Bölüm 63 - Dokuma Sanatı

157 13 0
                                    


Muazzam bir figür Nie Yan'ın görüşüne on saniye sonra girdi. Oldukça geniş bir genişliğe yayılmışken, sıradan bir Ögre'nin yüksekliğinin iki katına eşit olduğu açıkça görülüyordu; Ogre Devourer'dı.

Nie Yan yerden dizlerinin biriyle ağacın arkasına saklandı. Sağa sola, sağ elini tutarken tırnağını kavradı. Ardından baktı ve makas atışını hedefiyle hizaladı.

5. Seviye Hırsız sağlığını kopararak Ogre Devourer'ı bir okçu ile öldürmüştü. Nie Yan, itiraf etmek zorundaydı ... o kişi oldukça cesur olmalıydı. Bununla birlikte, eğer karşılaştırmak olsaydı, Nie Yan herhangi bir açıdan bu Hırsız'ı kaybetmez; Hiç şüphe yok ki o da bu şeref başarabilirdi. Ne de olsa, Shadow Dancer olma vaktinde büyük bir Hırsızdı. Çağındaki Gölge Dansçılarının da aynı şeyi yapabileceğini düşünüyordu.

Nie Yan, Ogre Devourer'ı ölümüne kadar beyazlatmak için kullanılan süreci iyice anlamıştı. Yine de, icra hala bir meydan okuma olacaktı. Geçmişteki hayatında, o Hırsız patronu herhangi bir aksaklık olmadan öldürmüş ancak başarısı kısmen şansa bağlıydı.

Görme yoluyla Övücü Devourer figürü gittikçe yaklaştı. Nie Yan hedefini patronun göğsündeki belli bir alana, yani zayıf noktası, kalbe yöneltti.

Parmağını tetiğine tuttu ve birkaç cıvata çıkarmaya hazırdı. Bununla birlikte, hiçbir yerde, iki ortak Ogre görüş alanına girdi. Patronun yakınında dolaşıyorlardı.

Nie Yan, tetik parmağını çekmeyi bıraktı ve bir süre durakladı. Her ne kadar bilinmeyen iki değişkenin ani bir şekilde ortaya çıkmasına rağmen, planının başarısını etkileyip etkileyemeyecekleri görülecektir. Ogres büyük ve beceriksiz. Vurulmadığım sürece iyi olmalıyım ...

Bununla birlikte, sağlığını herhangi bir hasar almadan tıraş etmek kolay bir iş değildir.

Yayvanını bir kez daha kaldırdı Nie Yan Ogre Devourer'ı hedef aldı. Vızıldamak! Kimin sesi! "Tetiğin çekilmesiyle üç cıvata doğrudan doğruya Devourer'ın kalbine yöneldi.

Üç cıvata havada ıslık çaldı.

"Koymak! Koymak! Put! "Sanki cıvatalar kalın kabuğu vurmuş gibi, sert boğuk sesler çaldı.

Ogre Devourer (Elite): 8. Seviye Sağlık: 6.000 / 6.000

Her ne kadar bu patron diğerleri kadar zarar görmese de, yüksek sağlıklı ve kalın cilt ile onu telafi etti. Her iki durumda da Ogre Devourer kesinlikle kolay toplama değildi.

Güçlü savunması nedeniyle, normal çapraz cıvatalar sınırlı hasar verdi. Nie Yan'ın mevcut saldırısı, sadece normal cıvataları kullanarak en fazla iki ila üç puanlık hasar görmesini sağladı. Şans eseri, gerçek hasarla sonuçlanan özel cıvataları satın almıştı . Bu cıvatalardan birisi, oldukça etkileyici en az on beş sağlık alanı çıkarırdı.

Ogre Devourer saldırgan yönünde döndü. Geniş kütüklü kulübünü çalarak Nie Yan'a doğru ilerledi ve ilerledi. Devourer'in ağır beş tonluk gövdesi, her adımında yeryüzünde titreme oluşturduğu için bir humanoid kaleye benziyordu.

Patronunu başarılı bir şekilde kaptığını görünce, Nie Yan yakındaki bir ağaca doğru fırladı ve yoğun bitki örtüsü olan bir yol seçti. Ogre Devourer beceriksiz ve beceriksizti ve sanki büyük binası nedeniyle yavaşça ilerliyormuş gibi görünüyordu. Ancak, geniş adımları biraz mesafe kapladı ve aslında Nie Yan'ı kovalarken boşluğu kapatıyordu. Diğer iki ogre, Ogre Devourer'ı takip ettikten sonra da görülebilir, ancak yakında yetişmeyeceklerini açıkça ortaya koydu. Onlar daha da arkadan ayrılmaya devam etti.

Dünyayı Gezen Hırsızın Yeniden DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin