Kentler sadece en temel yapıları içeriyordu: genel mağazalar, düşük seviye ekipman dükkanları, kişisel depolar, vb. Hatta NPC'ler sayı bakımından seyrekti ve bu NPC'ler araştırmacılardı. Çoğunlukla, bu basit görevler çeşitli öğeleri toplamak ve toplamak, avlamak ve kürkü toplamak için bir hayvan öldürmek, otlar, cevher toplamak vb. Maddelerden oluşuyordu. Bu görevleri tamamladıktan sonra, biri para ya da tecrübe ile ödüllendirilecekti.
General mağazaya vardıktan sonra, Nie Yan ileri gitti ve üç Temel Sağlık Potionu satın aldı. Bir iksir, otuzdan fazla sağlığın geri yüklenmesini sağlayacak ve her bir iksirin tek bir bakırda fiyatlandırılması sağlanacaktır. Genel depolar sadece Temel Sağlık İksirleri teklif etti. Orta veya daha üst katmanlı iksirler sadece bir Simyager'den satın alınabilir.
Üç iksir alımını takiben, Nie Yan'ın cebinde yalnızca tek bir bakır kaldı.
Nie Yan dışarıya çıktı ve kasabanın sınırları dışına çıktı. Kasabayı terk ettikten sonra, aceleyle hazine sandığının yumurtlama noktasına doğru koştu. Bir canavarla tanışırsa, etrafında bir dolambaçlı yoldan gidip mesafesini korurdu.
Gidiyor olduğu yer Seviye 5 canavarı alanıydı. Şu anki seviyesi ile tehlike çok yüksekti. Bununla birlikte, halen Seviye 0 olan deneyimiyle:% 0.00, öldüğü halde herhangi bir deneyim kaybetmez.
Nie Yan iki Seviye 1 canavar bölgeleri, Seviye 3 canavar bölgesi ve Seviye 4 canavar bölgesi geçti. Dört dakika sonra, Nie Yan sonunda Level 5 Wildcats'ın yarattığı canavar bölgesine geldi.
Çevresi araştırdıktan sonra, yoğun otlakları ve yemyeşil otları, beline kadar uzanabiliyordu. Yoğun otlaklarda uzak bir coğrafyaya bakarken, bitki örtüsünün üzerinde yükselen uzun bir söğüt gördü. Mera içinde kendi alanını işgal ettiği için özellikle yüce ve görkemli göründü.
Gümüş hazine sandığı bu yerden uzak değildi. Nie Yan'ın kalbi, sinirlilikle daha da büyüdükçe gerginleşmeye başlamıştı.
Şu anki seviyesinde, bu alandaki Level 5 Wildcats, Nie Yan'ın uğraşabileceği canavarlar değildi.
Bazen bir veya iki Wildcats bölgeden geçiyordu ve Nie Yan aceleyle kendini gizleyecekti.
Hırsızlar pasif bir mesleğe sahiptir ve bu da kendilerini gizleme yeteneklerini yükseltir. Bir kez saklandıklarında, diğer yaşam biçimleri onları saptamak kolay olmayacaktı.
Aynı zamanda Stealth becerisini hala kullanabiliyordu.
Nie Yan başında Stealth için seviye farkı formülünü hesaplamaya başladı. Stealth'i etkinleştirdikten sonra onunla Wildcat arasındaki güvenli mesafe yaklaşık iki metre olmalıdır. Başka bir deyişle, gizli kalırken iki metre vahşi kedi içerisine girerse o keşfedilecekti. İki ila üç metre arasında muhtemelen keşfedilebileceği tampon bölge vardı. Üç metre ötesinde kesinlikle güvenli bir mesafede idi.
Bir önceki yılda Hırsız mesleğini oynayan on yılı aşkın süredir Nie Yan'ın bu Hırsız becerilerini kullanması uzun zamandan beri kusursuzluğa kapılmaktaydı. Buna ek olarak, mesafeyi tahmin etmek için vizyonunu kullanmak da bir başarıdan çok zor değildi.
Birden, mesafedeki alt fırça titremeye ve harekete kapılmaya başladı. Nie Yan'ın ten rengi hızla değişti, çünkü Stealth'i harekete geçirerek gizlenmeye hızla girdi.
Bir Alman Çoban kadar büyük bir orospu çalılıktan fırladı. Keskin gözleri çevresi inceledi, ancak garip bir şey keşfetmedi. Öne uzanan açık alanın içinden geçerken, başka bir çim alanına girdi ve kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...