"Gölge Papaz, onu şimdi yerinde köklendir!"
Immobilize!
Elite Manticore'un hareketleri aniden durdu ve kısa bir süre için dondu.
Hareketsizlik bir saniyeden fazla sürmedi, ancak etkileri oldukça açıktı.
Sağlık, yüzde üç oranında düştüğü için Elite Manticore'da yağmur yağdı. Çılgına döndüğünde saldırı gücü üç kat arttı. Bu artışla uğraşmak zorunda kalan Şiddet Dalgaları, saldırıyı sürdürebilmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken büyük bir baskı hissederek, Priestler, onu hayatta tutmak için mücadele ederken pervasız bırakarak Küçük Ölüm Yardımı attı.
Durumun dikkat çekici olduğuna dikkat çeken Nie Yan elinde ortaya çıkan bir Flash Powder kılıfı olarak bileklerini salladı ve ardından Elite Manticore'da lobbedildi.
"Şımarık!" Torba patladı ve havaya beyaz toz dağılmıştı. Bu ince toz, binlerce minik iğneye benziyordu ki Elite Manticore'un gözlerine delinmiş parlak bir parlaklık çıktı.
Ekibin üyeleri Flash Tozundan da etkilenmişti, ancak tüm vizyonunu kaybetmiş olan Elite Manticore'den farklı olarak daha az bir oranda.
Toz çantası, Nie Yan'ın Milo'nun Titremesinden önce satın aldığı bir şeydi. Bu madde, düşmanı birkaç saniye kör edecek kadar yoğun bir flaş ışığı serbest bırakmayı başardı. Oyuncu daha sonra bu zamandan rakibine kaçarak veya rakibine saldırarak yararlanabilir. Öğe bir kuruşa malesef, yine de son derece faydalıydı.
"Saldırıya devam edin, yavaşlamayın!" Diye bağırdı Nie Yan.
Ekip şaşkına döndü ve ani ışık patlamasıyla karıştı. Ancak Nie Yan'ın kendisine neden olduğunu anladıklarında, kısa sürede fikirlerini tekrar kazanmışlardır. Düşman tamamen körleşti ve misilleme yapmak için çaresiz kaldı, bu yüzden serbestçe Elite Manticore'da büyünün ve saldırıların daha şiddetli bir baraj bırakmasına izin verdiler.
Son bir büyü turundan sonra, Elite Manticore yere yığılmadan önce son bir tane keder verdiğini söyledi.
Elite Manticore'un sağlığı yüzde beş'in altına düştüğü zaman en tehlikeli olduğunu söylemek mantıksız değildi, fakat Flash Toz ve İmmobilize'in kalabalık kontrol etkileri nedeniyle, temel olarak zararsız hale getirilerek kolayca öldürülmüştü.
Öte yandan, normal koşullar altında, Elite Manticore ile karşılaşma kesinlikle hoş karşılanmazdı!
"Ne tür bir madde düştü?" Nie Yan, Sleepy Fox'u sordu.
Sleepy Fox, Elite Manticore'un cesedine gitti ve bırakılan eşyayı kaldırdı. Bir hırsızın hançeri idi, sadece bu değil, aynı zamanda Dark Gold dereceliydi.
Kan Paktı (Koyu Altın)
Gereklilik: Seviye 0
Özellikleri: Saldırı 23-26, Uzmanlık +11, Kritik +12, Yaşam Tarzı 3%
Saldırı Hızı: 2.3 Ağırlık: 3 lb
Kullanıcı Kısıtlama: Hırsız tüm gruplar tarafından donatılabilir.
"Bu bir hırsızın hançeri!" Sleepy Fox, hançerin bilgilerini Nie Yan ile paylaştı.
Bilgi penceresi açılır açılmaz Nie Yan hançeri inceledi. Özellikleri Düzey 0'ın silahı için kötü değildi ve saldırı, Level 5'in Altın Hançeri Assassin'in Kararnamesinden biraz daha düşüktü . Dahası, ek yaşam öyküsü ve kritik oranı Assassin'in Kararname'sinden biraz daha yüksek ve Horn Hançer'inden çok daha yüksek bir orana sahip !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...