Bölüm 26 - Kilitli Hazine

92 5 0
                                    

Nie Yan, Tang Yao'ya bir ticaret talebi gönderdiğinde "Neden yapamayacağım?" Diye güldü. Kabul edildikten sonra Fire Caser setini ve tek bir Return Scroll'u ticaret penceresine yerleştirdi.

"Y-bunları bana mı veriyorsun?" Tang Yao boş bir yüze baktı. Fire Chaser setinin bu kadar yüksek mülk ikramiyesi alacağını hiç düşünmezdi.

"Onların cesedinden düştüklerinde Dian Cang'tan aldım. Bu öğeler arasında da bir personel vardı, ancak sizin için uygun değil. Her neyse, bu Fire Chaser setini yanınıza alın. Return Scroll'a gelince ... henüz kullanmayın, burada biraz yanınızda kalmak istiyorum, "dedi Nie Yan. O ve Tang Yao, çocukluğundan beri birbirlerini tanıyan kardeşlerdi. Basitçe söylemek gerekirse, bu Ateş Kovucu seti dostluklarına kıyasla çok fazla miktarda değildi.

"Tamam ... tamam. Sanırım reddetmem. "Tang Yao'nun gözlerinden bir öngörü ipucu salladı.

Fire Chaser setini taktıktan sonra, Tang Yao'nun dış görünüşü önemli ölçüde gelişti. Eğer şimdi dışarı çıkacak olursa, şüphesiz birçok kadın çekecekti.

"Şu anda sihirli hasarın ne?" Diye sordu Nie Yan.

"Elli" Tang Yao'ya, bu miktar geçmişte ulaşmayı hayal bile edemediği bir şeydi.

"Kötü değil, daha sert zindan ve görevlerden birçoğunu o kadar çok çalıştırmanız gerekir. Öyle görünüyor ki şu anki silahın hala biraz eksik. Kasabaya döndüğünüzde kendinize daha iyi bir yer bulmaya çalışmalısınız "dedi. Tang Yao bu Ateş Kovalayıcıyı bedava aldı ve Nie Yan'ın ona tek bir adımla Gökler'e ulaşmasına yardım ettiğini anılacaktı. Gelecekte yürümesi gereken yol çok daha kısa oldu.

Tang Yao, giydiği mevcut ekipmana bakmaya devam ediyor, görünüşte onu hayranlıkla izleyemiyor.

"Burada kalıp biraz eğlenelim. Gümüş bir hazine sandığı var ve sana etiketlemeni ve geri getirmeme yardım etmeni istiyorum. Partiyi ben yapacağım "dedi." Tang Yao'nun bugüne kadar ne kadar hasar gördüğüne göre, bu mağarada Rock Örümceklerini öldürmek bir parça kek olacaktı.

Açılmayı bekleyen bir hazine sandığı vardı. Eğer bugün içinde olanları geri almazsa, geceleri sessizce uyuyamazdı.

"Gümüş göğüs, nerde!" Tang Yao heyecanla yanıyordu. Şimdiye kadar, tek bir göğüs bulmayı başarmıştı, bahsetmiyorum bile, sadece beyaz biriydi. Daha önce hiç gümüş bir göğüs görmemiş, açılmasına izin vermedi.

"Önce bu kavşakta o kaya örümceklerini temizleyelim," dedi Nie Yan. Şimdi, Tang Yao'nun yardımı ile, iki Rock Örümcekiyle uğraşırken ona karşı çok daha az baskı olacaktı. Üç Rock Örümcekleri bile bir meydan okuma oluşturmazlar.

Kesişme noktasına ulaştıktan sonra Nie Yan, tezgahını çıkardı ve yükledi. Sonra yakındaki bir örümceği hedef aldı ve ateş etti, ard arda geçitten dışarı uçan üç cıvata gönderdi.

"Pa! Baba! Pa! "Saldırısıyla iki Rock Örümcekini toparladı; vurulan kişi ve arkadaşı yedekte. Tang Yao, kadrosunu aydınlatırken Nie Yan, kendini öne yerleştirdi ve Arcane Fireball ve Arcane Blaze'yi arkadan serbest bıraktı. Başlattığı her büyü otuzdan fazla zarar görürdü. Bazen elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli elli

Tang Yao, "İki seviyeden üst üste kaldım, ancak bu tür bir zararla başa çıkabileceğim ..." diye bağırdı görünüşte bir can sıkıntısı çekti. Kendi hasar çıktısı ona şok verdi.

Saldırılarının birleşik çabaları altında iki örümcek, Nie Yan'ın sağlığı yaklaşık yüzde elli oranında düştüğü zaman çöktü.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin