"Durum böyle olduğu için şimdi sipariş vermeye başlayacağım. Birisi benimle memnun değilse, kendi önerilerini iletebilirler. Sebep içinde olduğu sürece, mecbur etmekten mutluluk duyacağım, "dedi Nie Yan. Önceki konuşması etkili olduğu ve Yu Lan'ın liderliğinin hâlâ yetkili olduğu düşünüldüğünden, bu oyuncu grubunu zindan boyunca yönlendiren herhangi bir problem yaşamamalıydı.
Nie Yan, "Herkesin oradaki savaşçıdan başlayarak isimlerini ve karakter bilgilerini duyurmasını isterim" dedi. En temel stat şartlarına uyulmazsa, takım güçlü bir uzmana sahip olsa bile, zindan temizlenmesi son derece zor olurdu. Başka bir deyişle, zindan boyunca nasıl geçileceğini bilseler bile, önce ekibin her bir üyesinin temel stat gereksinimlerini karşılamaya çalışması gerekir.
Bai Kaishui, "Bai Kaishui, Savaşçı, altmış bir savunma, iki yüz otuz sağlık ve yirmi yedi saldırı" yanıtladı. Daha önce Nie Yan için konuşan o oydu. Yirmilerinin sonlarında hafif sağlam bir adamın ortaya çıkışı ve bir öküz benzeyen sağlam bir vücudu vardı. O takımın ana deposuydu. Tek bakışta, onun bir savaşçı olmak için yapıldığını biliyordun.
"Buğulanmış Körpe (Feishui Zhujiaozi), Bana Köfte çağırıyor iyidir. Ben bir savaşçıyım, elli bir savunma, yüz altmış sağlık ve yirmi sekiz saldırı. "
"Blaze, Elementalist, otuz iki büyü hasarı."
...
"Bai Kaishui, git ve bir Temel Haste Scroll almanı istiyorum. Balkabakısı (Nan Gua), gitmenizi ve Temel Gücünüz Kaydını satın almanızı istiyorum ... "Nie Yan, hepsinden sorumlu olduktan sonra emirler yayınladı.
Takım içindeki oyuncuların çoğu utanmış ifadelerle birbirlerine baktılar. Ortalama bir oyuncudan ziyade, derin cebe sahip nispeten güçlü uzmanlar olarak görülüyordu, ancak gerçekte elindeki toplam zenginlik kesinlikle bir gümüşü aşmadı. Basit Haste Scrolls, Basic Strength Scrolls, Basic Intellect Scrolls, vb. Gibi öğeler, kolayca yirmi bakırdan yukarıya mal olur. Bu kadar harcama aşırı değildi? Treant Ormanı'nı temizleseler bile alacağı karın hâlâ güvende olmamıştı.
"Hmph! Çok sayıda kaydırma alıyor ... Eğer lider olsaydım ve çok sayıda kaydırma yapsaydım, zindan da temizleyebilirdik "dedi. Chen Bo kendi kendine mırıldandı.
Chen Bo art arda Nie Yan için işleri zorlaştırıyordu. Bütün bunlara şahit olan Tang Yao, oldukça kötü bir havaya girdi.
"Ödeyemeyeceğin bir şey olabilir mi? Bir kaydırma kadar ucuza bir şeyler satın alacak paranız yoksa, her zaman önce size biraz borç verebilirim, "dedi Tang Yao, kayıtsız bakışları ile Chen Bo'ya bakarak provoke oldu.
"Yirmi adet bakır hiçbir şey değildir. Buradaki bu genç ustanın göze alamadığı gibi değil. Ancak, burada bulunan bu adam bencilce davranıyor. Neden Temel Intellect Scrolls'u satın alıp yerine tüm parayı harcama yapmıyor? "Dedi. Chen Bo herhangi bir suçlama yapmadan ret yaptı.
Chen Bo'nun suçlamaları, Nie Yan'a şüpheyle bakarken şaşkınlık yarattı. Hep birlikte bir takımdaydılar. Bununla birlikte, eğer Nie Yan açıkça kendi halkına destek verdiyse ve tarafları kasıtlı olarak daha fazla para harcadıysa, bu sadece hoşnut olmayacak derecede aşırı derecede sinirli ve aldatıcı bir davranış olacaktır.
Bütün sıkıntı boyunca Tang Yao nedenini söyleyemedi nedenini. Chen Bo'nun ağzının köşesi çıplak dolaşıyor ve "Ne oldu? Şimdi söyleyecek bir şeyin yok mu? "
Çevreleyen kalabalık, Nie Yan'ın yanıtını bekledi. Eğer onlara uygun bir açıklama yapmazsa, kalabalık onu kolayca bu kadar rahat bırakmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantastikDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...