Bölüm 68 - Simya Kralı, Ruhunu Vermektedir

134 12 0
                                    

"Mhmm ... Kötü bir gizli beceri değil."

"Ama benim için ne gibi bir faydası var? Hapları düzenlerken, başarı oranım benim çevremdekilerin yalnızca üçte biridir! Birisi bana bir hap, iksir veya benzeri şeyler yapmak için uğraşmaya kalkarsa, başarılı olursam sadece bir fitne olur! "

"Sizi işe almak için çaba gösterdiğimden beri, doğal olarak size inanırım demektir. Beni takip etmeye istekli iseniz, bu sözleşmeyi imzalayın. "Mahkumiyet oyun dünyasında, gerçek dünya yasalarının kapsamı dahilinde olduğu sürece herhangi bir sözleşme geçerli oldu.

Bird şüpheli bir şekilde Nie Yan'ın elinde tutarak içeriğini dikkatle okumadan önce söz aldı. Yavaşça okurken, kelimeyi ve satırla tek tek kelime ettiğinde, maddelerin oldukça basit olduğunu fark etti. Düzensizlik açısından, Nie Yan, Alchemy'sini eğitmek için gereken malzemeleri ve malzemeleri kendisi temin ederdi. Bunun karşılığında, yarattıklarının (haplar, iksirler, tonikler, iksirler ve benzerleri) nasıl kullanıldığı üzerine yargı yetkisi Nie Yan tarafından kararlaştırılırdı. Üstelik, satışlarının satışları net kâr ederse, yüzde otuz pay alacaktı.

Bu sözleşmeyle ilgili koşullar, bir Simyager istihdam edildiğinde, guild'lerin verdiği koşullarla kabaca aynıydı. Bununla birlikte, önemli bir fark görebildi: Nie Yan'ın sunduğu sözleşme, yüzde otuzluk bir kesim olduğunu belirtti. Buna karşın, hemen hemen her guild, Simyager'e çok değer verildiği halde, en fazla gelirin yüzde yirmisini paylaşırdı. Yararlar açısından, Nie Yan'ın şartları bu guildlerden çok daha cömert idi. Yine de bir Simyager yetiştirmek büyük harcamalara neden oldu ve bunların hepsi Nie Yan tarafından üstlenilecekti. Üstlenilmesi gereken sorumluluk sayısı şaşırtıcıydı.

"Bu sözleşme ... Bu sözleşmeyi bu şartlar altında imzalamama izin vermeye gerçekten müsaade ediyorsunuz?" Kuş, duygularıyla karıştırarak kalbini sordu. Yüksek ve alçalı arama yapmış olsanız bile, bu cömert terimleri bulmak oldukça da zor olacaktır.

"Mhmm."

"Alchemy'yi öğrendiğim andan itibaren, her zaman uyuşturmada bir başarısızlık yaşadım. Neden guild'im beni tekmeleyebilirdi ki? Bugün imha ettiğim tüm şifalı maddelerin değerini hesaplarken, muhtemelen en azından iki kumruya ulaşırdı! Kaybedersen lütfen beni suçlamayın. Dikkatle düşünün; Bu konuda ısrarcı olmak için hala çok geç değil "dedi. Kuş, sözleşmeyi geri alabileceğini gösteren Nie Yan'a sundu. Elindeki kağıt parçasının yüreklerinde endişe ve endişe karışımı hissetti. Ya Nie Yan onu geri alacak olsaydı? O zaman ne yapardı o zaman?

"Para eksik değilim. Kaybettirsem bile, öyleyse de öyle yapma. Kendi hatalarımın farkına varacağımı biliyorum. Ancak ... içgörüyüm hiç yanlış olmamıştı. Nadiren bu şeyler söz konusu olduğunda hata yaptım. "

"Yine de ... Otuz yüzde benim için bir fiyattan fazla yüksek değil mi?" Kuşların sesi güven eksikliği içindeydi. Ödenen bu loncalarda bile Alchemistler yirmi'den fazla almayacaktı.

"Daha önce kararlaştırıldı. Nie Yan elini sallayarak, Acele etmeye Kuş'a işaret etti "diye yanıtladı Nie Yan. Mutlak sadakatini kazanmak için, ona sadece para verdiği takdirde yapmaz. Hayır, Kuşun iyi niyetinin olması ve onun güveni arttırması ve kendisini takdir ettirmesi, başlamak için iyi bir yerdi.

Kuş, Nie Yan'ın ona olan güvendiği yerden gerçekten anlamıyordu. Bununla birlikte, hem eylemlerden hem de sözlerden Nie Yan'ın kendi kabiliyetine inandığını söyleyebilirdi. Bir kişi en düşük noktasına gelmiş ve bir başarısızlık gibi hissettiği zaman, en çok ihtiyaç duydukları şey kimsenin merhametine değil, sadece bir tek bildirim hattıdır. Nie Yan'ın sözleri özellik taşıyordu; Sesi normaldi ve hiçbir gizli anlamı yoktu. Yine de Kuş'un kaldırdığı ve kalbine giren muhafızı atlayabildiler.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin