Bölüm 60 - Şaşkın Bladelight

123 13 0
                                    

Nie Yan, Lion King'in herhangi bir saldırı düzenine sahip olmadığından emin olduktan sonra bu konumu seçti. Gato bu uçurum tabanında ikamet eden patrondu ve Nie Yan, onun gibi en az on canavarın olduğunu hatırlattı. Bununla birlikte, Gato yalnızca fiziksel saldırıları bildiği için başa çıkmanın en kolay yolu oldu. Doğal olarak, Nie Yan diğerlerine kıyasla meydan okumayı seçecekti.

Aslan Kral, penisini Nie Yan'da almak için her yolu denedi. Ancak, zaman geçtikçe sağlığı yüzde yirmi altına düştü ve çok karanlık bir hale geldi. Güçsüz ve kaslı vücudu zayıflamış olsa da, aniden enerji doldu ve Nie Yan'da isteksizce vurdu. Ancak, mücadele etmek ne kadar zor olursa olsun, tüm çabaları sonuçta boşa gitti.

Bir buçuk saat geçmeden bile sağlık çubuğu boşaldı. Aslan Kralı kafasını gökyüzüne kaldırdı ve yeryüzüne çöküşünden önce kaderine istifaya istekli olmamak için kızgınca kükremeye başladı.

Gelecekte sayısız oyuncunun savaşacağı patron Lion King, hayatını böyle bitirdi. Nie Yan ölüme sürükleme sürecinde tek bir sağlık kaybını kaybetmemişti.

"Ding!" Açık bir melodi havaya girdi. Onu seviyede aşan bir canavar öldürmek için yüzde sekiz yüz bir bonus deneyimi kazandı. Seviye 5'e girdikten sonra deneyim barını doldurmaya devam etti ve yalnızca yüzde otuz altı vurarak durdu.

Aslan Kral iki adet ekipman bırakmıştı. Her iki madde de Gato'nun cesedinin yanında yere parıldıyordu.

Ekipman düştü! Heyecan Nie Yan'da ortaya çıktı; Ancak yine de aşağı inemiyordu.

On ya da öylesine aslanların Gato'nun cesedinden uzak olmayan bir bölgede dolaşmakta olduğunu görebiliyordu. Atılan öğeleri güvenli bir şekilde almak için önce onları temizlemeliyiz. Böylece, her Aslan ölümüne dek ateşköşesini ateşlemeye devam etti.

Diğer oyunların aksine, bırakılan öğeler belirli bir süre sonra kaybolmadı. Oyun atılan nesneler asla ince havaya kadar buharlaşmayacakları gibi gerçek hayata benziyordu. Oyuncuların ihtiyaç duymadığı veya satamadığı öğeler gelince, değerlerinin bir kısmını telafi etmek için Recycler tarafından ham maddelere bölünebilirler.

Bölgede canavar kalmadığını görünce, Nie Yan web hattını serbest bıraktı ve yere düştü. Yirmi metre düştükten sonra altmış sağlığı kaybetti. Bu tür bir yükseklik düşme hasarıyla onu öldürmek için yeterli değildi.

Nie Yan, Aslan Kralının yanına kadar yürüdü ve düşen iki ekipmanı topladı. Her iki öğe de onaylanmadığından özelliklerini Transcentent Insight ile açıkladı.

Kara Kanlı Pelerin (Altın) İhtiyacı: Seviye 5 Özellikleri: Savunma 19-21, Dayanıklılık +5, Hareket. Hız +6 Ağırlık: 2 lb Kullanıcı Sınırlaması: Hırsız; Tüm hizipler tarafından donatılabilir.

Lion King's Shield (Gold) Gereksinimi: Seviye 5 Özellikleri: Savunma 39-51, Engel Şansını +% 12, Esneklik +5, Sihir Direnci +7 Ağırlık: 10 lb Kullanıcı Kısıtlama: Fighter, Paladin; Tüm hizipler tarafından donatılabilir.

Nie Yan, Blackblood setinden bir parça ekipmanın düştüğünü gördüğünde oldukça memnun hissetti, ancak Lion King's Shield'in de düşmesini beklemiyordu. Değeri Blackblood Cloak'tan çok daha yüksekti! Bir noktayı göstermek için, pazara sunarsa, yirmi kadar gümüşten daha az şey için kesinlikle satmaz. En iyi senaryoda, birkaç tane Hırsız ekipmanı alıp verebilirdi.

Bir savaş gemisinin kalkan fiyatı pazarda yüksek kaldı ve daima fiyat açısından en üst sıralarda yer alıyordu. Piyasada satılan en pahalı on ekipman parçasından sekiz kişi Fighter kalkanlarıydı.

Ne güzel bir ekipman parçası! Blackblood Pelerinle birlikte iyi bir kâr elde ettim. Nie Yan kalkanı ve pelerinini çantasına koydu.

Nihayet 5. Seviye'yim ... Nie Yan stat sayfasına baktı. Cesaret etkisi bölümünden dolayı . 5 statüye ulaştığında iki ek statik puan ve bir ek ustalık noktası kazanmıştı, yani toplamda yedi stat noktası ve iki ustalık noktası atamıştı. Dayanıklılıkta iki, Dexterity'de beş puan ayırdı. Ara Marksman, mevcut seviyesinde daha ileri seviyede geliştirilemediğinden iki ustalık noktasını Dagger ve Dual Wielding'e dağıtıyordu. Sonuç olarak, hançerleri kullanmada artan yeterlilik ile birlikte yüzde onluk bir saldırı bonusu kazandı. Dahası, uzun süren çift silah kullanabiliyordu.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin