Sleepy Fox "Yine de, yardımınız olmasaydı, onu asla burada yapmazdık" dedi.
Yolculuk sırasında birçok üye Nie Yan'ı farklı bir ışıkla görmeye başladı. Gözleri hala karmaşık bir duygu ile doluydu, ama her şeyden çok derin bir hayranlık duyuyorlardı. Şimdi, hemen her mutlak imanla her sözünü dinlediler. Liderliği mükemmel sonuçlar doğurdu.
Onları yalnızca bu noktaya getirebildiğinin iddiası, zaten onun emir verme kabiliyetinin kanıtıydı.
Nie Yan gibi insanlara efsaneler olmaya mahkum edildi.
"Nie kardeş, guilden katılmak istemediğinden emin misin? Diğer loncalar arasında bile, Kutsal İmparatorluğumuz oldukça yüksek bir sıralamaya sahiptir. Eğer Brother Nie katılmaya istekliyse, o zaman tedavimiz diğer guildlerden daha iyi değilse de iyi olur 'dedi. Hâlâ yeterince cazip değilse, şu an guilden fahri üye olarak nasıl girersin? Hiçbir şey yapmakla yükümlü bile olamazsın. Soracağımız tek şey, bizimle temas kurmanız. "Sleepy Fox, işe alım sahalarından bir tane daha atmaya çalışıyordu. Nie Yan, vücudunda herhangi bir amblem taşımadı; bu da herhangi bir loncanın üyesi olmaması gerektiğini ifade etti. Nie Yan kadar yetenekli bir oyuncu için bu çok nadirdi, bu yüzden henüz vazgeçmeye istekli değildi.
Nie Yan, teklifi kibarca reddettiği için hafifçe güldü. Sleepy Fox'un sadece onu lonca ile ilişkiye girmeye çalıştığı anlaşıldı. Bir kez onur üyesi olan Sleepy Fox, Kutsal İmparatorluğun tam teşekküllü bir üyesi oluncaya kadar zihnini değiştirmeye çabalıyordu. Fahri üyeliğin kendisine birçok fayda sağlayacağı halde, bu dünyada ücretsiz öğle yemeği diye bir şey olmadığını biliyordu. Bazı guildin vaktini köpek olmak istemiyordu.
"Eh ... Pekala, öyle olsun," dedi Sleepy Fox, açıkça hayal kırıklığına yanıtladı.
Nie Yan, "Ancak, gelecekte herhangi bir fırsat ortaya çıkarsa, yine işbirliği yapmamız lazım" dedi. Bu sanal dünya, sayısız maddi düşüş efsanesini doğuracaktı. Sadece ikinci dünya olmanın ötesinde, bu oyun bir dönüşüme uğrayacaktı. Birçok figür tarafından yeni bir büyüme ve fırsat arazisi olarak görülür. Cao Xu'nun gücünün zirvesinde olduğu önceki hayatında, Beck ve Çağrı'da beş büyük guild vardı ve Calore, Nisode ve Radiant City'de yayılmış çeşitli işyerleri vardı. Sadece bu değil, onun kontrolündeki endüstriler de on farklı pazarı kapsayan çok çeşitli idi. Sonuç olarak, sanal dünyadaki varlıkları yüz milyondan fazla değer aldı. Nie Yan, onu ezmek için yeterince güçlü olan Cao Xu'dan daha güçlü olmalıydı. Cao Xu'nun ona karşı davranmadan önce iki kez düşünmeye zorlanacak kadar güçlü olması gerekiyordu. Ancak o zaman zihin rahat olurdu. Nie Yan, geçmiş hayatının olaylarına bu olaylarda tekrarlama izni vermez. Bununla birlikte, bunun tek başına gerçekleştirilmesi olanaksızdı, bu yüzden yavaş yavaş güvenilir bir iletişim ağı kurmak gerekiyordu. Şu anda onun önünde duran kişi Sleepy Fox, onunla ilişki kurmaya layık bir kişi gibiydi.
"Tabii ki mutlu olurdum." Sleepy Fox, Nie Yan'ın başka bir zindanı birlikte çalıştırmaktan bahsediyor olduğuna inanıyordu. Sleepy Fox, aslında başka bir şey kastetmiş olabileceğini düşünmedi.
Bununla birlikte, Nie Yan bu konuyu daha da genişletmek için uğraşmadı ve bunun yerine Manticores'u avlamak için dikkatini geri verdi.
"Seven Nights, güneydoğu keşfederek kapsamımızı genişletmenizi istiyorum. Tuzaklara, özellikle de bataklıklara karşı dikkatli olun, "dedi Nie Yan. Yedi Gece Showstopper, yirmi yaşını doldurmuş yakışıklı genç bir ekipteki en zayıf Hırsızdı. Halen Sleepy Fox'un gözünde fazla bir şey ifade etmedi, ancak yetenek ve potansiyeli kötü değildi. Nie Yan'ın geçmiş hayatına göre, bu adam, guild'in gelecekte bir numaralı Hırsızla olgunlaşacaktı. Yedi Gece, çok sakin ve ayrılmıştı, ama düşüncelerini ölçmek zordu, nazik bir kişiliği vardı, bu nedenle Nie Yan'ın iyi bir izlenimi vardı. Bu nedenle, Nie Yan, Yeşim Geceleri bilinçsizce emir verirken diğer Hırsızlardan biraz daha fazla tercih etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...