Yao Yao sürekli olarak tehlikeli durumlara düştü. Bunu görünce, Nie Yan hızlıca onun yönde yüzdü.
Nie Yan'ın yüzüşünü gördüğünde Yao Yao daha sinirlendi. Arkasından onu takip eden üç canavar vardı. Belki de mükemmel yeteneklerine güvenirse, ölümüne kadar yavaş yavaş sağlığını koparabilecektir. O zaman bile, hayatta kalma umutları% 10'u aşamazdı. Bununla birlikte, Nie Yan'ın durumundan yararlanmak istiyorsa, aslında yaşama şansı kalmazdı.
Üç Su Örümcekinin Yao Yao'da defalarca fırlattıklarını fark ederek, Nie Yan hızını arttırdı ve arkasından içeri girdi. Yavaş yavaş Su Örümceklerinden birinin üstünü tuttu. Hançeri el altında tutularak suyun yüzeyinden sıyrıldı ve sırtın ortasında bıçaklandı.
Yao Yao döndü ve Nie Yan'ın Holy Smite'ı atmasıyla saldırdı. Büyü büyü Su Örümceğinin cesedini kurdu ve püskürterek onu öldürdü.
Üzerine baktı ve kurtarıcısına baktı. Nie Yan Su Örümceğiyle anlaşmasına yardım ettiği için Yao Yao kötü niyetinin olmadığını farz etti.
Nie Yan dikkatini başka bir Su Örümceğine (yalnızca sağlığının ancak yarısı kalmış olana) yönlendirdi. Vital Strike kullanarak, örümceği gözün içine bıçakladı ve elli iki hasar verdi.
Bir göz kırpışında üç orijinal örümden yalnızca bir tanesi ayakta kaldı.
Ne kadar güçlü bir saldırı! Yao Yao, Nie Yan'ı şaşkınlıkla izledi. Zihninde, bütün arkadaşları arasından, onun kadar güçlü biriyle hiç tanışmamıştı. Tekrardan baktığında, biraz yabancı görünüyordu.
Nie Yan, ikinci Su Örümcekini öldürmeyi bitirince, hemen suya düştü.
İki kişinin tek bir örümceğe karşı, durum hemen birden fazla rahatlamış gibi görünüyordu.
Yao Yao sağ elinde kadroluyor ve Holy Strike yapıyor. Saldırı kalan Su Örümceğinin vücuduna indi.
"Teşekkürler." Üç Su Örümcekinin tamamen silindiğini görünce, Yao Yao Nie Yan'la yüzleşti ve minnettarlığını dile getirdi. Ancak Nie Yan'ın aniden saldırmaya karar vermesi durumunda, hâlâ uyanık kaldı.
"Nazik olmaya gerek yok, yalnızca küçük bir çaba idi. Merhaba, ben Nie Yan (Nirvana Alevesi) çağırdım. "Nie Yan parlak bir şekilde gülümsedi ve hatırlamaya başladı, geçmişte Yao Yao çok yumuşak ve anlayışlı bir kız olmuştu. Çok düşünceli bir insandı. Bir kız için biraz gergin olmasına rağmen, kabul edilmesi gereken bir eksiklik çok zor değildi.
"Benim adım Yao Yao (Karanlık Gizem)" Açıkçası hâlâ ihtiyatlı kaldı. Daha önce Nie Yan'la hiç tanışmamıştı, bu yüzden onun korumasına izin vermesi kolay değildi.
Nie Yan, Yao Yao'yu arkadaş olarak eklemek ve burada ne yaptığını bulmak istedi. Bununla birlikte, ani görünmesini engellemek için, bu uygun olmayan soruları derhal sormazdı. Sonuçta, Yao Yao hâlâ bir kızdı. Nie Yan, kendisine bakarken temkinli kaldığının farkına varmasına rağmen, Yao Yao'yu anlayışından ikisinin hala daha önce olduğu gibi arkadaş olabileceğine sıkı bir şekilde inanmaktadır.
O zamana dek, oyunda kendisiyle tanıştıktan sonra, her zaman gerçekten üzülmüş ya da sinirli hissettiği zaman onu rahatlatıcı ve cesaretlendirici olarak kalacaktı. İkisi hala arkadaş kaldı. Bununla birlikte, ikisi arasında belli bir ilişki farkında olmadan gerçekleşti. Bundan sonra, ikisi arasındaki komplikasyonlar kırılamaz ya da düzeltilemezdi.
Yao Yao sessizce Nie Yan'ı gördü. Ona baktığımızda, çok genç olduğuna dair izlenimi verdi ve kötü birine benzemiyordu.
İki kişi daha sonra herhangi bir kelime değişimi yapmadı. Yao Yao'nun soğuk doğası nedeniyle iki partinin biraz sessiz kalmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
Viễn tưởngDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...