Nie Yan ve diğerleri bataklığı kesen ve gelişmiş güneydeki izi yürüdü. Gün batımı batarken, çevrelerindeki sahne giderek daha koyu renkleşti. Zindana inen az oyuncu ile karşılaştılar, bu yüzden yolculuk çok olaysızdı ve hatta biraz kasvetliydi.
Birkaç dakika sonra Nie Yan ve şirket izin ortasında bir kontrol noktasına ulaştı. Yolun her iki yanında dikilen iki gözetleme kulesi vardı ve her birinin yanında MSAA muhafızları vardı.
"Bu noktanın ötesinde King Manticore'un toprakları var. Bu yasak bir alandır, lütfen geri dönün, "muhafızlardan biri seslendi.
"Agmota'ya geçmek isteyen maceralarız. Kral Manticore'u öldürmek ve Belediye Başkanı Monda'nın zehrini tedavi etmek için gözünü ele geçirmek istiyoruz "dedi. Nie Yan, sorunun ilerlemesi için standart bir tonda yanıtladı.
"Öyleyse şöyleydi: Cesur maceralar, Kral Manticore tehlikeli ve aşağılık bir yaratıktır. Feriboyu tedavi edebilecek öğeleri getirmenizi tavsiye ediyorum, "diye uyardı bekçi. "Belediye başkanının yaşamı tehlikeye girdi, bu yüzden görevin başarıyla sonuçlanmasını umuyoruz!" İki muhafız Nie Yan'ın ve ekibin geri kalanının geçmesine izin verdi.
Gözetleme kulelerinden geçtiği anda tüm ekip olayın içine gönderildi.
Varışta yoğun bir koku kokusu ve çürük burunlarını havaya sızdı. Çok sayıda ceset bataklığı dağıttı; Bazıları taze, bazıları ise tamamen çürümüştü, yalnızca iskelet kalıntıları geride kaldı. Sıcaklık , atmosferi soğuk ve kasvetli birine döndürerek hızla düştü . Söylemem yeterli, zindandaki ortam, dıştaki ortamdan belirgin bir şekilde farklıydı.
Ölüm işaretleri, bu uzun süre bataklığın her yerinde görülebilir.
Nie Yan'ın önünden küçük bir çadır takımıydı. Manticores genellikle gururla toplandılar, bu yüzden yoğunlukları çoğu zaman on ila birkaç düzine kişi içeriyordu. Bazıları av avı görevlendirildi ve diğerleri gençleri arkadan uzaklaştırmak için kaldılar. Gururun geri kalanı kadınlardan ve gençlerden oluşuyordu, gururlar bir Lider sınıfı canavar olan Alpha Manticore'dudu. Manticores, bir aslanın başını ve gövdesini ve bir akrepin zehirli kuyruğuna sahip olan canavardı. Kuyruklarının sonunda stinger tarafından vurulursa, oyuncu zehirlenir ve her saniyede belirli bir miktarda sağlık kaybedebilir. Ayrıca, felç şansı da vardı. Bu nedenle eğer oyuncu Anti-Felç İksirleri getirmezse, zehirin anlamlı bir etkisi olmadan önce sakat kalırlardı.
Çoğunlukla, takımın Dövüşçüleri felçlerini en kısa sürede tedavi ettiklerinden emin oldukları sürece hiçbir problem ortaya çıkmamalıdır.
"Kaç tane Mantıkor siz o mahalde olduğunu düşünüyorsunuz?"
"Zaten araştırdım. On altı yaşları dolduruyorlar, "dedi Nie Yan. Zaten grubun önündeydi. Çevresini araştırmaya girişti.
"On altı!? Aman Tanrım!"
"Kolay veya Normal'e koştuğumuzda, elde ettiğimiz en çok beş ila altı kişilik bir grup vardı ..."
Tüm ekip üyeleri, endişe duygularını giydi. Manticores, yüksek sağlığıyla başa çıkmak zorlandı. Bu, normal meslektaşlarından birkaç kat daha güçlü olan Alpha Manticore için daha da doğru gerçekleşti. Daha zayıf zorluklarda bile, beş ya da altı Mantikor grubuyla karşılaştıklarında, çoğu kez büyük bir tehlike ile karşı karşıya kalmışlardır. Bir an bile dikkatsiz olsaydı, ekipleri kuşatılır ve öldürülürlerdi.
Yine de o denklerin on altısı vardı! Yüzde on stat artışı almış olsalar bile, bu kadar çok Mantikor ile baş etmeleri imkansızdı.
Nie Yan gururunu incelemek için Transandantif İçgörü aktive etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...