Bölüm 86 - Mücevher

110 6 0
                                    

Döndürme anında kütük düştü ve gizli bölme ortaya çıktı, gökkuşağı renginde bir ışıltı çiçeklendi ve karanlık, su altındaki geçidi aydınlattı. Nie Yan yüzdü ve içeriye baktı, ancak yoğun parlaklıkla kör oldu. Bununla birlikte, gözleri yavaş yavaş uyarlandığında, içeride gevşekçe dağınık bir öğe karışıklığı gördü. Muhtemelen NPC'ler tarafından bölümün içeriklerinin zaten kaldırılmış olduğu anlaşıldı. Yine de, hepsi çeşitli kalitede ve türde değerli taşlar olan geride pek çok öğe kaldı.

Nie Yan tüm taşları topladı ve onlara göre sıraladı. Beş tanesi Fortune Gems (1), geri kalanlar ise sırasıyla iki ve üç tane olan Resilient Gems (1) ve Life Gems (1) idi. Her ne kadar bir mücevher için en düşük kalite derecelendirmesi olmasına rağmen, oyunun şu anki safhasında oldukça nadir görülüyorlardı. Tek bir Fortune Mücevher (1) kabaca beş gümrük için gidebilir. Diğer iki taşa gelince, Esnek ve Yaşam olanakları, piyasada henüz görünmemeleri nedeniyle fiyatlarını belirlemek biraz zordu. Bununla birlikte, bir Jewelcrafter bu taşları ekipmana sokduktan sonra, karşılık gelen özellikler önemli derecede artacaktır.

Ekipmanlar genellikle soketlerle birlikte gelmedi, bu nedenle oyuncuların Jewelcrafter'a iki gümüş komisyon ücreti ödemeleri gerekiyordu. Altın donanımı iki adete kadar yuvaya, Karanlık Altın üçe, Efsaneye beşe kadar sahip olabilirdi. Soketler oluşturulduktan sonra, üç ek kutu için, oyuncu Jewelcrafter soketine bir mücevhere sahip olabilir ve bir kere ekipmana sokulduktan sonra Resilient Gems (1) Resilience'ı beş, Life Gems'i (1) artırırdı. Sağlığı elli artırmak

Etkileri nedeniyle, neredeyse bütün büyük loncalar bu taşlarla savaştı. Bununla birlikte, üretim oranları son derece düşük olduğu için satış için neredeyse hiçbir zaman listelenmemiş ve bu nedenle piyasa değeri belirlenmemişti. Buna ek olarak, nadirlerinden ötürü Dark Gold sınıfından daha düşük bir şeye sokmak israf olacaktır. Bazı koşullarda, kalkan, yüzük, kolye vb. Gibi nadir Altın dereceli eşyaların sokulması kabul edilebilirdi.

Bu seferki zengin oldum! Nie Yan içeri bağırdı. Bugünün hasatları oldukça boldu. Dolayısıyla, sonraki adım ne olursa olsun, gezi en azından kendisi için para vermişti. Eğer bu müzayedeleri müzayedede evde listelediyse, oyuncuların orduları savaşmaya ve savaşmaya neden olacaktı. Doğal olarak, o zamandan beri çok fazla mücevher satışı için hiçbir planı vardı, o dişli genel kalitesini önemli ölçüde yükseltmek olabilir! Onlardan herhangi birini satsaydı bile, yalnızca kendisi ve arkadaşları ile tanıdıklarını kullanmayı bitirdikten sonra kalan herhangi bir şeyi alırsa yapardı.

Nie Yan, bu taşlar hakkında düşündüğü sonsuz sevinç hissetti.

Bu taşları küçük bir torbaya attı ve göz ardı etmediğini teyit etmek için bölmeyi aramaya devam etti. Ancak o zaman gizli bölmeyi terketti ve orijinal hedefine dönerek pasaja daha da ilerledi.

Nie Yan çevreleyen duvarlara daha yakından dikkat etti, ancak başka keşiflere yol açmadı.

Birkaç düzine kadar sonra, dar geçit boyunca yüzerken, yukarıdan parlayan bir ışık şeridi gördü. Bunu takiben yüzdü ve sonunda suyun yüzeyine vardı, ardından yüzlerce kişiye uyacak olan muazzam bir oda görerek selamladı. En merkezinde altın bir lahit vardı. Beş metre uzunluğunda, iki metre genişliğinde ve iki metre yüksekliğinde ve yüzeyinde çeşitli ejderhaların tasvir edildiği narin oymalarla kaplanmıştır.

Lahitin yanı sıra, oda başka bir şeyin geçersiz kalmıştı.

Burada herhangi bir canavar varmış gibi görünmüyor. Nie Yan suyun üzerinden atladı ve kuru toprak üzerine çıktı, sonra dev lahana doğru yürüdü. Arkasında Dark Gladyator suyun üzerinden patladı ve kendisini uzakta olmayan bir konuma yerleştirdi.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin