Bölüm 55 - Bir Patron Savaşının Ritmi

118 14 0
                                    

Treant King'in aşırı kalın kabuğu, oyuncuların saldırılarına karşı etkili bir savunma olarak görev yapıyordu. Bu nedenle, ele aldıkları zarar oldukça iyi sayılabilir.

Kral bunun havaya muazzam kolunu yukarı kaldırılabilen ve Bai Kaishui (Düz Haşlanmış Su). En swiped olarak öfkeyle kükredi 「Bang!」 Bir kolun Onun dev dal onun kalkanı çarptı. Bununla birlikte, Bai Kaishui ağırlık merkezini düşük tuttu ve kalkanın etkinin çoğunu emmesine izin verdi. Bunun sonucunda birkaç adım geriye itildi; Ancak, ilerledi ve mesafeyi derhal kapattı. Bai Kaishui, daha önce kendisine verilen tavsiye için, nasıl istikrarlı ve sağlam kalacağı konusunda minnettar hissetti. Tabii ki, bu durumda oldukça kullanışlı oldu. Normalde, böyle bir değiş tokuşta yalnızca birkaç adım geriye itilmemişti; Aksine, muhtemelen uçarak gönderilirdi.

Bu grevler oldukça korkunçtu, her biri sağlığını seksen kadar azalttı. Ancak, diğer cephe asileri kaçınılmaz olarak iki grevde ölürlerken, saldırılarına dayanabilecek tek kişi oldu.

Hafif ışık kirişleri patronuyla yakın dövüş oyuncularına düştü. Bu arada, Nie Yan, takımın şifacılarının gücünü değerlendirdi. Lesser Heal'ı bilen üç papazın başında kalan kişi kabaca altmış sağlığı iyileştirirken geri kalan iki kişi ise elli tanesine ulaştı. O kadar yüksek değil. İşler daha sonra tehlikeli olur. Dikkatli olmaya ve şansa bir şey bırakmamak en iyisi gibi görünüyor.

Bai Kaishui ve diğer ön cephecilerin gayretleri nedeniyle savaşın akışı dengeye oturdu. Böylelikle büyücüler sürekli büyüler yapmaya başlayabilir.

" Elemental sihirli mümkün olduğunca ateşleyin ve buz büyüsünden uzak durun. Nie Yan, emrindeki rakibin arkasından gelen rakiplerine saldırırken, sınıfının bir yüzde 30, hasar bonusu aldığı için Treant'ın arkasını dolaştırdı ve patronun "buzda direnci çok yüksek " olduğu için etkili olmayacak . Özel ekipmanlarıyla eşleştirilen saldırıları, güçlü savunmalarını kolaylıkla deldi.

Sparks gökyüzünden sihir döküldüğünde cesedinden uçarak havaya uçtu. Sağlığı gittikçe yontulmuştu ve şimdi yüzde yetmişe yaklaştı.

" Rahibimizden birinin mermisi var mı?

" Onlardan biri yapıyor!

" Harika! Bai Kaishui'ye dikkat et! Patron, korku debuff'unu kendisine döktüğünde derhal Dispel'i atın. Yavaşça olma; Saniyeler bile bize bir sürü sıkıntıya neden olabilir! "Nie Yan söyledi.

Rahibe, Nie Yan'ın talimatlarını dinlerken biraz endişeli hissetti. Sonuçta oyunda acemiydi.

Bai Kaishui tarafından Bamboo Pole ve diğerleri ise doğal olarak ufacık inşaatı nedeniyle takma adıydı. Şu anda oldukça gergin hissetti, kasları donmuş gibi görünürken kaygılanarak kaygılanıyordu. Bununla birlikte, Nie Yan endişesini fark etti ve rahat konuştı. " Biraz rahatla. Zaman geldiğinde size hatırlatacağım, o yüzden yapmanız gereken tek şey, sinyalimden vazgeçip atmaktır.

Daha sonra, Bamboo Pole Nie Yan'a minnettar bakışlar attı.

Sağlığı yüzde yetmiş gibi ulaştığında patron, herkesin omurgasını titreten derin bir kükreme duyurdu.

Bu arada Bai Kaishui saldırılarını durdurdu ve hareketleri son derece katı hale geldiği halde istemsizce geriye çekildi.

" Parçalayın! "Nie Yan ekibin sesli sohbetiyle bağırdı. Bambu Pole, gecikmeksizin Dispel'i ve parlak ışıktan aydınlatan Bai Kaishui'yi yukarıdan attı.

Bai Kaishui korktuğunda birkaç adım geride kaldı. Savaşa geri döndü ve kalkanını Shield Bash ile birlikte Treant King'e çarptı.

" Fena değil! "Nie Yan övdü.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin