Letim i gledam Azara, koji nosi malo dete.
Vec je usao u grad. Trci po ulicama, ali vec neko vreme vidim da nas jako daleko oni isti samuraji prate.
O, gde ce on?
Pa cekaj, znam ovaj deo grada. Zar je ovako izgledao pre 16 godina?
Velika razlika...
Nosi dete i osvrce se za sobom. Nesto trazi. Ali sta?
Dolazi do nekakve vile. Ali bukvalno, ogromna kuca. Ko tamo zivi?
Prilazi ogradi i gleda. Na postarskom sanducicu je nacrtan znak vatre.
Usao je u dvoriste i spustio dete umotano u cebe ispred vrata.
Kao da se oprostio od njega.
Okrenuo se i krenuo da izlazi iz dvorista. Malo se odaljio od kuce i vec su samuraji stigli do njega.
Bezao je, ali nije uspeo da umakne. Njegov zivot se na zalost neslavno zavrsio.
Ali stani, zasto sam ja ovde sad? Stani, stani! Jel moguce!? Ono dete, to je Anabela?
Stojim na ogradi i gledam kako ce ljudi u kuci reagovati kad vide dete od par meseci ispred vrata.
Pa, sad cu i saznati.
Beba je plakala kao luda.
Vrata kuce su se otvorila. Izasla je jedna zena, a za njom i covek.-Ema: Viktore!
-Viktor: Beba, ali, otkud ona tu?
-Ema: Ne znam...Sve u svemu uzeli su dete i nazvali Anabela. Policija nije znala sta da im kaze. Postavili su oglase o pronadjenom detetu, ali niko se nije odazvao. Tako da su je Ema i Viktor usvojili.
Rasla je sa njima znajuci da su je usvojili. Nazivala ih je mamom i tatom. Bila je srecna pored njih, a i oni pored nje. Nista nisu znali o njenoj proslosti, jedino sto je bilo utvrdjeno jeste da poseduje moci vatre.
Sad shvatam. Mlada Alfa, naslednica klana Salamander i Carskog Vatrenog Zmaja je u stvari Anabela.
Ona je punokrvni naslednik klana.
Ne mogu da verujem.
Sta da radimo sad sa njom?
Ah... Prvo moram se vratiti nazad u stvarnost, a onda da porazgovaram sa njom.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.