Bölüm 98 - Cehennemi Kovanlar

105 5 0
                                    

Nie Yan, örtünmek için kullandığı fırçanın arkasındaki tüfek manzarası ile baktı. Kısa bir süre sonra bakışlarını indirdi ve başını iki yana salladı. Burası da yapmaz ... Aklından gelen bu düşüncelerle kalktı ve başka bir bölgeye taşındı, yalnızca aynı işlemleri tekrarlamak ve tekrar ilerlemek için.

"Ne yaptığını sanıyorsun?" Dusk, Nie Yan'ın sık sık bir alandan diğerine geçtiğini gözlemlediğinde sarsıldı. Elitlerin toplanması hala çok erken, değil mi?

"Eh, o bir avantaj noktası aramamalıydı, bu kesinlikle. Bu süre boyunca ateş menziline girmedi "diye yanıtladı Sleepy Fox. Ayrıca Nie Yan'ın neye uğradığını merak ediyordu.

Sonuçta, uzaktaki bir kavgacı vurmak imkânsızdı!

Nie Yan bir ağacın arkasında yürüdü ve mesafeyi ölçmeye başladı. Bu yapmalı! Uygun bir yer bulduğu zaman, onun tafta kaldırdı ve Elite Manticores'tan birinin yönünde kovuldu.

"Vızıldamak! Vızıldamak! Whoosh! "Üç cıvata ard arda uçtu.

Sleepy Fox şaşkına döndü. Bekle, onları gerçekten agrıyor musun? Hala çok erken değil mi Henüz tam anlamıyla iyileşmedik bile! Ancak aniden geri çağırdı. Bekle, bu doğru değil. Hâlâ saldırı alanının dışındalar.

Beklendiği gibi, cıvatalar yavaş yavaş ivme kaybetti ve yavaş yavaş yere düşene kadar düştü.

Onlara en yakın Elite Manticore'den on, bir sonraki en yakınından on üç metre düştüler.

Elite Manticore'un algılama mesafesi on metreye kadar çıkmıştı.

Bu bilgi, Nie Yan'ın geçmiş hayatında Agmota Muddy Sulakalarını Uzman çalıştıran oyuncuların sayısız deneyimini derlemenin sonucuydu.

Nie Yan, bu bilgileri kullanan küçük bir numarayı bilmişti ve becerileri ile elleri sırtından bağlı olsa bile kolayca koparabiliyordu.

Elite Manticores'tan dolaşan üç kişi arasından yalnızca en yakın olanı cıvataların yere sızdırdığı sesi duydu. Dolayısıyla, araştırmak amacıyla kaynağa doğru hareket eden tek kişi de bu olmuştur. İki veya üç metre yürüdükten sonra, yerinde durdu ve çevresi taramaya başladı, ancak bir şey bulamadı, bu yüzden döndü ve arkasından dönmeye başladı

"Vızıldamak! Vızıldamak! Whoosh! "Ancak tek bir adım geriye girmeden önce Nie Yan yine Elite Manticore'dan sadece on metre uzaktaki bir başka cıvata attı. Manticore, ses kaynağı arayışını durdurdu ve devam etti, ancak yine de bir şey bulamadı. Ardından, sadece geri dönmek üzereyken, on metre daha uzaktaki bir alandan başka bir ses geldi.

Nie Yan bu eylemi birkaç kez daha tekrarladı. Elite Manticore döndüğünde ve ayrıldığında, tespit alanına giren ancak bir miktar daha cıvata gönderecekti. Bu arada, Nie Yan, çapraz cıvatalarla ilgisini çekerken Manticore'un fark etmesini önlemek için elinden gelenin en iyisini yaptı.

Bu şekilde Elit Mantıkore, yalnız benliği tarafından sürekli çekildi. Kendisiyle diğer Mantıkorlar arasındaki mesafe, her tekrarda giderek genişledi.

Sleepy Fox ve diğer üyeler, bu manzaranın gözlerinden önce açılmalarını izlerken şaşırdılar. Hiçbir zaman Nie Yan'ın Elite Manticore'u çıkarmak için böyle bir yöntem kullanmasını beklemiyorlardı.

Böyle devam ettirdiyse Elite Mantikor'ları ve Kral Mantıkore'u birbiri ardına tek tek öldürmek aslında mümkün olabilir.

Bu yöntem kendi başlarına asla bulamayacakları bir şeydi. Dahası, sadece herkesin kullanabileceği bir taktik değildi. Nie Yan'ın zamanlaması ve doğruluğu hem kusursuzdu.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin