Bölüm 48 - Tanrısal Yetenek

137 8 0
                                    

"Brother Nie etkileyici bir algıya sahiptir. Gerçekten böyle iyi bir bakış açısı bulabiliyordu! "Dusk hayranlıkla bağırdı. Yu Lan (Mavi Tüy), Bai Kaishui (Düz Haşlanmış Su) ve diğerleri ile karşılaştırıldığında çok daha bilgili idi. Doğal olarak, bunun nedeni, kaptanı Uykusuz Tilki'yi zor zindanlara sık sık takip etmesiydi. Zindana özgü teknikler konusunda nasıl bilgili olamıyordu?

"Hey, söyle bize. Ne yapmayı planlıyor? "Diye sordu Yu Lan. Takım kaptanı pozisyonuna sahip olmasına rağmen, o sadece bir fabrika ekibinin kaptandı. Bu nedenle, kendisi ve ekibi zindan talebinde bulunma gibi konularda yeterince bilgi sahibi değiller, aksi takdirde Kolay Zahmetle ilgili bu zindandalardan silinmeyeceklerdi.

"Zindan çalıştırırken, belli görev belirlenmiş bir kişi vardır. Bu görev, büyük bir grup içindeki bazı canavarlara saldırmak için uygun bir yer bulmaktır. Optimal olarak, o kişi gruptaki diğer canavarları uyarmadan takıma bir veya iki canavar çaktırmalıdır. Bu tür yöntemleri kullanarak ekipler, çok sayıda kalabalığı daha yönetilebilir boyutlara bölebilir. Genel olarak, bu iş, bunu gerçekleştirmek için bir yay başını kullanan Hırsız'a atanır. Muhtemelen, hepinizi şu ana kadar bilirsiniz. Hemen önümüzdeki on sekiz Treant birbirine oldukça yakın. Biri yumruk olduğunda, birçoğu yedekte takip edecek. Çakır yoğunluğundaki bu fark muhtemelen Uzman bir zindan çalıştırmada en önemli farklardan biridir. Küçük engeller bile baş etmek bu kadar zor. Daha önce bölgeyi araştırdım, ancak başlamak için uygun bir yer bulamadım. Brother Nie Yan'ın gördüğüm kadarıyla ağacımı ölçeklendirdiğimi görene kadar fark etmedim, hükmümde yanlış anladığımı fark ettim. Onun bulunduğu yer, mobları canlandırmak için en uygun yerdir. Eğer biri istisnai bir algıya sahip değilse, böyle harika bir yer bulmak zor olurdu! Takımımızda böylesine bir Hırsız olsaydı, hayatta kalma oranı en az yüzde otuz veya daha fazla artacaktır "dedi. Nie Yan'ın becerileri için övgü ve övgülerini ifade etmede en az utangaç değildi.

Yu Lan kalkan kaldı. Başlangıçta, bir ekibin düzgün bir şekilde yönetilebilmesi için kendine oldukça yetenekli olduğuna inanıyordu. Bununla birlikte, kavramın sadece deneyim eksikliğinden kaynaklandığı görülüyor.

Yao Yao şubenin tepesinde duran Nie Yan'a baktığında, gözleri garip bir ihtişamla parladı. Nie Yan'ın aklında bulunduğu tutum bir kez daha birkaç adım yükseltildi. Kıdemli kızkardeşi Yu Lan dışında başka hayranları da yoktu.

"Ancak, uygun bir yer bulmak bir başka şey ... aslında canavarları grubun geri kalanına çekmeden sokmak başka bir şey. İkincisi, Hırsız'ın algı ve tepkisinin bir testidir. Eğer zamanlaması ya da hedefi vurması birazcık olursa, en kötü senaryo, grubun tamamına agrega yapacak ve bizi silinmesine neden olacak. En seçkin hırsızlar bile, hükmede bir sonuç var ve hata yapıyorlar "dedi. Dusk, Nie Yan'a baktı ve sinir bozucu bir tonla dedi.

Dalın üstünde dururken Nie Yan hançeri kılıç kılıp beline taktı. Mafsalını derhal torbasından çıkardı ve omzuna dayadı. Hazinelerin hareketlerini gözle görürken alnı bir parça terle damladı. Zihnindeki baskı ve sinirlilik onun tepesine ulaştı. Şu anda, ekibindeki on dokuz üyenin hayatına elleri karar verecekti!

Atmosferdeki gerginlik arttıkça, Nie Yan kademeli olarak etrafındaki dikkat dağıtıcı noktaları ayarladı; geriye kalanlar, sadece onun elindeki sersemlik ve görme yoluyla hedef oldu.

Saniye birkaç dakika sonra bile sabırla grev yapma fırsatını bekledi.

Bu Hazineler'in çoğu atıl durdu. Bazen bir veya ikisi kendilerini kökünden çıkarır ve dolaşırlar. Bununla birlikte, birbirlerinden iki metre uzakta kalmışlardır. Yakınlığı onu son derece tehlikeli bir duruma düşürdü. Tek bir kötü zamanlanmış atış, grubun tamamına önderlik edecek bir aggro zincirine neden olabilir.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin