavarla karşılaştık. Biz savaşırken, bir grup insan geldi ve sayıları avantaja sahip oldukları için öldürmeyi bizden zorla almaya çalıştı. Sonunda, partimizin Hırsız, Lider sınıf canavar öldüğünde bir bronz ekipman kapmayı başardı. O adamlar bunu kabul etmeye istekli değildi, bu yüzden bizi sonra öldürmeye çalıştılar. Şimdi üçünün isimleri kırmızı olarak işaretlenmiş durumda. "Bütün bunları söylerken Tang Yao nefes darlığı gibi görünüyordu. Hala takipçileri arasında saklandığı anlaşıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...