deo 16

808 56 0
                                    

Upravitelji skola su kod ujaka u kancelariji, a mi ostali smo trenutno na brdu, u okrugu treceg nivoa.

Ajs: Hajde, sta ste se ucutali.
Rajzen: Sta da kazem, poslednji put smo se videli....
Ja: Ne izgovaraj!
Šo: Tesko nam je to palo, a ovo mesto nas potseca na to...
Midori: Moramo se sloziti da se nismo sreli na nacin na koji smo zeleli.
Ajs: Ljudi... Nego, Alfa, mi se nismo pretstavili kako treba tebi. Pa hajde. Prvi cu ja. Zovem se Ajs, posedujem element leda.
Ja: On je dalji rodjak, nase voljene Zare.
Ajs: Da, ne podsecaj me...
Alfa: Ni ti je ne podnosis?
Ajs: Ne bas.
Midori: Dobro, sad ja. Zovem se Midori, ili skraceno Dori. Posedujem element biljaka.
Šo: Šo, element zemlje.
Rajzen: Zovem se Rajzen, ali vecinom me prepoznaju po nadimku, Zen. Nazivaju me Bogom munje i grome, jer imam element munje. Mogu ih koristiti kako mi je volja.
Ajs: Da... A zaboravio si da kazes da si malo narcis...
Rajzen: Kako da ne...
Šo: Pa nazivas samog sebe Bogom...
Rajzen: Pa?
Midori: Polako, Zen, salili su se.
Rajzen: Ma...
Alfa: Drago mi je sto sam vas upoznala. Pa, ja sam Alfa. Tek skoro sam otkrila za svoje moci i za to da sam Carsko Cudoviste.
Midori: Kako tek skoro? Zar nisi znala od kada si se rodila?
Ja: Nije.
Alfa: Nisam, u stvari ja sam usvojena. Moji nista nisu znali o meni. Nasli su me na pragu i uzeli. Dali su mi ime Anabela.
Ja: Da, nista nije znala, sve dok nije prvi put aktivirala moci.
Alfa: A tada si me ti spasila od mene same.
Ja: Samo sam te onesvestila. Ali da, tada sam videla nesto cudno u njoj i morala sam da joj proverim proslost. Ispostavilo se da je ona jedini preziveli iz klana Salamander i da je jos i naslednik Carskog Zmaja.
Rajzen: Jako cudna prica...
Ajs: Da, za nas, jer smo oduvek znali da imamo to u sebi.
Šo: S izuzetkom Akire.
Ja: Da.
Alfa: Izuzetkom?
Ja: Ne bih o tome.
Midori: Neces joj reci?
Ja: Ne mogu... Ni vi ne znate tacno...
Ajs: U pravu je, neka, ne moramo da znamo tragicne trenutke.
Alfa: Nista mi nije jasno...
Ja: Nije ni bitno. Pa drago mi je da smo se videli, drustvo. Moram da idem, nenormalno sam umorna.

Ustala sam sa zemlje, a oni su prisli i zagrlili me. Ovo mi je falilo...

Midori: Vidimo se za vreme ispita.
Ja: Da, zdravo.

Otisla sam ka spavaonici.

AlfaWhere stories live. Discover now