Poglavlje 1: Izgubljena proslost

2.6K 92 8
                                    

Eliza: Gospodjice Anabela! Vase stvari.
Ja: A da.

Prisla sam joj i iz njenih ruku uzela gomilu mojih stvari, koje sam odmah stavila u kofer.

Ja: I da, Eliza, 100 puta sam ti rekla da me mozes zvati samo Ana.
Eliza: Ah, izvinjavam se.
Ja: Nego, sta su moji roditelji rekli, kad bi trebala da podjem?
Eliza: Rekli su kad se spakujete, da sidjete u trpezariju kod njih.
Ja: Dobro, reci im da silazim za par minuta samo da popakujem jos nesto.
Eliza: Dobro, gospodjice Ana.

Naklonila se i izasla iz sobe.

Pa ovako, mogla bih da se predstavim. Zovem se Anabela, ali mrzim kad me zovu punim imenom. Ana je sasvim dovoljno. Zivim u jako zanimljivom svetu. Svetu magije i moci. Moja porodica poseduje moc vatre. Takodje tu su i moci leda, vode, vetra, tame, svetla... Ima ih mnogo, ali postoje i neke totalno drugacije moci, njih poseduju porodice koje postoje vise od 1000 godina, one se nazivaju klanovima. Oni su svoje moci razvijali na sve moguce nacine i sad su u mogucnosti da urade bukvalno sta zele. Takvih porodica ima jako malo, ali zato imaju nezamislivu moc i snagu.
Nego, sto se tice mene, rekla sam da posedujem moc vatre, ali ja njih jos uvek ne znam da koristim...
Zato su moji roditelji odlucili da me upisu u internat gde cu nauciti kako da ih koristim. Moji roditelji su jako bogati i odlucili su se za najveci i, kako kazu, najbolji internat. Zove se Akademija Polu Meseca. Jako cudno ime..
Ni ja ne znam mnogo o njemu. Valjda to hoce da mi objasne, pa me zato zivu da sidjem do njih.
Inace zivimo u velikoj kuci, a Eliza, ona je nasa kucna pomocnica.
Jao, zamalo da zaboravim, poridice ili klanovi se ne razlikuju samo po vrsti moci. Oni se razlikuju i po kulturi. Na primer postoje tradicionalni klanovi. Oni imaju dosta drugacija prezimena i imena, onda i njihovo uredjenje kuca je drugacije. ( kao stare japanske kuce)
U nasim skolama se uz moci uci i rad s oruzjem, oni vrlo cesto koriste katane, kunaie, surikene i takva hladna oruzja. Dok se drugi ucenici vise hvataju za vatrena oruzja.
Dosta razlika postoji izmedju klanova i drugih porodica.
A sad da se vratimo na trenutno desavanje...

AlfaWhere stories live. Discover now