Testere cıvatası havada kıvrandı ve en yakın İskelet İcracı'nı doğrudan göğsüne çarptı. Birden saldırıya uğradı sonra, öfkeli bir kükreme izin ve Forgotten doğru tahsil.
Kükreme, çevredeki İskelet İcracıları'nı da uyardı, ki Skeleton İcracıları, büyük bir mafyada Forgotten'a vurdu.
"Bok, hepimiz geliyorlar!"
Bunu görünce, Forgotten derhal kuyruğuna döndü ve yığın kayaların üstüne atladı, hayatını kaybetti. Sonuçta, kim böyle korkunç bir manzarayla karşı karşıya kalırsa cesaret edinebilirdi.
Ancak bu sadece başlangıçtı. Bu İskelet İcracılarını en azından yarım dakika rahatsız etmekle görevlendirilmişlerdi, bu da işlerinin bittiğini gösteriyordu.
Nie Yan İskelet İcracı'nın kuzeydoğuya doğru damgaladığı sırada kenarlarından izledi. Silahları uzaklaştıkça, meydan kısa süre içinde varlıklarını boşalttı; Böylece, Nie Yan, Dark Gladyatör'ü ve ölümsüz kalanlarını piramidin girişine doğru getirdi.
Boom 「! Patlama! Boom!] Skeleton Executioner'ın kalabalığı geri kalan kalıntıları tahrip ederek duvarların devrilmesine ve çökmesine neden olarak şaşırtıcı sesler plazanın kuzeydoğusundan yankılandı. Buna ek olarak, sihirli voleybollar periyodik olarak havada uçarak, mafya üzerinde yağmur yağarken görülebilirler.
Büyüler Genç Yedi'den geliyordu ve diğerleri, zamanı körüklemek uğruna risklerin farkında olmalarına rağmen gruba saldırmakta tereddüt etmedi.
Bu oyuncuların ona yardım etmesinde oldukça ciddi oldukları anlaşıldı. Gerçekten Sulgata'nın Gölgesinin parçasını geri getirmesine yardım ederlerse, onlara sadece borçlu olduğu şerefine saygı göstermezler, aynı zamanda onlara önceden reddetme ihtimaline bakmaksızın Gold dereceli omuz koruyucularını hediye etmiş olurlar. Oyunlarda dahi, bir kişi sözünü tutsaydı, tutmalıdır. Başkaları ile başa çıkmanın en basit yolu buydu. Ve başkalarıyla birlikte olmak, büyük bir iletişim ağı kurmak için gerekliydi. Bir kişi bir durumla karşılaştığında yardıma ihtiyacı olduğunda yardım bulmak daha kolay oldu.
" Sistem: Oyuncu Yuvarlak Taburesi öldü. 」
Parti penceresine bakarken Nie Yan, vurgulanan oyunun adının karanlığa dönüştüğünü gördü. Bu, Young Seven'in grubundan birinin öldüğü anlamına geliyordu. Bu İskelet İcracıları Aggroing yapmak tehlikeli bir görevdi; Bir ya da iki oyuncunun öleceği şaşırtıcı olmadı.
Kuzeydoğudaki savaş devam ederken Nie Yan, ne kadar sürebileceğini daha da endişelendirdi. Ancak bu noktada, yapabileceği tek şey, piramitteki adımını hızlandırdığı için en iyisini ummaktı.
Skeleton Mages'ı getirmek çok hantal olurdu. Böylece, kendisi ve Koyu Gladyatör, piramitin önüne geçmeden önce, çevrelerindeki canavar çiftliklerini emretti ve onları kendi cihazlarına bıraktı. O ve Karanlık Gladyatörler meydanın üzerinden geçti ve piramidin girişine güvenle geldi.
Antik, karmaşık desenlerle oyulmuş iki katı metal kapı olduğu ortaya çıkmış girdi, o kadar da geniş değildi. Her ne kadar yaşların geçmesiyle, güzellikleri çoktan solmuştu, pas ve zamanın boşa gitmesine yol açıyordu.
" Zaten piramidin içine girdim. Acele edin ve ayrılın, "dedi Nie Yan partinin ses kanalı aracılığıyla. Ancak, sözler ağzından çıktığında başka bir oyuncunun adı karanlıktı; Genç Seven'in ekibinin ikinci üyesi öldürüldü. Ona yardım etmek uğruna ihmal edilemeyecek kadar fedakârlık yapmışlardı. Neyse ki, ölenlerden düşen ekipmanları alabiliyorlardı.
" Roger, o zaman izin vermeyeceğiz , " Young Seven yanıtladı. Artık kaldıklarında, başka ne olabileceğini tahmin etmek zor olacak, bu nedenle Nie Yan'ın ilerlemesini aldıktan sonra kalan üyeler derhal savaştan çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden Doğuşu
FantasíaDünyanın en büyük VRMMO, İnanç, neredeyse insanlık için ikinci bir dünya gibiydi. Hem kendisini gerçek dünya ekonomisine entegre etti, hem şirketler hem de bireyler oyun yoluyla servet arıyorlardı. Bu oyunda Nie Yan, Level 180 Hırsızlığına teşvik et...