Bölüm 49 - Deli Dengeleme Hızı

131 11 1
                                    

Sonuçta söylenen ve biten Nie Yan, on yıllık oyun, etkinlik ve güncelleme hakkında bilgi sahibi oldu. Ona, Bai Kaishui'ye (Düz Haşlanmış Su) sadece bir kaç kelime, sonunun faydalarından kurtulmasına izin verecekti.

Başka bir büyü dalgası da Hazinelere çarptı. Üçüncü dalganın ardından ilk Treant çöktü ve bir yığın tahta enkazına patladı. On saniye sonra, ikinci Treant çöktü.

Nie Yan cesetlerinin üzerine yürüdü ve ahşap kazıklardan dolaştı. Birkaç paspas ve Focus +2 ile Bronz dereceli Mage eldivenleri buldu.

"Bir çift Mage eldiven düştü. Kendiniz arasında kimin bulunması gerektiğine karar verin "dedi Nie Yan ve eldivenleri Yu Lan'a (Mavi Tüy) attı.

Doğal olarak, Tang Yao ve Dusk eldivenleri için kullanmadıkları için reddetti. Bronz dereceli eldivenler iyi olmasına rağmen, hala set ekipmanlarına göre daha düşüktü.

Sonunda, Pirate adlı oyuncu, kazanan teklifi aldı ve on iki bakır için eldiven çifti aldı. Teklifinden elde edilen para daha sonra diğer takım üyeleri arasında eşit olarak bölündü. Bu şekilde, oyuncular pazarda daha yüksek fiyat ödemek yerine ekipmanı ucuza alabilirler.

"Nie Yan, bu hareket daha önce ! Nasıl çektin Bir dahaki sefere bana öğretmelisin! "Yao Yao (Karanlık Gizem) heyecanla bağırdı, taçaşa teknikleri benzer şekilde sihri de uyguladı. Arkadaşları arasında bir uzman sayılıyordu, ama gerçekte, kendisi ile Nie Yan gibi gerçek uzmanlar arasında oldukça büyük bir fark olduğunu hissediyordu.

Nie Yan hafif bir gülümsemeyle cevap verdi ve "Elbette," dedi. Aslında, o kadar da zor değil. Daha sonra zindan dışına çıkacağımızı söyleyeceğim "dedi. Konuşmayı bitirdikten sonra, çalışmaya devam edebilmesi için önceki pozisyonuna geri döndü. Nie Yan, Hazineleri birbiri ardına dikti. Bazen, sadece birisi sarkmıştı; Bazı zamanlar onlarla birlikte bir veya iki tane yoldaş getirdi. Bununla birlikte, bir seferde üçten fazla Hazretler vardı. Zindan'yı Uzmanların zorluk derecesinde çalıştırdıkları için düşme oranı yüzde beşten fazla arttı. Üstelik, atılan ekipman tipi çok daha yüksek bir kaliteye sahipti. On sekiz Treants öldürüldüğünde, ekip, iyi niteliklere sahip iki adet Bronz sınıfı ekipman ve bir adet Gümüş sınıfı ekipman aldı.

Yu Lan ve ekibinin bu zindan Easy'da çalıştırılınca, çalıştırma başına en fazla beş adet Bronz dereceli ekipman elde ettiler. Almış oldukları ekipmanın özellikleri de muhteşem değildi. Yine de, günümüzde son zamanlarda düşen ekipmanlarının değeri, Easy için onlar için tüm koşunun kazançlarını aştı. Dahası, bu hala zindanın başlangıcıydı! Böyle bir gerçek ekip üyelerini daha yüksek ruh haline getirir.

"Uzman bir zindan işletmesinden elde edilen kârlar şaşırtıcı!" Diye haykırdı Dusk. Mevcut düşme oranının düşünülemez olduğunu düşündü.

"Bu sadece başlangıcı" dedi Nie Yan. Deneyiminden, bu kârlar kovada sadece bir düşüş oldu. Uzman çalıştırmada kazanılan toplam tutar çok daha fazladır.

"Yol ileriye doğru ayrılıyor," Dusk seslendi. Herkes bakışlarını ileri attı. Orman çalılıkları arasındaki yol iki farklı yönde çatallanır.

"Batıya doğru gidelim," dedi Nie Yan.

"Doğuya gitmemiz gerekmiyor mu?" Dusk sürpriz olarak sordu. O ve Sleepy Fox bu zindanı çalıştırırken daima doğuya gitti, çünkü batıdaki rota bir çıkmazdı. Seçilen zorluk ne olursa olsun, Treant Ormanı haritası her zaman aynı kaldı.

"Talimatlarımı dinleyerek yanlış gitmeyeceksin. Doğru olmasına rağmen batı yolu ölüme kadar götürür, gerekçesiz varoluşun tuhaf olduğunu düşünmüyor musunuz? Aslında bu alan aslında çok özel bir şey içeriyor! Bununla birlikte, biraz daha ihtiyatlı olmalıyız. Birçok Hazine önümüzdeki yolda gizliyor, bu da oldukça tehlikeli oluyor "diye yanıtladı Nie Yan. Çıkmazın sırrı oldukça derine gizlendi. Çok az insan bunu keşfedebildi. Geçmiş hayatından gelen bilgi için değilse, büyük bir fırsattan kaçmış olabilirdi.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin