Yore Godslayer ve Nie Yan'ın elveda ortasında, Simyager Rehber'in girişindeki iki oyuncu ateşli bir argümanla patladı. Tartışmacılardan biri, ancak yirmi kişiye bakan genç bir adam, düz pamuklu kıyafetler giymiş ve göğsünde Simya Gemisi rozeti giymişti. Seviyesi düşüktü, bu yüzden büyük ihtimalle yalnızca lonca'da bir çıraktı. Otuzlu yaşlarında görünen bir Elementalist olan diğer quarreler, daha yüksek kalitede ekipman giydiler. Uzun boylu ve sağlam, muhalefetini o kadar çok cüretle gösterdi ki ÇıraŞ Simyacısı bir çocuk gibi görünüyordu.
"Yapıştırma başarısızlığı bu sefer benim hatam değil!"
"Senin suçun değil? Benim olduğumu ima ediyorsun !? "
"Evet! Beni uyuştururken başarısız olmamı sağladılar! "
"Peh! Kaptanımız sana pek çok madde sağladı, ancak hepsi de yararsız çöp haline getirildi. Kaybımızı bile telafi edemiyoruz! Şanslı olduğunuzu ve bir çeşit gizli beceri öğrendiğini duydum. İyi, şanslı olsun ve ben de bok yapmadan önce görüşümden çekin! "Küfür ve küfürler Elementalist'in ağzından dökülüyor. Konuşmayı bitirdikten sonra Çıraklar Simyagerini yüzüne tokatladı ve çeşitli simya aletlerini ve diğer eşyaları yere döktü.
Tokat, Apprentice Alchemist'i lonca merdiven giriş merdivenine atarak gönderdi. Dışarıya doğru uzandığında başını kaldırdı ve Elementalist'e nefretle baktı.
"Ahhh !? Ne izliyorsun Söyleyecek bir şeyin var mı? Dikkatli ol ve sana daha zorlu kir yapacağım! ! "Elementalistin , Apprentice Alchemist'te tehditkar bir şekilde .
ÇıraŞ Simyacı bir kez daha Elementaliste baktı. Sonunda gözlerini indirdi ve araçlarını yerden sessizce topladı.
"Bitch!" The Elementalist, Apprentice Alchemist'in göğsüne basarak yere geri döndürdü. Apprentice Alchemist misilleme yapmadı; Sessiz kaldı, sırt çevirerek dizlerine devam etti ve eşyalarını toplamayı sürdürdü.
...
"Çok fazla itici değil mi? Kovulduktan sonra bile ses çıkarmadı! "Yore Godslayer, görüşlerini dile getirmeye yardımcı olamadı. Sahne ağzına kötü bir tat bırakmıştı.
"Durumla başa çıkma biçimi yanlış değil. Şuan, muhtemelen tahammül etmekten başka seçeneğinin olmaması lazım. Ayakta durduğu zamana inanıyorum, yine de kendisine misilleme yapmak için geç kalmayacak "dedi. Nie Yan gözlerindeki garip bir ifadeyle. Kötüye kullanıma girmesine rağmen, kararlılık Apprentice Alchemist'in gözünden hala solmadı. Sabretle tolere edebilecek olanlar özellikle korkutucu davranıyorlardı.
Yore'un Tanrısı, Nie Yan'a bakmak için başını eğdi. Bu sözler onu şaşırttı. Nie Yan muhtemelen sopanın kısa ucunda olmayı reddeden kendisine benzeyen biriydi. Onu incitmek için birileri varsa, o zaman uygun bir misilleme ile karşılanacaktı. Bununla birlikte Yore Godslayer, Nie Yan'ın ifade değişimini hoşça sürpriz olarak gördü. Bir çeşit hazine bulmuş gibi simyacı Alchemist'e bakıyordu.
"O da o idi ... Gerçekten doğrudur; Düşmanları veya arkadaşları olmak, her ikisi de dar bir yoldan toplanmak zorundalar! "Nie Yan düşük sesle kendine mırıldandı. Bu ÇıraŞ Simyacı'sını tanıdı, fakat bunlar arkadaş oldukları için değil. Hayır, daha çok düşmanlarıydı. İşler yolda kalırsa, bu kişi sonunda Zafer Dönüş'ün sadık köpeklerinden biri olurdu. Orijinal zaman çizelgesinde, Victorious Return'un çeşitli üst düzey iksirlerin onda birinden fazlası, bu kişi tarafından haplar, tonikler ve diğer hazırlıklar hazırlandı; Bunların birçoğu yalnızca onun tarafından düzenlenebilir.
Nie Yan, Zafer Dönüşü baskıcı insan gücü yüzünden acı çekmişti, fakat bu aşağılık maçlar da onun yenilgisine neden olan faktörlerden biriydi. Vahşi doğada iken, bir zamanlar Zafer Dönüş üyelerinin bir takımıyla karşılaşmıştı. O zamanlar, o oyuncuların bir Alchemist'e eskortluk yaptığını ezberlediklerinin farkında değildi ve genellikle o ve arkadaşları böyle bir gruba karşı çıktıklarında dezavantaja düşmeyeceklerdi. Bununla birlikte hayal gücünün ötesinde, bu oyuncuların her biri, muharebe gücünü pek çok kez güçlendiren bazı kurnaz, eksantrik hapları çıkardılar. Bu hapların etkisi altında, o ve arkadaşları perişan bir ülkeye dövüldüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasyDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...