Nie Yan ve Stone, telefonu kapatmadan önce birkaç kelime daha değiştirdiler. Bu zamana kadar, o adaya geri döndü. Orada, Hekim Blevins'in hala göl kıyısında balık tuttuğunu tespit etti.
"Gençler! Doktor Plevins, Nie Yan'ın döndüğünü gördükten sonra, kaç tane Güzel Silk toplayabildiniz? "Diye sordu.
"Değerli Kıdemli, burada topladığım Güzel İpek'in otuz demetleri var. Kıdemli'nin bir göz atmasını istemek istiyorum, "Nie Yan görevler üzerinde dönerken standart olan nazik ve resmi bir tonla cevap verdi.
"Gençler, cömertliğiniz için teşekkür etmeliyim. Lütfen bu otuz ipek bezini, iyiliğini ödemek için bir araç olarak yanınıza alın. Dahası, ben de size bir beceri kazandırmaya karar verdim. "
" Sistem: Doktor Blevins, Ara Kavga Maddesi öğretmek istiyor. Öğrenecek misin? ]
Nie Yan, kalbinin bir vuruş atladığını hissetti. Tam olarak öğrenmek istediği yetenek buydu. En ufak bir tereddüt göstererek, hemen kabul ettiler.
" Sistem: Büyük Mage, Blevins, size bir beceri öğretti. Intermediate Combat Medic öğrendiniz. ]
Intermediate Combat Medic: Oyuncuların savaş sırasında Intermediate Combat Bandages oluşturmasına ve kullanmasına izin verir. 10 ipek kumaş gerektirir. Her bir bandaj 10 saniyeliğine saniyede 20 sağlık yeniler. 3 saniye sonra bandaj uygulandığında iyileşme kesilebilir. Bandajlar diğer parti üyelerinde de kullanılabilir.
On ipek bez, yirmi polisle aynıdır. Biraz pahalı olmasına rağmen, bu hala bir kriz anında can kurtaran bir yetenekti!
' Sistem: Doktor Blevins'in size verdiği görev% 20'dir. ]
Nie Yan bu bildirimde boş boş gözlerle baktı. Oldukça yeteri kadarıyla, araştırmanın otuz tane Fine Silks'u teslim ettikten sonra sona ereceğine inandı, ancak gerçeklik aksini ispatladı. Ne oluyor be? Neden yüzde yirmi tamamlanmış?
"Genç, Güzel Silk'lu otuz paket şu ana kadar yeterince olmaktan çok uzak. Hala daha fazlasına ihtiyacım var. Bana daha fazla bulmama yardım etmeye istekli olur musun? "
"Göreviniz sırasında sana yardımcı olmaya hazırım," dedi Nie Yan aceleyle yanıtladı. Combat Medic Skill'in bu uzun arayıştaki ödüllerden sadece biri olduğu ortaya çıktı. Diğer macera ödüllerinin öne uzanacağı şey konusunda cesareti yoktu. "Değerli Kıdemli. Burada, üzerinde tesadüf edeceğim beş Nadir İnce İpek var, ancak onların kullanışlarından emin değilim. "
"Güzel Silk, işleme tabi tutulduktan sonra Nadir İnce İpek olur. Nadir İnce İpek'in her paketi, ortak İnce İpek'nin altı grubuyla eşdeğerdir; "Yaşlı Adam, Nie Yan'a açıkladı. Daha sonra Yaşlı Adam, "Genç miydin, bana onları vermeye hazır mısın?" Diye sordu.
"Evet," dedi Nie Yan. Beş Nadir İnce İpek otuz tane sıradan İğne Eşdeğeri ile eşdeğerdi. Su Örümceklerini bu kadar uzun süredir öldürüyordu, ancak Water Spider Liderlerini daha iyi damlalar yapmalarına rağmen bir zamanlar hiç avlamayı düşünmedi.
Bununla birlikte, bir Liderlik Sıralaması Su Örümceğini öldürmek gerçekten bir görevden tehlikeli olduğu için bu beklenmeliydi. Her neyse, bu Nie Yan'ın kendi başına yapabileceği bir şey değildi.
[ Sistem: 30 İpek Kumaş aldınız. ]
[ Sistem: Head Hunter'ın Gümüş Deri Zırhını aldınız. ]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...