deo 9

975 60 3
                                    

Dosle smo do svlacionice i presvukle se. Obukle smo bele majice i crvene sorceve.
Koliko vidim devojke iz drugog nivoa imaju plave sorceve.
Ubrzo do nas su dosle Jumi i Kler.
Ajla je pocela da prica sa njima, a ja sam sedela na klupi i slusala ih.
Ne znam zasto, ali, Ajla, je pocela da mi se cini drugacijom, nego juce kada sam je upoznala.
Mozda, nije bas onakva kakva deluje na prvi pogled.

Jumi: Ana, opet si zamisljena.
Ja: Am, nije mi nista.

U tom trenutku nastavnik je otvorio vrata i mi smo otisle u salu.
Kako smo usle, videle smo decake iz odeljenja. Stajali su u vrsti. Ajla je uveliko zagledala Vilijama i ostatak.
Stale smo u vrstu iza njih.
Stala sam pored Kler, jer smo priblizne visine.
Ona je malo nakrenula glavu i na uvo krenula da mi sapuce.

Kler: Pogledaj na klupu.

Pomerila sam se malo, da bih videla od decaka.
Na klupi je sedela Zara. Ruka joj je bila u gipsu.

Ja: Jel to Akira uradila?
Kler: Da.
Ja: Ali, jedva ju je i pipnula.
Kler: Znam.

Morale smo da prekinemo s razgovorom, iako sam zelela jos nesto da je pitam, jer je nastavnik stao ispred nas.

Nastavnik: Hajde, na desno!

Okrenuli smo se na desno.

Nastavnik: 5 krugova, onda radimo stafetu.

Kako je zavrsio recenicu, decaci su potrcali, a za njima i mi.
Obrnili smo tih 5 ktugova, a onda je poceo da nas razvrstavlja u grupe.

Nastavnik: Da vidimo, Ajla, Kler, Dejson i Zak.

Stajala sam porek Ajle, Kler i Jumi.
Ajla i Kler su se radovale jer su u istoj grupi, dok Jumi nije bilo toliko drago.
Izgleda da ne vole bas da se rastavljaju njih tri.

Nastavnik: Dalje, Jumi, Tina, Maks i Kleo....

Nastavio je da nabraja ekipe. Stajala sam mirno i slusala sve dok me nije prozvao.
Nastavnik: I zadnja grupa, Anabela, Kloji, Jaden i... Fali nam jos jedan. Jel neko nije na casu?

S klupe se javlja Zara.

Zara: Fali Fiona, nastavniče.
Nastavnik: Jao da, opet bezi s zadnja tri casa.
Zara: Izgleda.
Nastavnik: Dobro, onda ce neko iz druge grupe trcati dva puta.

Ajla mi je na uvo sapnula i pozelela srecu.

Rasporedili smo se po grupama. Nastavnik je doneo palicu, uzeo stopericu i poceo da meri drugim grupama vreme. Nama je rekao da cemo trcati na kraju.
Seli smo na pod sale jedni pored drugih.
Kloji je pocela da me zagleda nekako.

Kloji: Pa, ti si nova, Anabela?
Ja: Da.
Kloji: Drago mi je. Nego, vidim da se druzis s Ajlom.
Ja: Da... Cimerke smo.
Kloji: Shvatam. Iako smo Ajla i ja u istom razredu, nikad se nismo druzile. Uvek je pokusavala da se vise priblizi drugom nivou. Sto je i uspela.
Ja: Stvarno?
Kloji: Da, ni sa kim se iz naseg odeljenja ne druzi, sem, eto, tebe. To me je i zacudilo.
Ja: Nisam to znala.

Posto smo sedele naslonjene na vrata sale, cule smo korake iz hodnika.

Ja: Neko ide?
Jaden: Sigurno neko iz treceg nivoa.
Ja: Treci nivo? Zasto je ovde?
Jaden: Oni se motaju po celoj skoli. Po svim odeljenjima. Nadgledaju nase casove i tako patroliraju skolom, dok nemaju svoje casove.
Ja: Aha.

Vrata su se otvorila i u salu je usao povisi momak braon kose, zelenih ociju i nosio je naocare.
Nastavnik se odmah okrenuo ka njemu.
Iza tog decka je provirivala devojka, kratke ukovrdzane kose. Nosila je velike okrugle naocare, koje su joj samo spadale.

Ja: Ko su oni?
Jaden: Ono je Jukio, najpametniji clan treceg reda.
Kloji: A to iza njega je Fiona.
Nastavnik: Jukio?
Jukio: Dobar dan, mislim da sam pronasao zalutalog djaka.
Nastavnik: Fiona, opet pokusavas da bezis s nastave?
Fiona: A...
Jukio: Nasao sam je u biblioteci.
Nastavnik: Aha, hajde, sta gledas, idi presvlaci se.

Devojka ga je samo uplaseno pogledala i otisla u svlavionicu.

Nastavnik: Jukio, ostajes na casu.
Jukio: Da, zato sam i poslat.

Decko je prosao pored nas i otisao na drugi kraj sale. Naslonio se na zid i iz ranca, koji je nosio na ledjima, izvadio neke papire i olovku.

Ja: Sta radi on to?
Kloji: Belezi nase rezultate.
Jaden: Vidis, Ana, oni nas promatraju i gledaju kako, kao napredujemo.
Ja: Aham.
Kloji: To rade zbog zavrsnih ispita. Ako zelis u veci nivo, moras se mnogo potruditi i pokazati znanje i vestinu.

U salu se vratila Fiona.

Nastavnik: Fiona, ne zelim vise da te vidim da bezis s nastave. Stvarno je sramota, odavno si ti trebala da budes u drugom nivou, ali ne mozes jer ne dolazis na sve casove.
Fiona: Znam, izvinjavam se.
Nastavnik: Dobro, radimo stafetu, ti ces biti u Jadenovom timu.

Klimnula mu je glavom, a onda se uputila ka nama.

Jaden: Zar ne bi bilo bolje da skines naocare? Spasce ti.
Fiona: Ne, nista ne vidim bez njih.
Jaden: Dobro, nemoj da nas tim ispasta ako ispadnes smotana, kao prosli put...

Sela je malo dalje u stranu, od Jadena.
Kloji mi se priblizila i pocela da sapuce.

Kloji: Cudakinja.
Ja: Sto?
Kloji: Najveci streber, ne odvaja se od knjige.
Ja: Pa dobro, to i nije lose.
Kloji: Nije lose dok je u normalnim kolicinama, ali po ceo dan... Malo mnogo, ne mislis?
Ja: Da, u pravu si, ali zasto je takva?
Kloji: Ne znamo, oduvek je bila takva.

Sacekali smo da dodje red na nasu ekipu.
Nastavnik nam je rekao da ustanemo i mi smo se rasporedili po sali.
Prvi je trcao Jaden, on je predao palicu Kloji, koja je jako brzo dotrcala do mene.
Sad ja.
Osramoticu se. Spora sam kao puz.
Dodala mi je palicu.
Pocela sam da trcim. Au, sporo, ali mogu brze. Da li da se potrudim vise, ipak, ovde je i onaj lik iz treceg nivoa?
Da, moram brze!
Jace sam se zaletela. Nikad ovako brzo nisam trcala. Osecaj je lep. Vazduh koji osecem mi zadize i baca kosu pozadi.
Protrcavam pored Jukia. Dotrcavam do Fione. Ona svo veme gleda nazad. Kada je videla da sam joj blizu, krenula je po malo da trci. Predala sam joj palicu i pocela da se zaustavljam.
Fiona je nespretno uzela palicu i nastavila.

Prisao mi je Jaden.

Jaden: Jao, ne...
 
Kako je to izgovorio, Fioni su pocele da spadaju naocare, pokusavala je da ih vrati rukom u kojoj je imala palicu, nije gledala kuda ide. Ali da bude jos gore, saplela se o svoju pertlu.
Jaden se vec uhvatio za glavu.

Ja: Jao...
Kloji: O tome sam ti pricala, ako je ona nekad trcala brze od dva na sat, ja sam sampion u atletici...

AlfaWhere stories live. Discover now