Juma: Oo, tako lepa a nadmena devojka.
Okrenula sam se i videla da je Fiona razocarano pogledala u Jumu.
On je prisao Miji i ozbiljno stao ispred nje.Mija: Ne prilazi mi, slabicu.
Odgurnula ga je.
Juma: Ou, ou, ou... Krupne reci za tako sitnu devojku.
Mija: Za tvoju informaciju, ta sitna devojka je jaca od tebe sigurno.
Bak: Dosta Mija!Namrstila se.
Bak: Mislim da biste trebali da predate svitak, jer ne nije dobro da se kacite sa nama.
Ja: Jel? Da vidimo, po uniformama, vidim da ste iz drugog nivoa, pa dobro, nista tesko.
Mija: Kaze devojka prvog nivoa.
Ja: Da...Zlo se nasmejem.
Bak: Znas, ja nemam problem da udarim devojku.
Ja: Znas ja nemam problem da udarim slabijeg decka.Ispruzila sam ruku i u njoj stvorila plamen.
Sen: Bak, to su moci vatre.
Bak: Vidim Sene, nisam corav.Zaletela sam se pesnicom ka Baku.
Mija: Dalje ne ides! Vodeni zid!
Ne! Dodjavola! Voda ponistava moje moci!
Otskocila sam od zida par koraka u nazad.
Juma: Pazi.
Ja: Vidim.
Juma: Slusaj, daj mi malo vremena, ja mogu da im pridjem pozadi k zaposednem, ali moras da ih ometas.
Ja: Dobro. Stani iza mene, a onda izleti.Klimnuo je glavom, a ja sam pocela da trcim napred.
Spojila sam dlanove.Ja: Vatreno secivo!
Uzviknula sam, a onda razdvojila dlanove, a u ruci mi se stvorio vatreni, uzareli mac.
Zamahivala sam ispred Bakove i Mijine glave, a oni su se samo poerali, opusteno u nazad. Kada sam videla da je Juma istrcao okolo i dosao ize njih, stala sam i uslerila se ka Senu.Ja: Sad, Juma!!!
Juma: Zaposedanje duse!!!Uzviknuo je i uskoro ih je zaposeo.
Juma: Dajte mi svitak...
Hipnotisani Juminom magijom, poceli su da se okrecu u krug.
Juma: Nije kod njih!
Ostro sam se okrenula i nasrnula na Sena.
Ja: Predaj ga.
Udaram macem koji varnici svuda okolo, ali ga promasujem.
Vidim da je Sen spojio ruke na isti nacin kao i ja malo pre.Sen: Stvaranje gvozdenog maca!
Uskoro u ruci je drzao gvozdeni mac.
Sudarili smo se. Ostrica je ostricu sekla, ali ni jedno od nas nije popustalo.
Juma je onesvestio ovo dvoje iza.Ja: A!
Otskocila san u nazad, jer nisam vise mogla da izdrzim.
Sen: Zaneli ste se, misleci da su ovo dvoje jaci od mene, a u stvari sam ja vodja tima i ja nosim svitak. Jadno.
Krenuo je macem velikom brzinom na mene, ali...
Sen: Sta?! Sta je ovo?!
Ali je njegov mac pao ispred mene, a on je nestao.
Juma je u pozadini poceo da se smeje.
Pogledala sam ka gore i videla sam Sena, uoblicenog zelenom svetloscu kako lebdi. A ojda sam se osvrnula malo i videla Fionu kako stoji iza drveta ispruzene ruke.Ja: Vidi, vidi... Pa Fiona ipak mozes da podignes i nesto teze od olovke.
Kako je ona drmala ruku, tako se i Sen pomerao.
Sen: Spustaj me dole, ti mala grozoto!
Rasurenih ociju ga je pogledala, a onda krenula da mlati rukom gore-dole.
Sen: A... A.... A....
Iz njega su poceli da ispadaju surikeni i nozevi, a za njima i oba svitka.
Juma: Uzmi ih, Ana!
Prisla sam ispod njega i uzela ih, a onda i dobacila Jumi.
Juma: Spusti ga Fiona, zavrsili smo sa njima.
Cuvsi Jumin glas, povukla je caroliju, a Sen je razvalio glavom o pod.
Ja: Trci, idemo u toranj!
Nasmejala se i onda smo velikom brzinom uleteli u toranj.
Rejeva perspektiva:
Izlazim sa Akasijem po tim ispred tornja, a na ulaznim vratima vidim Anin tim.
Ja: Bravo, dobro izvedeno.
Ana: Hvala.
Akasi: Hajde, trk na drugi sprat kod direktora, tamo su vec dva tima.Klimnuli su nam glavama i otrcali.
Akasi: Stvarno su ovo dobro izveli.
Ja: Jako lukavo. Sacekali su da se ovi isprazne posle prve borbe, a onda im oduzeli oba svitka i pobegli.
Akasi: Da, lepo, znaci ukupno je ovaj test zavrsilo 4 tima.
Ja: Da.Izlazimo ispred tornja i zaticemo kako Rentaro i Eren pomazu porazenom timu.
Ja: O, otkud vi?
Rentaro: To je to, svi timovi su gotovi, pa se vracamo u toranj.
Eren: Jos samo jedan tim da stigne do tornja i gotovo.Prisli smo im i pomogli.
Anabeiina perspektiva:
Izlazimo iz lifta i ulecemo u sobu gde je bio direktor i jos dva tima.
Ja: Direktrore!
Okrece se ka nama i smesi.
Direktor: Ooo, uspeli ste. Bravo!
Juma mu prilazi i predaje sva tri svitka koja je imao.
Direktor: Opa, tri svitka. Bravo. Trener ce vam biti jako ponosan.
Uzeo ih je i stavio na stocic, koji se nalazio na sredini sobe.
Xx: Ou, pa vidi ti to ko je prosao dalje...
Vrlo iritantan glas se zacuo iza mene.
Ja: Ajla...
Okrecem se i vidim je kako se zlobno smeska.
Ajla: Zdravo, Ana. Pa vidim da ce treca rudna biti bas zanimljiva. Nadam se da cu zapasti da se borim sa tobom.
Neutralno prodjem okom kroz prostoriju. Tu je i Vilijamov tim. Pored njega sedi Zara i jos jedna devojka, a iza Ajle, ocigledno, Skaj i Tom.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.